دانلود بازی Garrison Archangel v1.0.3 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Garrison Archangel v1.0.3 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

101

1399/3/15

13:35


Garrison Archangel یک بازی سرعتی، قابل شخصی سازی و همراه با نبردهای فوق‌العاده جذاب و اکشن است که طبق سبک افسانه‌ای نبردهای یک به یک و نبردهای چندنفره طراحی شده است. شما در این بازی در نقش یک Archangel قرار می‌گیرید و باید در هر قسمت از بازی با دوست و دشمن نبرد کنید. نقشه‌های مختلفی در بازی می‌بینیم و میادین نبرد هم دچار تغییر و تحول می‌شود. فراموش نکنید که شما یک خلبان مزدور هستید و باید با جناح‌های مختلف دشمن به نبرد بپردازید. دشمنان از نوع متفاوتی نیستند، اما مهارت‌های آن‌ها رفته رفته پیشرفت می‌کند و شما نیز باید با دریافت امتیاز، همه‌ی قسمت‌های بدن خود را ارتقا دهید. قطعات و ابزارهای جدیدی به شما داده می‌شود که برحسب علاقه و سبک مبارازتی خود، می‌توانید به‌نوعی خاص خودتان را ارتقا دهید. مراحل مختلف شما را به شهرت خواهند رساند و باید از استراتژی‌های مناسبی برای چیره شدن بر دشمن استفاده کنید. بازی از قوانین مختلفی برخوردار است و تیم‌ها همراه با جنگجویان مختلفی در یک لیگ بزرگ شرکت دارند.

Garrison Archangel PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v1.0.3-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Garrison-Archangel

مطالب مرتبط

در بازی Garrison Archangel هوش مصنوعی تاثیر زیادی روی مهارت بازیکنان دارد. شخصیت‌هایی را در بازی می‌بینیم که به دوئل پرداخته و تا سر حد مرگ به رقابت می‌پردازند. بازی شامل حالت بقا محور است و باید تا می‌توانید زنده مانده و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. می‌توانید با بازیکنان سرتاسر جهان به رقابت پرداخته و خودتان را در لیگ بالا بکشید. بازی از یک حالت چند نفره جذاب برخوردار است که می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید. در این نبردها صفحه نمایش به چهار قسمت تقسیم شده و می‌توانید با متصل کردن کنترل‌های دلخواه، نبردی سرتاسر شادی و هیجان را شروع کنید. این نبردها سخت‌تر هستند و دیگر دوستان شما هیچ رحمی نخواهند داشت. تنها کافی است که قوانین بازی را شناخته و از آن‌ها بر علیه دشمنان خود استفاده کنید.

info

Garrison: Archangel is a fast-paced, customizable, mecha fighting game designed for epic anime style one-on-one and multiplayer team battles! Archangels can wield a huge arsenal of weapons each having unique mechanics and gameplay. Each handcrafted weapon allows players to play the way they want whether it’s beating down opponents with the Dominus Sword or blasting them with rockets. Or both.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i3
Memory: 512 MB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750Ti / AMD Radeon R7 260X
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Tested with Very Low Settings at 1280×720 at 30 FPS.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i5
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Tested with Medium to High Settings at 1920×1080 at 60 FPS.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو