آتش در مراتع بخش سوسن ایذه

منبع: برترین ها

77

1399/3/15

13:42


بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: از ساعاتی پیش آتش به جان مراتع اطراف روستای سرچاه دوپک بخش سوسن افتاده ‌است. وی با بیان اینکه دلیل این آتش‌سوزی مشخص نیست، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن مراتع، مردم و گردشگران باید بیش از پیش نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا: بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: از ساعاتی پیش آتش به جان مراتع اطراف روستای سرچاه دوپک بخش سوسن افتاده ‌است. وی با بیان اینکه دلیل این آتش‌سوزی مشخص نیست، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن مراتع، مردم و گردشگران باید بیش از پیش نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام کنند.

محمد سعید الماسی چهارشنبه شب اظهارداشت: این آتش‌سوزی از ساعات ابتدایی امشب در حوالی روستای سرچاه دوپک و آب کنارک بخش سوسن آغاز شده‌ است.

 وی افزود: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی، منابع طبیعی، دولتی و مردمی در مناطق مذکور حاضر هستند و به خاموش کردن آتش مشغولند.

بخشدار سوسن با بیان اینکه دلیل این آتش‌سوزی مشخص نیست، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن مراتع، مردم و گردشگران باید بیش از پیش نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام کنند.

الماسی افزود: با توجه به تاریکی هوا، مقدار دقیق سوختگی این مراتع مشخص نیست و برای مشخص شدن مقدار دقیق آن باید تا فردا صبر کنیم.

سوسن یکی از بخش‌های سه‌گانه ایذه است که در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز شهر ایذه قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو