بازگشت دختر لباس صورتی به سینماها

منبع: ایران آرت

129

1399/3/14

01:18


"الا وودز" با بازی ریس ویترسپون دختری با لباس‌های صورتی جیغ است که تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن نامزد قبلی‌اش به دانشگاه هاروارد برود...

ایران آرت: با تایید "ریس ویترسپون"، ساخت سومین فیلم از سری فیلم‌های پرطرفدار "قانوناً بلوند" با همکاری نویسنده سریال "اداره" آغاز شده است.

"ریس ویترسپون" که در سال ۲۰۰۶ برای بازی در فیلم "سر به راه باش" موفق به کسب جایزه اسکار شد، نقش قبلی خود به عنوان "الا وودز" در این فیلم را بازی می‌کند. "الا وودز" دختری با لباس‌های صورتی جیغ است که تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن نامزد قبلی‌اش به دانشگاه هاروارد برود و حقوق بخواند در حالی که خودش را در این راه پیدا می‌کند.

به گزارش 30نما، به گفته ویترسپون "دن گور"، نویسنده سریال "بروکلین نه-نه" با کالینگ در نوشتن فیلم‌نامه همکاری می‌کند. فیلم سوم با فاصله دو دهه از فیلم اول که در سال ۲۰۰۱ و فیلم دوم، "قانوناً بلوند ۲: قرمز، سفید و بلوند" در سال ۲۰۰۳ منتشر شد ساخته می‌شود. ویترسپون در ابتدا سال ۲۰۱۸ با انتشار ویدیویی ساخت فیلم " قانوناً بلوند ۳" را تأیید کرده بود. این فیلم توسط کمپانی مترو گلدن مایر و کمپانی ویترسپون به نام هلو سان‌شاین ساخته خواهد شد. 

کالینگ نیز در توئیتی اعلام کرد: """لا وودز" شخصیتی اسطوره‌ای است که به ما نشان می‌دهد همزمان می‌توان دخترانه و باهوش بود."

"مارک پلت"، "ریس ویترسپون" و "آدام سیگل" تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. در اولین فیلم این مجموعه بازیگران مشهوری چون ویترسپون، "لوک ویلسون"، "سلما بلیر"، "متیو دیویس" ایفای نقش کردند. فروش ۱۴۱ میلیون دلاری فیلم اول با بودجه ۱۸ میلیون دلاری و فروش ۱۲۵ میلیون دلاری فیلم دوم راه را برای ساخت سومین اثر این مجموعه هموار کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو