نماینده رشت: نمی‌دانیم قالیباف چه می‌گوید!

منبع: برترین ها

57

1399/3/11

15:14


محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی، با استناد به ماده 6 آیین نامه طی تذکری گفت: اولین بار است که به مجلس وارد می شویم و انتظارمان از مجلس جبهه انقلاب و همچنین مجلسی که مردم امید بسیاری به آن دارند، برقراری نظم و مدیریت است.

خبرگزاری خانه ملت: محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی، با استناد به ماده 6 آیین نامه طی تذکری گفت: اولین بار است که به مجلس وارد می شویم و انتظارمان از مجلس جبهه انقلاب و همچنین مجلسی که مردم امید بسیاری به آن دارند، برقراری نظم و مدیریت است.

 وی ادامه داد: از ابتدای صبح و در زمان نطق دکتر قالیباف، منتظریم تا نظم و مدیریت در صحن علنی مجلس ایجاد شود، گاهی پیش می آید که حتی متوجه نمی شویم که رئیس مجلس چه می گوید.

نماینده مردم رشت اظهار کرد: از هیات رئیسه مجلس و همکاران می خواهم تا نظم را رعایت کرده و از تجمع در داخل صحن و اطراف آن ممانعت کنند، همانطور که مردم از ما انتظار دارند تا به عنوان بچه های جبهه انقلاب و عصاره ملت رفتار کنیم.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما عوامل اداری و پرسنل دستگاه های دولتی را می توانیم با قاطعیت با آنها برخورد کنیم و حتی از آنها خواهش کنیم تا جلسه علنی را ترک کنند، اما جمع نمایندگان را چه کنیم.

وی تصریح کرد: با اینکه شما سومین نماینده تذکر دهنده نسبت به برقراری نظم در جلسه علنی هستید، اما هنوز تعدادی از همکاران به این موضوع دقت نمی کنند و از این جمع همکارانی که در صحن علنی جلسه تشکیل داده و در انتهای مجلس ایستاده اند، خواهش می کنیم تا در صندلی های خود مستقر شوند، زیرا سایر همکاران از وضع به وجود آمده ناراحت هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو