مدل تاپ ساتن برای خانم های شیک پوش و لاکچری پسند

مدل تاپ ساتن برای خانم های شیک پوش و لاکچری پسند


منبع: آرگا

364

1399/3/12

14:06


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تاپ ساتن مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تاپ ساتن برای خانم های شیک پوش و لاکچری پسند

تاپ از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید این لباس را در مهمانی ها و مجالس و محیط منزل و … بپوشید همچنین تاپ ها در انواع مدل های مجلسی و اسپرت و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل تاپ ساتن با طرح های زیبا و شیک

برای دوخت تاپ از پارچه های مختلف نظیر گیپور و ساتن و … استفاده می شود که انتخاب جنس پارچه تاپ کاملا سلیقه ای است و بهتر است شما در کمد لباس هایتان انواع تاپ با طرح و جنس های مختلف را داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز به آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

مدل تاپ ساتن

طرح های تاپ ساتن زنانه و دخترانه

پارچه های ساتن براق هستند و جذابیت خاصی دارند از این رو برای دوخت لباس ها و تاپ های مجلسی اغلب از این پارچه ها استفاده می شود.

تاپ های ساتن در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری ساده داشته باشید بهتر است تاپ های ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. تاپ های کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاصی را دارند و شما می توانید این طرح تاپ ها را با شلوار و دامن و ساپورت و … به راحتی ست نمایید.

برای دوخت این طرح تاپ ها از پارچه های ساتن رنگ روشن و رنگ تیره استفاده می شود که انتخاب رنگ تاپ به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. اگر جزء افراد با رنگ پوست تیره هستید بهتر است تاپ های رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین تاپ های رنگ تیره نیز برای افراد با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

تاپ ساتن

تاپ زنانه

تاپ سفید و شیک

تاپ رنگ روشن

تاپ مجلسی

مدل تاپ قرمز

مدل تاپ ساتن رنگ روشن

تاپ رنگ روشن و شیک

تاپ مشکی

 

تاپ مشکی زنانه

تاپ ساتن

تاپ زیبا و جدید زنانه

تاپ مشکی ساتن

تاپ مشکی زنانه

تاپ زنانه مجلسی

طرح تاپ زنانه

تاپ شیک زنانه

تاپ رنگ تیره

مدل تاپ مشکی

تاپ ساده مشکی

تاپ زیبا زنانه

تاپ دخترانه

تاپ مشکی و شیک

تاپ ساتن شیک

تاپ زنانه مجلسی

تاپ زنانه ساده

تاپ زیبا زنانه

تاپ دخترانه ساده

تاپ رنگ روشن

طرح تاپ براق زنانه

تاپ طرح دار زنانه

تاپ طرح دار زنانه

تاپ شیک

طرح تاپ شیک زنانه

تاپ زنانه جدید

تاپ مشکی زنانه

مدل تاپ زنانه مشکی

تاپ زیبا زنانه

طرح تاپ زنانه

تاپ سفید زنانه

مدل تاپ مشکی

تاپ زیبا و مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تاپ ساتن با طرح های شیک و خاص آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تاپ با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو