حراج عکس جنیفر انیستون برای مبارزه با کرونا

منبع: ایران آرت

133

1399/3/15

13:32


ستاره سریال "فرندز" تصویر خود را به حراج می‌گذارد و درآمدش را به کارکنان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اهدا می‌کند.

ایران آرت: "جنیفر انیستون" برای کمک به ریشه‌کن شدن ویروس کرونا مانند "جنیفر انیستون" عمل می‌کند. ستاره‌ سریال "فرندز" اعلام کرد که تصویری از خودش که در سال ۱۹۹۵ گرفته شده را به همراه ۲۵ پرتره‌ دیگر به مزایده می‌گذارد و درآمدش را به کارکنان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اهدا می‌کند. این مزایده از امروز تا ۱۲ ژوئن باز خواهد بود. 

در این تصویر سیاه و سفید انیستون در حالی که خیره به دوربین نگاه می‌کند دستانش را به دور خود حلقه زده‌ است. این تصویر در روزهای ابتدایی تولید سریال "فرندز" توسط "مارک سلینجر" برداشته شده و مدل موی نمادین شخصیت "ریچل" که در زمان پخش سریال بسیار محبوب شد در آن دیده می‌شود. 

به گزارش ۳۰نما، انیستون با به اشتراک گذاشتن این تصویر در صفحه‌ی اینستاگرام خود می‌نویسد: "دوست عزیزم مارک سلینجر با همکاری ردوکاسی و کریستیز ۲۵ پرتره از جمله پرتره‌ من را جهت جمع‌آوری کمک مالی برای کووید-۱۹ به مزایده می‌گذارد. صد در صد فروش این پرتره به سازمان ان‌ای‌اف‌کلینیکس که سازمانی برای تأمین آزمایش رایگان ویروس کرونا و خدمات رایگان در سراسر دنیا است اهدا می‌شود. از مارک دوباره قدردانی می‌کنم که اجازه داد در این کار شریک باشم."

جنیفر انیستون

انیستون به همراه پنج هم‌بازی دیگرش در "فرندز" و نویسندگان سریال، اواخر تابستان در یک ویژه‌برنامه برای شبکه‌ HBO Max جلوی دوربین ظاهر شوند. تاریخ پخش این ویژه‌برنامه هنوز مشخص نیست. منابع نزدیک به این پروژه مدعی شده‌اند که هریک از بازیگران برای حضور در این ویژه‌برنامه نزدیک به ۳ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو