لطفا «بهنوش بختیاری» را تحویل بگیرید؛ تراژدی بادیگارد معروف‌ها!

منبع: روزیاتو

76

1399/3/13

14:17


پست تبلیغاتی سلبریتی ها

بهنوش بختیاری یکی از هنرپیشه های سینما، تئاتر و تلویزیون است. مدیر انحمن ملال جنسیتی ایران، دانش آموخته رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد و تا چند سال پیش، پربیننده ترین صفحه اینستاگرام را در اختیار داشت و از فالوئرهایش به عنوان ارتش بهنوشی ها نام می برد. بهنوش بختیاری ظرف چند سال اخیر، قریب به ۲۰۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۸.۵ میلیون دنبال کننده دارد.

اکنون پربیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان، در اختیار مهناز افشار با بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده است که پس از طلاق از همسر معروفش و مهاجرت به سوئد و آلمان، حجم بازدید از پست هایش به شدت افزایش یافته است. بهنوش بختیاری و ارتش بهنوشی ها، بخشی از واقعیت های دنیای مجازی ایرانیان را تشکیل می دهند.

حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کل جامعه اینستاگرام ایرانیان، مخاطب صفحه بهنوش بختیاری و مهناز افشار هستند. بهنوش بختیاری از جمله فعالان سینمایی کشور است که از طریق صفحه اینستاگرامش، درآمدهای میلیونی دارد و شرکتی را هم برای این کار، استخدام کرده و هماهنگی تبلیغاتی از طریق این شرکت انجام می شود. بهروز کمالیان را هم مثل بسیاری از سلبریتی ها، مسئول امنیت صفحه معرفی کرده است.

گر چه همین کار هم از دیدگاهی، نوع کلاس خاصی است که سلبریتی ها برای صفحه و اهمیت صفحه خود، قائل می شوند. بهنوش بختیاری، از دسته سلبریتی هایی است که تقریبا درباره همه چیز نظر می دهد و تلاش زیادی برای دیده شدن دارد. بعضی از پست های سال ۱۳۹۸ بهنوش بختیاری، فقط مربوطه به پرتره هایی با آرایش غلیظ بود که روی هشتگ های مختلفی تگ می شد.

اما از قضا، لایک چندانی نداشت. معمولا ۱ درصد تا ۳ درصد کل کاربران یک صفحه چند میلیون فالوئری، پست ها را لایک می کنند. حال اگر زیر ۳۰ هزار نفر یک پست در صفحه ۸ میلیون دنبال کننده ای را لایک کنند، معانی زیادی دارد. خلاصه بهنوش بختیاری از هر دری سخن می گوید و حضوری در صحنه های تبلیغاتی هم پر رنگ است. از بنرهای اتوبان تا تبلیغات اینستاگرام و تبلیغ کیف و کفش و لباس.

بهنوش بختیاری برای افزایش شمار لایک و فالوهای پیج خودش، مدام به انتشار موضوعات مختلف فرهنگی و هنری و اجتماعی می پردازد. ازتبریک کریسمس محمود احمدی نژاد تا جشن تولد های دوستانش و بازدید از مزون های لاکچری شمال شهر و سلفی با پدر و مادرش! ویدیوهایی که بهنوش بختیاری درباره تغییر جنسیت مردان و زنان می گذارد، معمولا view های میلیونی دارد.

بهنوش بختیاری

پست های جنجالی بهنوش بختیاری

اسکورت بهنوش بختیاری توسط تیم تشریفات موتور سوار شهر مشهد برای حضور در سر صحنه یک برنامه فیلمبرداری جنجالی شده است. البته بهنوش بختیاری با خدم و حشم خود سوار بر یک Jac مشکی رنگ می شود و به مقصدی در حرکت است.

البته اگر بهنوش بختیاری علاقه ای به این شو آف نداشت، می توانست با این فیلمبرداری و تشریفات عجیب مخالفت کند! حضور چند بادیگارد، سبب شد تا داستان جدیدی درباره بهنوش بختیاری شکل بگیرد. اگر چه او گفت که بادیگاردی استخدام نکرده و هر جا می رود، بادیگارد حضور دارد! اسکورت عجیب بهنوش بختیاری در روزهای کرونایی، مثل بخت آزمایی خرید خودرو ، حاشیه های پر رنگ تر از متن را به ارمغان آورده است که جالب است. خلاصه بهنوش بختیاری و حاشیه، همیشه هست. یادآور زبل خان که همه جا بود. اینجا، اونجا و همه جا.

در بالا فیلم اسکورت بهنوش بختیاری با ۶ موتور و حضور چند بادیگار قد بلند سیاه پوش را مشاهده می کنید. البته نباید به بهنوش بختیاری ایراد گرفت چون رویه استخدام بادیگاردهای غیر مسلح، از الناز شاکردوست تا مهران مدیری، بخشی از سبک زندگی افراد معروف شهر ما را به خود اختصاص داده است.

بهنوش بختیاری

واکنش اینستاگرامی بهنوش بختیاری به بادیگارد و موتور سوارهای تشریفاتی در مشهد

به هر حال برای دیده شدن، باید تلاش کرد. گاه روی بیلبورد و گاه پایین بیلبورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو