دانلود بازی Wildfire برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Wildfire برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

92

1399/3/12

00:51


بازی Wildfire از المان‌هایی استفاده کرده است که تنوع خوبی دارند و شیوه‌ی مبارزات جالبی را در برابر دشمنان ایجاد می‌کنند. این بازی دوبعدی داستانی را روایت می‌کند که شما نقش یک قهرمان را در آن ایفا می‌کنید. دشمنان روستاییان و خانه‌هایشان را آتش زده‌اند و شما باید به کمک‌شان بشتابید. در این شرایط شما از یک‌سری قدرت ابتدایی استفاده خواهید کرد که یخ زدن عناصر و حتی آتش زدن پل‌ها، گزیده‌ای از آن‌ها است. دنیای بازی تماما با جادو محاصره شده است، اما گویا همه چیز توسط دشمنان تصاحب شده است و فقط آن‌ها می‌توانند نهایت قدرت را در اختیار داشته باشند. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توان به امکان دستکاری روی عناصر مختلف محیط و استفاده از آن برای حرکت و نابود کردن دشمنان اشاره کرد. شما می‌توانید در بین چمن‌زارها مخفی شده و دشمن را در یک لحظه نابود کنید. این کارها به مخفی کاری شما بستگی دارد و نباید بگذارید که ارتباط تنگاتنگ شما با عناصر قطع شود.

Wildfire PC-GOG by DINOByTES

دانلود-بازی-Wildfire

مطالب مرتبط

در بازی Wildfire می‌توانید به‌صورت تکی حرکت کرده یا یک دوست را به خودتان ملحق کنید. روش‌ها و شیوه‌های نابی برای ادامه بازی وجود دارد و می‌توانید قدرت‌های خود را رفته رفته بیشتر کنید. دشمنان همواره به‌دنبال شکار شما هستند و یا باید آن‌ها را کشته یا اینکه از راه به‌در کنید. توانایی‌های جدید را یاد خواهید گرفت و می‌توانید قدرت‌های کنونی خود را ارتقا دهید. دیالوگ‌های جالبی روی صفحه نقش می‌بندد و حس و حال عناصر را برای‌تان مشخص می‌کند. شما می‌توانید از آتش و یخ و آب و دیگر عناصر استفاده کرده و حرکت خود را در محیط بازی هیجان انگیز تر کنید. چهار عنصر حیاتی جهان در اختیار شما است و گویا به‌مانند یک آواتار باید تمام تلاش خود را برای ایجاد صلح در جهان به‌کار گیرید. صحنه‌های گرافیکی و جلوه‌های ویژه‌ بازی الی است و می‌توانید رفته رفته خیلی بیشتر از آن لذت ببرید.

info

Master the elements in this stealth game where everything burns. Use your elemental powers to start fires, freeze water, and move earth as you outsmart superstitious enemies in this mischievous 2D stealth game. Take back your home and rescue captive villagers along the way; manipulating the environment to help you and harm your foes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-2300 / AMD FX-4350

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DX10 Adapter with 512 MB VRAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 310 MB available space

Additional Notes: 4GB of RAM is required for integrated graphics cards

راهنمای نصب

فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Wildfire-DINOByTES (GOG) با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو