دیدنی های شنزن چین و نقاط گردشگری و تماشایی این شهر

دیدنی های شنزن چین و نقاط گردشگری و تماشایی این شهر


منبع: آرگا

132

1399/3/13

00:24


دیدنی های شنزن از قبیل؛ موزه شنزن، بازار شنزن و دونگ مین، پارک پنجره ای روبه جهان، دره شادی، دهکده نقاشی رنگ روغن، ساحل دامیشا، دریاچه پری و باغ گیاه شناسی می باشند که در این مقاله برای شما دوستان به اشتراک می گذاریم.

دیدنی های شنزن چین و نقاط گردشگری و تماشایی این شهر

شهر شنزن یکی از شهر های کشور چین می باشد که به عنوان ثروتمند ترین شهر در این کشور حضور دارد امکاناتی فراوانی برای گردشگران و توریستان وجود دارد که سالانه به این مکان سفر می کنند. این شهر ثروتمند همه افراد می توانند به آن جا بروند و سفری خاطره انگیز داشته باشند. با وجود هتل ها برای اقامت گران قیمت و لاکچری در کنارشان هتل هایی به صرفه و اقتصادی وجود دارد که برای سرویس دهی میزبان ها آماده هستند. که ما در این بخش از مجله آرگا می خواهیم به بحث نقاط گردشگری شنزن بپردازیم.

نگاهی به دیدنی های شنزن چین

اکثر ایرانی ها برای رفتن به این سفر به فکر راه حلی برای غذا هستند که می توان گفت در آن جا به سبک غذاهای ایرانی نزدیک بوده و با ظروف مسی و روی از شما پذیرایی می کنند. از انواع غذا ها می توان به مرغ یان سوجی، خوراک ماهیچه چینی، شلتوک پلو، سوپ ذرت، کیمچی سرخ کرده و کوکو پارک اشاره کرد که برای پذیرایی از گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد.

نقاط گردشگری و دیدنی های شنزن

  • خیابان دونگ مین شنزن

این بازار یکی از بزرگترین مرکز خرید الکترونیکی در قاره آسیا است که یکی از دلایل پیشرفت بازار شنزن همجواری با شهر هنگ کنگ می باشد. در این خیابان شما می توانید بیشتر نیاز های خود را در ارتباط با مواد خوراکی، پوشاک و لوازم الکترونیکی تهیه نمایید که فروش محصولات الکترونیکی به نام (SEG) در این شهر رونق دارد. واردکنندگان محصولات الکترونیکی به بازار می آیند و از آن جا که نمایندگی های منحصری دارد خرید می کنند که دارای رستوران و فروشگاه های متعددی می باشد و جز دیدنی های شنزن در چین به شمار می رود.

دیدنی های شنزن چین

  • روستای نقاشان رنگ روغن دافن

این روستا در حومه لانگانگ در شهر شنزن قرار دارد که با مساحتی کوچک اما معروف می باشد. اکثر افراد این روستا کار کپی و تکثیر انجام می دهند که آثار هنری آن ها به سمت غرب برای فروش نقاشی ها به هتل ها و گالری ها و رستوران ها به فروش می گذارند. این روستا از مکان های دیدنی شنزن محسوب می شود که مردم آن از همین راه اشتغالی برای خود کسب کرده اند که چیزی حدود پنج هزار هنرمند در آن جا زندگی می کنند و دارای ۶۰۰ گالری دارند که تقریبا سالیانه پنج میلیون نقاشی را با استفاده از رنگ روغن تولید می کنند.

آشنایی با دیدنی های شنزن

  • دره شادی

یکی از جاذبه هایی که سالانه توریستان به آن جا می روند مجموعه پارک بزرگی است که وسعتی بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد. این پارک دره شادی در سال ۲۰۰۲ در منطقه ای نانشان افتتاح شد که از ۹ بخش جداگانه درست شده است که می توان به شهر کارتون ها، میدان اسپانیایی، شهر معادن طلا، جنگل بهشت خیالی، پارک آبی پلایامای، ماجراجویی در کوه، ساحل آفتاب و دوران خوشبختی اشاره کرد. اگر اهل هیجان و بازی هستید حتما به این شهربازی بروید و از تمام سرگرمی ها با سلایق مختلف لذت ببرید.

بررسی نقاط گردشگری و دیدنی های شنزن

  • باغ گیاه شناسی و دریاچه پری

این مکان که از جاذبه های گردشگری شنزن محسوب می شود در قسمت شمال شرق این شهر همجوار با کوه وتونگ در منطقه شرقی قرار گرفته است. مساحت دریاچه پری و باغ گیاه شناسی به ۵۲.۸۰۰ هکتار می رسد که دارای ۴ هزار گونه باغ گیاه شناسی از درختان و گل و گیاهان مختلف می باشد. اگر بخواهید باغ را یک مجموعه در نظر بگیرید باید گفت از ۶ بخش مختلف تشکیل شده که به نام های منطقه دریاچه، بهشت زمینی،جنگل فسیلیو، منطقه معبدو منطقه صحرا و کاج می باشد که واقعا منظره جذاب و دیدنی دارد.

دیدنی های شنزن چین

  • ساحل دامیشا

اگر شما هم اهل گشت و گذار به این منطقه ساحلی هستید بهتر است به بزرگ ترین ساحل شنزن بروید که حدود ۱.۸ کیلومتر طول دارد. ساحل دامیشا در قسمت شمال خلیج میرس واقعا شده که دارای شن های روان ونرمی می باشد. این ساحل معروف با شن در کنار تفریحاتی مثل: موج سواری واقعا سفری خاطره انگیز برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

مکان ها و دیدنی های شنزن

  • پارک پنجره ای رو به جهان

یکی دیگر از دیدنی های شنزن در کشور چین وجود این پارک به نام (Window of the World) می باشد. مساحت پارک پنجره به ۴۸۰ سال متر مربع می رسد که در سال ۱۹۹۴ هجدهم ژوئن بنا شد. یکی از دلیل اسم گذاری این پارک زیبا و جذاب جهت یابی آن به ۱۳۰ نوع دیدنی خارق العاده و بی همتا می باشد که از چهل و سه کشور به این پارک قرار گرفته است. اگر به این مکان بروید خواهید دید که تمام جهان در برابر شماست و از پیاده روی در فضای جالب لذت خواهید برد.

بررسی نقاط گردشگری و دیدنی های شنزن

  • موزه دیدنی شنزن

وجود موزه ای در شهر شنزن که به همان نام می شناسند بسیار مدرن بوده و در گوانگ دونگ چین قرار گرفته است. در این موزه شما شاهد آثار فرهنگی و تاریخی شنزن خواهید بود که واقعا دیدنی و دل نشین است. موزه شنزن در سال ۱۹۸۱ ساخته شد که تا سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس آن صورت گرفت و به شکل رسمی شناخته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو