چگونه پسورد ویندوز 10 را بازیابی کنیم؟

چگونه پسورد ویندوز 10 را بازیابی کنیم؟


منبع: مینویسم

104

1399/3/11

15:41


بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

آیا حساب ویندوز شما قفل شده و کار نمی کند؟علاوه بر آن پسورد را به یاد نمی آورید؟خب اگر صادق باشیم؛حالت بسیار بدی اتفاق افتاده است اما برای کمک به شما متدی برای بازیابی پسورد ویندوز وجود دارد که در صورت به خاطر نیاوردن پسورد قفل آن را باز کنید.
راه حل آن شامل یک نرم‌افزار می‌شود به نام بازکننده قفلPCU که پسورد گم شده را بازیابی می کند.حال ببینیم چطور کار می کند؟

بازیابی پسورد فراموش شده

اگر داخل حساب ویندوز خود شده اید می توانید به آسانی قدم های زیر را برای تغییر پسورد خود یا هر حساب دیگری بردارید.به هر حال این پروسه در صورتی که حساب شما قفل شده باشد؛پاسخ نمی دهد.در این سناریو قدم های زیر را بردارید:

یک)اگر نمی‌توانید به pc یا کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید؛ باید از یک کامپیوتر دیگر استفاده کنید.در آن کامپیوتر بازکننده قفل PCU را از وب سایت معتبر دانلود کنید.آن ها ورژن آزمایشی رایگان را در اختیار شما قرار داده اند و ورژن قبلی با قیمت ۹۵/۱۹ دلار به فروش می‌رسد.

دو) فولدر دانلودها یک فایل iso دارد که می‌تواند روی سی دی یا فلش usb نصب شود.برای انجام این کار از لینک دانلود برای دانلود سی دی ISO2 استفاده کنید.این نرم افزار به شما کمک می‌کند به آسانی بتوانید یک سی دی یا فلش usb ارتقا داده شده درست کنید.
بعد از این که دیسک ISO2 نصب شد،آن را راه‌اندازی کنید و فایل iso بازکننده قفل PCU را به عنوان منبع انتخاب کنید و سی دی یا فلش usb را به عنوان مقصد تعریف کنید.
بعد از انتخاب آن اطلاعات را روی سی دی ضبط کنید.

بازیابی پسورد

سه) وقتی فایل سی دی یا فلش شما آماده شد،به کامپیوتر خود بازگردید و همان جایی که پسورد را فراموش کرده بودید به طور پیش‌فرض با استفاده از درایوهای دیگر برای تغییر پسورد کلید F2 را بزنید.در این هنگام کامپیوتر شروع به انتخاب ابزارهای حذف شده یا درایو CD می کند.

چهار) وقتی کامپیوتر خود را روشن می‌کنید و از CD استفاده می‌کنید یا فلش را ایجاد می کنید; باید صفحه بازکننده قفل PCU را ببینید و دنبال کنید. سپس حساب کاربر را انتخاب کنید تا بتوانید با آن پسورد را تغییر دهید.بعد روی گزینه بازیابی پسورد reset password کلیک کنید.

بازیابی پسورد در ویندوز

با این کار پسورد برای حساب کاربر مورد نظر حذف خواهد شد.

حالا کامپیوتر خود را یک بار خاموش و روشن کنید تا بتوانید بدون پسورد ثبت نام نمایید. این تمام کارهایی که باید انجام دهید بود. بازکننده قفل PCU نه تنها برای ویندوز۱۰ کارساز است؛ بلکه برای ویندوز ۷,۸،۱،vista,xp نیز مناسب واقع شده است.\

امیدواریم توانسته باشید پسورد ویندوز ۱۰ خود را با استفاده از راهنمایی های مختلف بازیابی کنید.اگر با مشکلی روبرو شدید،لطفاً آن را در کامنت با ما در میان بگذارید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو