بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید


منبع: ستاره

528

1399/3/14

22:32


ویدا جوان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون سال ۱۳۶۵ متولد شد. نام اصلی او «سمیه جوان خلیق» است. بیوگرافی، نسبت ویدا جوان و رامبد جوان، عکسهای ویدا جوان و همسرش و شباهت با هانیه توسلی، اینستاگرام و کارنامه هنری او را ببینید.

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید

 
ستاره | سرویس چهره‌ها - ویدا جوان، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، مدل و طراح مد است که در سال ۱۳۶۵ در تهران چشم به جهان گشود. نام اصلی او «سمیه جوان خلیق» است و علی‌رغم تحصیلاتش در زمینه‌ی حسابداری، به هنر علاقه‌مند بود و در همین عرصه نیز با همسرش آشنا شد. در ادامه‌ی مطلب، بیشتر درباره‌ی این بازیگر جوان و محبوب بخوانید.
 

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان، متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۵ در تهران با اصلیت اردبیلی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او با بازی در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی» در سال ۱۳۹۱ برای اولین بار به تلویزیون راه یافت. ویدا جوان دارای مدرک لیسانس حسابداری است، اما به دلیل علاقه‌اش به عرصه هنر، بازیگری تئاتر را در کانون آموزش‌های استاد حمید سمندریان آموخت.
او در رابطه با انتخابش بری بازی در این سریال می‌گوید: «من از طریق برنامه‌ی ریز تله فیلم «یک خواب کوچولو» که در آن ایفاگر نقش اصلی داستان بودم، به حسن فتحی معرفی شدم که پس از تست از میان چند نفر، برای بازی در این سریال انتخاب شدم». اما ویدا جوان، با بازی در سریال «پژمان» به شهرت رسید و پس از آن در سال ۹۴ در سریال «شمعدونی» محبوبیتی دوچندان کسب کرد.
 

ویدا جوان


ویدا جوان همچنین در زمینه‌ی طراحی لباس و مدلینگ فعالیت کرد. او معتقد است بازیگری شغل ناامنی است. اما او بسیار به این حرفه علاقه‌مند است و دغدغه‌ی او رشد فکری و کاری در این زمینه است. به گفته‌ی ویدا، خانواده‌ی او فضای مناسب برای فعالیت هنری او ایجاد نکرده‌اند، اما همسرش بسیار از او حمایت می‌کند و بسیار در پیشرفت او موثر بوده‌است.
با این وجود، ویدا در مصاحبه‌هایش می‌گوید به خاطر همسر و زندگی شخصی، حاضر است حتی قید بازیگری و حرفه‌اش را هم بزند.
 

ازدواج و همسر ویدا جوان

ویدا جوان در رابطه با آشنایی با همسرش آیلا تهرانی می‌گوید که علاقه به هنر دوبله، آن دو را به هم نزدیک کرد. همسر ویدا، صاحب یک استودیو ضبط صدا بود و ویدا توسط یک دوست به آنجا معرفی می‌شود. با گذشت زمان و طی جلسات، این زوج هنری متوجه تشابهات و تفاهم‌های بسیاری میان خود می‌شوند و ویدا در نهایت تصمیم می‌گیرد از همسر خود خواستگاری کند.
 

ویدا جوان و همسرش آیلا تهرانی


آیلا تهرانی، همسر ویدا جوان، می‌گوید که برای مراسم خواستگاری ویدا، به جای گل و شیرینی کتاب سعدی و دو جلد کتاب هوشنگ ابتهاج هدیه برده ‌است. مثل سایر اتفاقات مربوط به ازدواج این زوج، مهریه ویدا جوان نیز سر و صدای زیادی به پا کرد؛ او حدود ۷ هزار شاخه گل رز هلندی را برای این منظور برگزیده‌ است. آیلا در مصاحبه‌ای گفت: «من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی بخرم».
 

نسبت ویدا جوان با رامبد جوان

ویدا جوان در برنامه تلویزیونی خلیج فارسی توضیح داد که هیچ نسبتی با رامبد جوان نداشته و نام خانوادگی اش «جوان‌خلیق» است. 
 

ویدا جوان و رامبد جوان

 

شباهت جالبی ویدا جوان و هانیه توسلی

یکی از حاشیه های جالب ویدا جوان تشابه ظاهری او با هانیه توسلی است. 

 

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید

کارنامه هنری ویدا جوان

سریال‌های تلویزیونی

  • زمانه، حسن فتحی، سال ۱۳۹۱
  • پژمان، سروش صحت، سال ۱۳۹۲
  • آسمان، محمدرضا آهنج، سال ۱۳۹۳
  • شمعدونی، سروش صحت، سال ۱۳۹۴
  • ماه و پلنگ، احمد امینی، سال ۱۳۹۵
  • نامه آخر، دانش اقباشاوی، سال ۱۳۹۶
  • سارق روح، احمد معظمی، سال۱۳۹۶–۱۳۹۷

فیلم‌های سینمایی

  • ملبورن، نیما جاویدی، سال ۱۳۹۲
  • جان به حراج، سید حامد محسن پور، ۱۳۹۲
  • سرکوفت، کریم رجبی، ۱۳۹۷

تئاتر

  • مضحکه شبیه قتل، حسین کیانی، سال ۱۳۹۴–۱۳۹۵
  • جان گز، نیما دهقان، ۱۳۹۴
  • به مناسبت ورود اشکان، رضا دادوئی، ۱۳۹۶
  • خاطرات هنرپیشه نقش دوم، بهرام بیضایی، ۱۳۹۷
  • زیبایی گاهی زن است، سهراب حسینی، ۱۳۹۸

 

جدیدترین عکس های ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید

 

ویدا جوان مدل

 

ویدا جوان و همسرش آیلا تهرانی

پرتره ویدا جوان - ویدا جوان سن

 

ویدا جوان و آیلا تهرانی

 

ویدا جوان

عکس جدید ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان و همسرش با عکس های جدید

 

اینستاگرام ویدا جوان

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و فعالیت‌های ویدا جوان instagram رسمی او را از طریق لینک زیر دنبال کنید:

سخن پایانی

آنچه خواندید، بیوگرافی اجمالی از ویدا جوان، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر بود. اگر به زندگی چهره‌های مشهور علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «بیوگرافی شقایق دلشاد از طراحی لباس تا بازیگری و مدلینگ» را نیز بخوانید. نظر شما درباره‌ی بازی ویدا جوان چیست؟ شما چقدر او را در این حرفه موفق می‌دانید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو