کوچک کردن بینی در خانه با ماسک جادویی و طبیعی

منبع: روزگار

163

1399/3/15

18:05


بینی از مهم ترین قسمت های صورت است . امروزه خیلی از افراد از جمله دختران و خانم ها و حتی آقایان از بینی خود راضی نیستند و به دنبال روش هایی برای کوچک تر کردن بینی خود هستند . اکثر افراد هم دست به عمل های جراحی میزنند اما بعد از آن باید عوارض ها و مشکلات زیادی را تحمل کنند .
چاره چیست ؟ آیا روش های خانگی در کوچک کردن بینی موثر هستند ؟؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ! روش های خانگی نیز وجود دارد و خالی از لطف نیست که آن ها را نیز امتحان کرد . درمان ها و روش های خانگی برای کوچک کردن بینی حداقل اگر مفید نباشد عوارض و مشکلات را نیز در بر نخواهد داشت . در ادامه مواد لازم برای نحوه ایجاد ماسک طبیعی را برای شما قرار داده ایم .

چگونه بدون عمل جراحی و با خمیردندان می‌توانید سایز بینی خود را ...

مواد لازم برای تهیه ماسک طبیعی

ماسک زنجبیل

پودر زنجبیل نصف قاشق چایخوری

خمیر دندان نصف قاشق چایخوری

سرکه سیب ۱ قاشق چایخوری

مطالب مرتبط

سرکه سیب ، خمیر دندان و مقداری زنجبیل را با هم ترکیب کرده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید . ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت صبر کنید و سپس بینی خود را با آب سرد بشویید . این کار را هر روز انجام دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید .

ماسک عسل و زیتون

یکی دیگر از روش های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی استفاده از ماسک روغن زیتون و عسل است .ترکیب عسل و روغن زیتون باعث می شود تا چربی های زیر پوست بینی تان از بین برود و زمانی که چربی های زیرپوستی از بین برود بینی کوچک تر نشان داده می شود .

کوچک کردن بینی در خانه بدون عمل زیبایی | فروشگاه اینترنتی تک شاخ

ماسک زنجبیل و روغن کرچک

روغن کرچک با با مقداری زنجبیل مخلوط کنید . قبل از اینکه به بینی خود بمالید صورت را تمیز شسته و خوب خشک کنید . ماسک را روی بینی قرار داده و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید . مراقب باشید این مخلوط به داخل چشمانتان نریزد زیرا باعث سوزش خواهد شد .

نکته :  تمامی روش هایی که در بالا گفته شد برای بینی هایی که استخوانی است و یا بینی هایی که خیلی بزرگ است تاثیری ندارد .

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو