دانلود بازی The Horus Heresy Betrayal at Calth برای کامپیوتر

دانلود بازی The Horus Heresy Betrayal at Calth برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

109

1399/3/12

01:55


بازی The Horus Heresy Betrayal at Calth در شرایطی دنبال می‌شود که درگیری‌ها و نبردهای شکل یافته در آن، آینده بشریت را تغییر خواهد داد. برادران لژیون از گروه تفنگ‌داران دریایی در مقابل یکدیگر اسلحه کشیده‌اند و خشونت تمام سیاره را در بر گرفته است. این نبرد بر اثر خیانت یکی از اعضای گروه شکل گرفته است و شما باید برای به‌دست آوردن افتخار خودتان، دست به هر کاری بزنید. سرنوشت فرمانده نبرد مشخص نشده است و شما باید ابتدا برای زنده ماندن تلاش کنید. جنگجویان بازی در واقع شخصیت‌هایی هستند که تغییر ژنتیکی پیدا کرده‌اند و در هزاره سی و یکم، در کنار دیگر واحدها حمله را شروه می‌کنند. گروه‌‌های مختلفی را در بازی مشاهده می‌کنیم که کم کم اضافه می‌شوند و نبرد به یک فضای بزرگ گسترش پیدا می‌کند. این بازی شامل چندین نقشه‌ است و به بازیکنان اجازه می‌دهد که به‌عنوان یکی از این گروه‌ها وارد نبرد شده و ماموریت‌های مبتنی بر هدف را دنبال کنند. این بازی در واقع یک مسابقه است که بین بازیکنان برقرار می‌شود و می‌توانید مهارت خود را در آن نشان دهید.

The Horus Heresy Betrayal at Calth PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Horus-Heresy-Betrayal-at-Calth

مطالب مرتبط

در بازی The Horus Heresy Betrayal at Calth شما می‌توانید در حالت چندنفره نیز وارد رقابت شده و چالش سخت‌تری را تجربه کنید. از قابلیت‌های دیگر بازی می‌توان به سلاح‌های متنوعی بازی اشاره کرد که در کلاس‌های مختلف وجود دارند و می‌توانید در ادامه آن‌ها را تا نسخه‌ نهایی‌شان ارتقا دهید. جناح‌های متنوع بازی این امکان را به شما می‌دهد که مدام بین آن‌ها سوئیچ کرده و بدین ترتیب بازی هیچ گاه برای‌تان تکراری نخواهید شد. می‌توانید به‌جای اسلحه از توپ‌های جنگی استفاده کرده و تهدیدها را خنثی کنید. هر کسی یقینا شیوه‌ای برای نبرد انتخاب خواهد کرد و همین موارد هستند که بخش چندنفره بازی را جذاب‌تر می‌کنند. بازی را می‌توانید روی پلتفرم VR هم تجربه کرده و از نزدیک در نبردهای بزرگ بین جناحین حضور داشته باشید.

info

The first shots have been fired in the conflict that will change the future of mankind. Brother Legions of Space Marines taking arms against one another. The noble Ultramarines are betrayed on Calth by the zealous Word Bearers bent on tearing down the Imperium. A dark ritual ignites the system’s star, sending both Legions underground to battle for their honor, their belief, the fate of the Imperium, or just to survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz

Memory: 5 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Horus Heresy Betrayal at Calth-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو