ترافیک فوق‌سنگین به سمت شهر‌های شمالی

منبع: برترین ها

83

1399/3/14

01:01


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران سنگین، پرحجم و در مناطقی فوق سنگین در جریان است.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژ شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در مناطقی مانند امامزاده هاشم(ع) ترافیک با پس زدگی و فوق سنگین است و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در شهرهای عبوری این محور فوق سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم گزارش شده و به دلیل گنجایش بالای عبور وسایل نقلیه از این محورها با گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین مواجه نمی‌شویم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه به صورت یکطرفه در خواهد آمد، تاکید کرد: این محور از ساعت 12 از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت 14 الی 2 بامداد روز شنبه این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرف درخواهد آمد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای شرق استان، بیان کرد: هم وطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو هم وطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده و قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را مد نظر قرار داده و حداقل در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.
محبی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و صبر و شکیبایی در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان مان رقم بزنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو