دی‌کاپریو نقش منفی گرفت

منبع: ایران آرت

97

1399/3/14

01:32


دی‌کاپریو که قرار بود در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی نقش یک مامور FBI را بازی کند، اکنون یک نقش منفی را برعهده گرفته است.

ایران آرت: در بازنویسی فیلمنامه فیلم "قاتلین ماه کامل" نقش لئوناردو دی‌کاپریو تغییر کرده که باعث تاثیر گذاشتن روی قرارداد با پارامونت شده است.

هالیوودریپورتر در مقاله جدید خود بخش‌هایی جدیدی از تغییرات مهم فیلمنامه فیلم "قاتلین ماه کامل" را فاش کرده است که مهم‌ترین آن شاید تغییر نقش دی‌کاپریو در این فیلم باشد. در بخشی از این گزارش نشان می‌دهد که تغییر نقش دی‌کاپریو توسط اسکورسیزی باعث شد تا روی قرارداد آن‌ها با پارامونت تاثیر منفی بگذارد.

در ابتدا دی‌کاپریو قرار بود نقش یک مامور FBI را بازی کند که قرار است در مورد قتل‌هایی که اکنون با نام "Osage Nation Murders" شناخته می‌شود و در دهه ۲۰ میلادی در اوکلاهما رخ داد، تحقیق کند و درواقع نقش او در فیلم مثبت بود، اما بنا به این گزارش، دی‌کاپریو اکنون قرار است نقش یک شخصیت منفی یا ضد قهرمان را بازی کند که برادرزاده شخصیت شرور دنیرو است.

به گزارش 30نما، این تغییرات ظاهرا باعث دلسردی پارامونت شده، چرا که استودیو نگران این است که فیلم قاتلین ماه کامل به فیلمی با مقیاس کوچک‌تر تبدیل شود و تمرکز آن روی بررسی ویژگی‌های شخصیت باشد، اما فیلم همچنان قرار است با همان بودجه بزرگ ساخته شود و پارامونت ظاهرا اعتقاد دارد که لحن جدید فیلم باعث می‌شود تا جبران هزینه فیلم در گیشه بسیار سخت شود.

باتوجه‌به اینکه اکنون اپل در پروژه حضور دارد و حتی بودجه فیلم بزرگ‌تر خواهد بود، به‌نظر می‌رسد که این تغییرات دست نخورده باقی بماند و دی‌کاپریو نقش برادرزاده شخصیت شرور اصلی فیلم یعنی دنیرو را بازی کند و اپل قرار نیست دخالتی در کار اسکورسیزی داشته باشد.

همچنین این نکته قابل ذکر است که حتی اگر اپل و پارامونت به توافق نهایی برسند، فیلم "قاتلین ماه کامل" هنوز قرار است در سینماها اکران شود و ظاهرا اپل اکنون قرار است تمامی هزینه تولید فیلم را بپردازد و پارامونت نیز هزینه بازاریابی را پرداخت خواهد کرد. بااین‌حال، هنوز زمان اکران یا شروع تولید این فیلم مشخص نیست. .

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو