آرایش مو بدون سشوار و دستگاه های حرارت دهنده

آرایش مو بدون سشوار و دستگاه های حرارت دهنده


منبع: آرگا

140

1399/3/12

10:42


در این مطلب روش هایی برای حالت دادن مو بدون سشوار را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید به موهای خود فرم بی نظیری را ببخشید.

آرایش مو بدون سشوار و دستگاه های حرارت دهنده

استفاده مداوم از بابلیس و اتوی مو و سشوار اگرچه فرم زیبایی را به موها می بخشد ولی باعث می شود به سلامت موها آسیب زیادی وارد شود از این رو بهتر است شما موهایتان را بدون استفاده از سشوار فرم و حالت دهید.

روش هایی برای آرایش مو بدون سشوار

شاید سشوار و اتوی مو یا بابلیس جزء پر استفاده ترین لوازم برای فرم دادن به موها باشند و بتوانند در مدت زمانی کوتاه به موهای شما فرم و حالت بی نظیری را ببخشند ولی بهتر است بدانید این وسایل دشمن موها به شمار می روند و باعث ایجاد آسیب های جدی به مو می شوند بنابراین بهتر است برای حالت دادن به موهایتان از روش های ساده و بدون آسیب نظیر بافت مو و بیگودی و … استفاده نمایید. در ادامه آرایش مو بدون سشوار با چند روش ساده و در عین حال کاربردی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

حالت دادن به مو بدون سشوار

راهکارهایی برای حالت دادن به مو بدون سشوار

۱. استفاده از اسپری نمک

برخی از خانم ها تمایل دارند موهای آن ها ویو شده به نظر برسد و ویو موها بدون اتو میسر نیست از این رو بهتر است شما در صورت تمایل بعد از شستن موهایتان آن ها را خشک کنید و اسپری نمک مخصوص مو را که حاوی روغن های طبیعی و آلوئه ورا است روی موهایتان اسپری نمایید تا موهای شما ویو و جذاب تر به نظر برسند.

ویو مو با اسپری نمک

۲. بافت مو ها

مقداری اسپری مرطوب کننده به موهایتان بزنید سپس موهای خود را شانه کنید و آن ها را ببافید. توجه داشته باشید زمانی که بافت موهایتان را باز کنید موهایی حالت دارد خواهید داشت.

بافت مو برای حالت دادن به موها

۳. با موهای نم دار بخوابید. 

برای جلوگیری از وز شدن موهایتان از محصولات ضد وز مو استفاده کنید سپس موهایتان را شانه بزنید و با همان موهای نم دار بخوابید.

فرم دادن به مو بدون سشوار

۴. برای حالت دادن به موها از تکه های پارچه استفاده کنید.

به جای استفاده از بیگودی می توانید برای فرم دادن به موهایتان از تکه های پارچه استفاده کنید بدین صورت که بعد از شستن موها و استفاده از نرم کننده نم موهای خود را مقداری بگیرید سپس پارچه نخی را به شکل نوارهایی دراز ببرید و موهایتان را به چند قسمت مساوی تقسیم کنید.

حالت دادن به مو با تکه پارچه

هر قسمت را شانه بزنید و دور نوار لوله شده بپیچید و بعد از پیچیدن موها به دور پارچه دو سر پارچه را گره بزنید.

بستن مو دور پارچه

آرایش مو بدون سشوار

توجه داشته باشید که اگر موهایتان را از قسمت زیری بپیچید فر آن ها زیباتر می شود.

باز کردن تکه پارچه از روی موها

روش های ساده برای فرم دادن به موها

۵. استفاده از سنجاق سر

زمانی که موهای شما هنوز خیس است به هر سمتی که می خواهید به موهایتان سنجاق بزنید سپس صبر کنید تا موهای شما خشک شوند و بعد از خشک شدن سنجاق را باز کنید آن وقت است که می بینید موهایتان به همان سمتی که سنجاق زده اید حالت گرفته اند.

استفاده از سنجاق سر برای حالت دادن به موها

۶. موهایتان را دم خرگوشی ببندید.

ابتدا موهایتان را به محصولات مرطوب کننده آغشته نمایید سپس موها را به دو قسمت تقسیم نمایید و آن ها را به صورت دم خرگوشی ببندید همچینن می توانید موها را به چند بخش تقسیم کنید و چند عدد دم خرگوشی داشته باشید سپس روسری بپوشید و بخوابید و صبح بعد از بیدار شدن موهایتان را باز کنید.

فرم دادن به مو با روش های ساده

در این مطلب روش هایی برای حالت دادن به مو با ترفندهای ساده و بدون استفاده از سشوار را مشاهده کردید که امیدواریم به کمک این روش ها بتوانید به موهایتان فرم و حالت زیبایی را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو