دانلود بازی Georifters برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Georifters برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

182

1399/3/12

01:55


تمامیت بازی Georifters در مورد این است که یا شما زمین را از شر دشمنان خود پاک‌سازی می‌کنید، یا اینکه آن‌ها آن را شما خواهند گرفت. در این بازی می‌توانید دیوارها را چرخانده و تونل‌های پیچ در پیچ را برای رسیدن به جایی دیگر کشف کنید. شما می‌توانید از ابزارهای متنوعی استفاده کرده و با استفاده از یک‌سری عناصر مختلف، به‌طور سریع روی محیط بازی حرکت کنید. کافی است که با اسپین سریع، ضربات ناگهانی و خرد کردن عناصر روبرویی، مسیر خود را باز کرده و در محیط عجیب و غریب بازی حرکت کنید. شما می‌توانید از بین قهرمانان بازی انتخاب کرده و برای آن‌ها کاستوم‌های جذاب انتخاب کنید. این کاستوم‌ها کاملا سفارشی سازی شده هستند و حتی می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. در نظر داشته باشید که این کارها را می‌توانید در حالت چندنفره هم انجام داده و هیجان بالایی را تجربه کنید. می‌توانید به‌صورت چهار نفره در بازی شرکت کرده و برای افتخار خود نبرد کنید.

Georifters PC-CODEX

دانلود-بازی-Georifters

بازی Georifters از محیط‌های زیبایی تشکیل شده است و شما می‌توانید یکی از دوستان خود را در نقش دشمن داشته باشید. شما در حالت داستانی هم لذت زیادی از بازی خواهید برد. این بخش تنها برای حالت تک نفره فعال شده است و می‌توانید گرگ تنهای محیط هیجان انگیز بازی باشید. از امکانات و ویژگی‌های بازی می‌توان به قهرمانانی اشاره کرد که قصد دارند جهان را از شر دشمنان قسم خورده پاک‌سازی کرده و کارهای بزرگی را صورت دهند. هرکدام از این قهرمانان را می‌توانید ارتقا داده و سلاح‌های‌شان را نوسازی کنید. می‌توانید یک متفکر بوده یا صرفا یک جنگجوی صرف باشید. با داشتن تفکر، می‌توانید بدون نبرد به بازی ادامه داده و مسیرهای خلاقانه‌ای را برای حل معماهای بازی انتخاب کنید. بازی از صفحه کلید و کنترل هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از جهان‌های خارق‌العاده بازی لذت ببرید. بازی دارای ۳۰ سطح جذاب است و می‌توانید در کنار آن به سراغ ۳۰۰ مرحله مرحله بازی هم بروید.

info

In “Georifters” you can spin walls, twist tunnels, crush critters, battle against the ground or with it! It can be your tool or a weapon you use to smash others in a series of fast paced ground busting arenas.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: i3

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX960

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 1060

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Georifters-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو