بازسازی صحنه‌های فیلم‌های مشهور در لوکیشن‌های واقعی توسط زوج خلاق آلمانی

بازسازی صحنه‌های فیلم‌های مشهور در لوکیشن‌های واقعی توسط زوج خلاق آلمانی


منبع: روزیاتو

194

1399/3/11

16:34


زوج خلاقی برای نشان دادن علاقه و ارادت خود به دنیای فیلم و سریال، به سرتاسر دنیا سفر کرده اند تا صحنه های مورد علاقه ی خود از فیلم ها و سریال ها را بازسازی کنند.

رابین لاخاین ۲۹ ساله و همسرش، جودیت اشنایدر ۲۸ ساله که اهل کشور آلمان هستند، صحنه های فیلم ها و سریال ها را با همان لباس های بازیگران و در همان حالت اصلی، در لوکیشن های واقعی شان بازسازی کرده اند.

آن ها تصاویر بازسازی های تحسین برانگیز خود را در اینستاگرام شان به نام Secret Famous Places به اشتراک می گذارند که بیشتر از ۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

جودیت که خبرنگار است در مصاحبه ای گفته: «شش سال قبل داشتیم در مورد اینکه برای تعطیلات به کجا برویم تصمیم می گرفتیم که به این نتیجه رسیدیم که جالب می شود اگر به لوکیشن های فیلمبرداری برویم. ولی تصمیم گرفتیم به جای اینکه فقط به آنجا برویم، صحنه های فیلم ها را هم بازسازی کنیم تا معلوم شود که آنجا واقعاً لوکیشن آن صحنه بوده. واقعاً مطمئن نبودیم نتیجه ی کار خوب شود اما امتحان کردیم و نتیجه از چیزی که فکر می کردیم بهتر شد!»

در ادامه تعدادی از بازسازی های جالب و خلاقانه ی این زوج خوش ذوق از فیلم ها و سریال های مشهور را خواهیم دید:

بازسازی صحنه ای از فیلم «فارست گامپ» (Forest Gump) با بازی تام هنکس، در لوکیشن اصلی آن در مانیومنت ولی، دره ای در مرز ایالت های آریزونا و یوتای آمریکا.

بازسازی صحنه ای از فیلم «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) در کنار کوه ساندی در نیوزلند. جودیت شخصیت «لگولاس» (اورلاندو بلوم) و رابین شخصیت «آراگورن» (ویگو مورتنسن) را به تصویر کشیده.

بازسازی صحنه ای از سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با حضور «جان اسنو» (کیت هرینگتون) و «دنریس تارگرین» (امیلیا کلارک) در لوکیشن اصلی آن در جزیره ی کوچکی در نزدیکی سواحل شمالی اسپانیا.

جودیت و رابین در سفر خود به شهر لس آنجلس توانستند لوکیشن اصلی یکی از صحنه های معروف فیلم «لالالند» (La La Land) با بازی رایان گاسلینگ و و اما استون، در پارک گریفیت را پیدا کنند.

زوج آلمانی صحنه ای از فیلم «زن زیبا» (Pretty Woman) با بازی جولیا رابرتس و ریچارد گیر، در گراند پارک شهر لس آنجلس را بازسازی کردند.

جودیت و رابین این صحنه از فیلم «تلقین» (Inception) با بازی لئوناردو دیکاپریو و ماریون کوتیار را دقیقاً در همان لوکیشن اصلی در پاریس بازسازی کردند.

بازسازی صحنه ای از فیلم کلاسیک «معما» (Charade) در لوکیشن اصلی آن در کنار پل Pont au Double پاریس با حضور کری گرانت و آدری هپبورن.

این زوج در سفر خود به شهر آمستردام، پایتخت هلند، توانسند لوکیشن اصلی این صحنه از فیلم «بخت پریشان» (The Fault in Our Stars) با حضور شیلین وودلی و انسل الگورت را پیدا کنند.

رابین و جودیت در سفر خود به ایرلند به کوهستان ویکلو رفتند تا این صحنه از فیلم کمدی رمانتیک «پی نوشت: دوستت دارم» (P.S I Love You) با بازی هیلاری سوانک و جرارد باتلر را بازسازی کنند.

بازسازی صحنه ای از فیلم «جنگ ستارگان: حمله کلون ها» (Star Wars: Attack of the Clones) با حضور شخصیت های «آناکین اسکای واکر» (هایدن کریستنسن) و «پدمه آمیدالا» (ناتالی پورتمن) در لوکیشن اصلی آن در دریاچه کوموی ایتالیا.

بازسازی صحنه ای از سریال «سیزده دلیل برای اینکه» (۱۳ Reasons Why) با حضور شخصیت های «هانا» و «زک» در لوکیشن اصلی آن در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا.

بازسازی صحنه ای از سریال اسپانیایی «خانه کاغذی» (Money Heist) در لوکیشن اصلی آن در نزدیکی شهر مادرید، پایتخت اسپانیا.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو