۳ کاندوم پرفروش ایران

۳ کاندوم پرفروش ایران


منبع: فرزند

200

1399/3/11

21:27


۳ کاندوم پرفروش ایران

حتما تا به الان هنگام خرید کاندوم  با مدل ها و برند های مختلفی در بازار و سایت های فروش آنلاین روبه رو شده اید.

قطعا برایتان سوال پیش آمده که کدام برند بهتر است و مدل های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند. خرید کاندوم باید به صورتی باشد که نیاز شما را برطرف کند.
در این یادداشت می خواهیم تجربه ی فروش کاندوم سایت مود ۶۹ را در اختیار شما بگذاریم و ۳ کاندوم پرفروش ایران رو بررسی کنیم.

۱ . کاندوم ساگامی

کاندوم ساگامی تنها کاندومی است که در خارج از ایران تولید می شود. تنها کاندوم تولیدی خارجی که از جنس پلی اورتان است که علاوه بر ضخامت بسیار کم از استحکام بیش از سه برابری نسبت به سایر کاندوم های معمولی می باشد و می توان گفت بهترین کاندوم نازک در جهان محسوب می شود. نکت جالب توجه این است که به علت خارجی بودن قیمت آن بالاست.

۲ . کاندوم خاردار

کاندوم خاردار از انواع پرطرفدار و پرفروش کاندوم در ایران است. کاندوم های که دارای انواع حلقوی، شیاری، دون دون و یا با برجستگی خیلی درشت باشد کاندوم خاردار محسوب می شود. مدل رایج آن در بازار ایران کاندوم خاردار معمولی است. با پیشرفت تکنولوژی تولید کاندوم انواع مدل کاندوم خاردار تولید شده است.

در انتخاب مدل های کاندوم خاردار شما آزاد هستید و بسته به سلیقه و تحریک و لذت خود می توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی محصولات زناشویی و خرید فوری کاندوم مود ۶۹ امکان انتخاب انواع کاندوم خاردار را برای شما از میان محصولات متنوع خود فراهم کرده است.

در ادامه یادداشت ۳ کاندوم پرفروش ایران با ما همراه باشید که انواع مختلف کاندوم خاردار را بررسی کنیم.

کاندوم های خاردار دارای تنوع بسیار بالای هستند. در ایران کاندوم های خاردار در برند های مختلف تولید می شود. بعد از کاندوم های کلاسیک، کاندوه های خاردار بودند که تجاری سازی شدند و دلیل این امر چیزی جز تحریک فیزیکی بیشتر برای افزایش میل و رضایت جنسی زن و مرد نبود.

انواع کاندوم خاردار در بازار ایران

انواع کاندوم خاردار در بازار ایران به چهار نوع دسته بندی می باشد:

  • کاندوم خاردار معمولی (کاندوم خارهای ریز)
  • کاندوم خاردار درشت (کاندوم تا سه برابر درشت تر)
  • کاندوم ژله ای قابل شستشو (کاندوم سیلیکونی)
  • کاندوم خاردار خیلی درشت (کاندوم فضایی)

در تصویر زیر پنج مدل از کاندوم خاردار فضایی را می بینید.

۳ . کاندوم خاردار فضایی

یکی از پرفروش ترین کاندوم ها در ایران کاندوم فضایی است که به نام کاندوم خاردار درشت شناخته شده است. لازم به ذکر است که کاندوم خاردار فضایی بهترین کاندوم از نظر بسیاری از مشتریان است. این کاندوم از نظرهای بسیاری کاملا با سایر کاندوم ها متفاوت است. از جمله این تفاوت ها می توان به وجود خارهای درشت و برجسته که دارای جنس لاتکس بر روی نوک و بدنه است و موجب تحریک حداکثری برای جنس مونث می شود. این موضوع برای مردانی خوب است که از نظر رساندن شریک جنسی خود به ارگاسم مشکل دارند و کاندوم فضایی خاردار موجب یک تجربه عالی می شود.

نحوه استفاده از کاندوم

همانطور که می دانید کاندوم عوارض ناشی از روش های هورمونی جلوگیری از بارداری را ندارد. همچنین مثل سایر روش های جلوگیری از بارداری نیازی به تجویز پزشک نیست و هر موقع که بخواهید می توانید از آن در ارتباط جنسی محافظت شده خود استفاده کنید.

در ادامه به موارد زیر توجه کنید:

  • هیچ وقت کاندوم را بدون پوشش در سطل و محیط اطراف رها نکنید. برای رها کردن کاندوم همیشه آن را داخل یک دستمال و یا کیسه فریزر قرار دهید.
  • هیچ گاه از یک کاندوم بیش از یکبار استفاده نکنید. زیرا امکان دارد در استفاده ی قبلی کاندوم پاره شده باشد.
  • از کاندوم به عنوان یک راه حل برای رابطه ی جنسی دهانی استفاده نشود زیرا کاندوم ها دارای موادی تاخیر هستند و صرفا برای آلت جنسی مردانه طراحی شده است.
  • از هیج روان کننده ای بر روی سطح کاندوم استفاده نکنید. زیرا روان کننده ها باعث تخریب و پارگی می شود.
  • همیشه قبل از استفاده از کاندوم آن را با دقت بررسی کنید تا دچار پارگی نشده باشد.
  • سعی کنید همیشه از کاندوم های لاتکس و یا پلی اورتال استفاده کنید.

شما می توانید برای خرید کاندوم و مطالعه مطالب زناشویی به سایت فروشگاه اینترنتی مود ۶۹ مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو