اطلاعیه ارتش درباره مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری

منبع: برترین ها

123

1399/3/13

23:57


در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از خبرگزاری‌های داخلی، روابط عمومی ارتش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از خبرگزاری‌های داخلی، روابط عمومی ارتش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی ارتش به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایت‌مدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده‌اند.

مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت ۹۰ دقیقه بوده که فرازهایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش اول تنها ۱۳ دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت‌وگوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو