آموزش تصویری کاردستی با کاغذ زیبا و جالب + توضیحات مرحله به مرحله

آموزش تصویری کاردستی با کاغذ زیبا و جالب + توضیحات مرحله به مرحله


منبع: آرگا

898

1399/3/12

23:26


نحوه ساخت کاردستی با کاغذ و ایده های خلاقانه و زیبا برای ساخت ملیله کاغذی با انواع کاغذ های رنگی و معمولی به همراه مدل های جدید و زیبای انواع کاردستی کاغذی و مقوایی که به راحتی انجام میگیرد و برای کارهای تزیینی میتوانید از آنها استفاده کنید.

آموزش تصویری کاردستی با کاغذ زیبا و جالب + توضیحات مرحله به مرحله

آموزش خلاقیت با کاغذ و ایده هایی نو و تازه برای ساخت انواع کارهای دست ساز زیبا و شیک با کاغذ معمولی و کاغذ رنگی های مختلف که به علت در دسترس بودن به راحتی انجام می شود و با کمی خلاقیت و ابتکار میتوانید زیباترین کارهای خلاقانه را با کاغذ تهیه کنید. در ادامه مطلب علاوه بر آموزش کامل، مدل های جدید این نوع خلاقیت ها را مشاهده کنید.

نحوه ساخت کاردستی با کاغذ جدید و زیبا:

آموزش ساخت کار دست ساز با کاغذ که امروز در نظر داریم ارائه بدیم نوع خاصی از خلاقیت در خانه است که به ملیله کاغذی با منبت با کاغذ معرف شده است. برای ساخت این کاردست ساز جذاب و جالب میتوانید از کاغذهای معمولی، انواع کاغذ رنگی و حتی مقواهای نازک استفاده کنید. برای شروع ساخت، کاغذ را به صورت چند رشته باریک برش بزنید، عرض آن حدود نیم سانتی متر باشد و طول بستگی به طرح انتخابی دارد. فقط توجه کنید که عرض همه کاغذهایی که برش میزنید یک اندازه باشد. بعد از آماده شدن کاغذها، آنها را مطابق تصاویر زیر با دست حالت دهید و قسمت ابتدا و انتهای آن را چسب بزنید تا مقاومت کار شما بیشتر شود.

ملیله کاغذی

ساخت کاردستی

کاردستی باکاغذرنگی

ملیله کاغذی جدید

کاردستی باکاغذرنگی

بعد از ایجاد طرح های مشخص شده آنها را به صورت دلخواه بر روی تکه ای مقوا بچسبانید و طرح دلخواه را که کاملا سلیقه ایی است تهیه کنید.

ملیله کاغذی

برای ساخت این نوع کار دست ساز با کاغذ برای فرم دادن کاغذها میتوان ابزاری مشابه تصویر زیر تهیه کرد که انجام کار با آن راحت تر از انگشتان دست است.

ملیله کاغذی

کاردستی با مقوا

مدل های کاردستی کاغذی

در ادامه چندین مدل کاغذ فرم داده شده را مشاهده میکنید که در ساخت کاردستی با کاغذ های مختلف از آنها استفاده می شود.

کاردستی

کاردستی با مقوا

با استفاده از این روش میتوانید تابلوهای تزیینی مختلف و زیبایی تهیه کنید. مدل های زیر ایده های خوبی برای ساخت کاردستی های جدید با این روش است.

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی باکاغذرنگی

کاردستی باکاغذرنگی

کاردستی با مقوا

انواع ایده ها برای ساخت کاردستی کودکانه به کمک کاغذهای رنگی

به کمک کاغذهای رنگی می توانید کاردستی های زیبا و بی نظیری را در منزل بسازید و اگر شما تمایل دارید فرزندی خوش ذوق و با سلیقه را پرورش دهید بهتر است ساخت انواع کاردستی با وسایل دور ریختنی و ساده را به فرزند خود آموزش دهید.

توجه داشته باشید که به کمک کاغذهای رنگی می توانید گل و پروانه و … را به صورت سه بعدی یا ساده بسازید سپس از آن ها برای تزیین دیوار اتاق کودک استفاده نمایید.

آموزش ساخت کارستی با کاغذ

کاردستی کاغذی

آموزش ساخت کاردستی به کمک کاغذ

ساخت مکعب با کاغذ

مدل کاردستی کاغذی

کاردستی زیبا برای کودکان

کاردستی کودکانه

ساخت کاردستی قورباغه به کمک کاغذ

ساخت کاردستی ساده با کاغذ رنگی

کاردستی ساده کاغذی

کاردستی کاغذی

ساخت کاردستی به کمک کاغذ رنگی

کاردستی به کمک کاغذ

کاردستی زیبا کاغذی

مدل کاردستی کاغذی

کاردستی شیک کاغذی

کاردستی کاغذی شیک

کاردستی کودکانه کاغذی

ساخت کاردستی چتر کاغذی

ساخت چتر به کمک کاغذ

کاردستی طوطی با کاغذ

ساخت طوطی با کاغذ

کاردستی کاغذی زیبا

کاردستی کاغذی برای کودکان دختر

ساخت پیراهن کاغذی برای کودکان

کاردستی پیراهن مردانه کاغذی

کاردستی کاغذی

کاردستی کفش کاغذی

امیدواریم از آموزش تهیه کاردستی به کمک کاغذ نهایت لذت را برده باشید و به کمک این آموزش جدید و زیبا بتوانید کاردستی هایی خاص و فانتزی را در منزل بسازید. برای مشاهده مطالب آموزشی بیشتر در این زمینه سری به بخش هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو