خبرهای بد کیت هرینگتون درباره سرنوشت فیلم «جاودانگان» استودیو مارول

منبع: روزیاتو

204

1399/3/15

20:39


کیت هرینگتون، ستاره ی سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در یکی از آثار جدید استودیوی مارول یعنی «جاودانگان» (The Eternals) که در آینده اکران خواهد شد نقش آفرینی کرده. متأسفانه اما اخیراً ویدئویی با حضور هرینگتون منتشر شده که در آن او خبرهای نگران کننده ای درباره ی این پروژه ی جدید دنیای سینمایی مارول داده.

با آغاز شیوع ویروس کرونا، استودیوی مارول مجبور شد به تأخیرهای قابل توجهی در رابطه با تولید و اکران آثار خود تن دهد. ماجراجویی فضایی آینده ی آن ها یعنی همین پروژه ی «جاودانگان» بازیگرانی همچون کیت هرینگتون و ریچارد مدن را در خود جای داده، اما اخبار جدید حاکی از آن است که سرنوشت کار برای بازیگران آن هم روشن نیست.

فیلم های دنیای سینمایی مارول همواره جزء عظیم ترین اکران های هالیوود بوده اند، به همین خاطر برای برگشت هزینه ی چشمگیری که صرف آن ها می شود و همینطور کسب سود، حساب زیادی روی اکران های سینمایی خود باز می کنند.

تعطیلی سینماهای سراسر دنیا بر اثر شیوع ویروس کرونا سبب شده اکران های آینده ی شرکت دیزنی از جمله فیلم های «بیوه سیاه» (Black Widow) و «جاودانگان» دنیای مارول با تأخیر قابل توجهی رو به رو شوند.

این فیلم های ابرقهرمانی به جای پخش از شبکه ی دیزنی پلاس ترجیح دادند تاریخ اکران خود را به چند ماه دیگر موکول کنند، به طوری که تاریخ اکران «جاودانگان» در سینماها ۱۲ فوریه ی سال ۲۰۲۱ اعلام شده.

«جاودانگان» که بیست و پنجمین فیلم از فرانشیز وسیع دنیای مارول به شمار می رود، قرار است چند کاراکتر قدرتمند دیگر به فهرست در حال گسترش قهرمان های کمیک بوکی اضافه کند.

«ایکاریس» (با بازی ریچارد مدن) یک جاودانه ی بسیار قدرتمند و «سرسی» (با بازی جما چان) موجودی که علاقه ی خاصی به انسان ها دارد، دو مورد از این شخصیت های جدید هستند.

کیت هرینگتون، ستاره ی سریال «بازی تاج و تخت» هم قرار است نقش «دین ویتمن» را بازی کند، یک شخصیت انسانی که در کمیک های اصلی مارول نقش «شوالیه تاریکی» را برعهده دارد.

اخیراً یک ویدئو در توئیتر منتشر شده که حاوی مصاحبه ای با یکی از جدیدترین ابرقهرمانان دنیای مارول یعنی کیت هرینگتون است.

گرچه تاریخ جدیدی که برای اکران «جاودانگان» اعلام شده کماکان پا برجا است، اما در این ویدئو خبرهای نگران کننده ای درباره ی مرحله پساتولید این پروژه مطرح شده.

اکران فیلم جاودانگان مارول

کیت هرینگتون در این مصاحبه گفته: «کار تمام شده، فیلمبرداری انجام شده، اما… فقط خدا می داند که قرار است چه شود!»

ستاره ی سریال «بازی تاج و تخت» به شوخی گفته: «در حال حاضر من هیچی در مورد هیچی نمی دانم.»

کار فیلمبرداری پروژه خوشبختانه در اوایل سال میلادی جاری به اتمام رسید، یعنی بیشتر از یک ماه قبل از آنکه قرنطینه ی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن کار تولید فیلم در سرتاسر دنیا شود.

با این حال، فیلم های استودیوی مارول در مرحله ی پساتولید به کار زیادی نیاز دارند، از جمله اضافه شدن جلوه های ویژه ی تصویری و فرآیندهای معمول تدوین و صداگذاری.

فیلم «بیوه سیاه» هم ابتدا قرار بود در ماه مه ۲۰۲۰ اکران شود اما اکران آن اخیراً به ماه نوامبر موکول شده.

اظهارات کیت هرینگتون ممکن است حاکی از آن باشد که با ادامه ی شیوع ویروس کرونا باید منتظر خبرهای جدیدی از استودیوی مارول باشیم.

این خبرها به دنبال پخش تریلری از فیلم علمی تخیلی جدید کریستوفر نولان به نام «انگاشته» (Tenet) منتشر شد که قرار است طبق همان تاریخی که از ابتدا اعلام شد یعنی ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

برخی منتقدان تصمیم شرکت فیلمسازی وارنر برادرز برای به تعویق نینداختن اکران این فیلم را با توجه به محدودیت های مربوط به قرنطینه ی کرونایی که هنوز در برخی کشورها برقرار است، بی پروایی می دانند.

با توجه به اینکه استودیوهای بزرگی همچون دیزنی از پخش آثار خود در سرویس های استریمینگ به جای اکران سینمایی خودداری کرده اند، احتمالاً مخاطبان سینما به این زودی ها شانس تماشای برخی از مورد انتظارترین فیلم های جدید ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را پیدا نخواهند کرد.

«بیوه سیاه» و «جاودانگان» قرار است سرآغازی بر فاز چهار دنیای سینمایی مارول باشند که شامل تولید فیلم های جدیدی در فرانشیزهای «تور»، «مرد عنکبوتی» و «دکتر استرنج» می شود.

برنامه ی بعدی استودیوی مارول، تولید اولین فیلم خود با محوریت یک شخصیت آسیایی به نام «شانگ چی و افسانه ۱۰ حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Ring) با بازی سیمو لیو در نقش یک قهرمان نامدار هنرهای رزمی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو