عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون ۲۰۱۵ Scarlett Johansson

عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون ۲۰۱۵ Scarlett Johansson


منبع: روزگار

701

1399/3/15

22:26


عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون ۲۰۱۵ Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون (به انگلیسی: Scarlett Johansson) (زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک) بازیگر، مدل و خوانندهٔ معروف آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است. او در سال ۲۰۰۶ و برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شده‌است (او تنها زنی است که دوبار در مجله اسکوایر این عنوان را دریافت کرده‌است).

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606939

اسکارلت در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدر او یک معمار دانمارکی به نام کراستن جوهانسون بود که در اصل از شهر کپنهاگ به امریکا آمده بود. مادرش ملانی اسلون یک یهودی اشکنازی اهل محله برانکس نیویورک بود. خانواده مادری او نسل‌ها قبل از بلاروس به امریکا مهاجرت کرده بودند. او یک خواهر بزرگتر به نام ونسا، یک برادر بزرگتر به نام آدریان، یک برادر دوقلو به اسم هانتر، و یک برادر ناتنی به نام کریستیان دارد که حاصل ازدواج اول پدرش است.خانواده جوهانسون خانواده نسبتاً فقیری بودند. مادر خانواده عاشق فیلم بود. جوهانسون تمرینات تئاتری خود را با رفتن به مدرسهٔ حرفه‌ای کودکان در منهتن آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۲ از این مدرسه فارغ التحصیل شد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606940

جوهانسون بازیگری را از کودکی آغاز کرد. مادر جوهانسون او را به تستهای بازیگری می‌برد. جوهانسون اولین نقشش را در سن نه سالگی و در فیلم فانتزی شمال در نقش دختر جان ریتر آغاز کرد. پس از چند نقش کوتاه در سالهای ۹۵ و ۹۶، او در مانی و لو در نقش آماندا ظاهر شد. این فیلم برای او نامزدی جایزهٔ روح مستقل بهترین بازیگر نقش اول زن و نقدهای مثبت فراوانی را به دنبال داشت.نقش مهم بعدی او در نجواگر اسبان به کارگردان رابرت ردفورد بود. او برای این فیلم نامزد جایزهٔ خوش آتیه ترین بازیگر از جامعهٔ منتقدین شیکاگو شد. در سال ۲۰۰۱ وی در فیلم مردی که آنجا نبود به کارگردانی برادران کوئن ظاهر شد. سپس در همان سال در فیلم دنیای ارواح ایفای نقش کرد که جایزهٔ جامعهٔ منتقدین تورنتو برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برایش به دنبال داشت. در سال ۲۰۰۲ اسکارلت در فیلمی کمدی ترسناک به اسم موجود عجیب هشت پا به همراه دیوید آرکوات ظاهر شد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606941

اسکارلت بازی در نقش‌های بزرگسالانه را از سال ۲۰۰۳ و با بازی در نقش شارلوت در فیلم گمشده در ترجمه به کارگردانی سوفیا کوپولا آغاز کرد. برای این فیلم نقدهای مثبت فراوانی به سوی اسکارلت سرازیر شدند. او برای این نقش برندهٔ جایزهٔ بفتا و جایزهٔ انجمن منتقدین بوستون و نامزد جایزهٔ گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن شد.سپس وی در دختری با گوشواره مروارید اثر پیتر وبر و براساس رمانی از تریسی شوالیه بازی کرد که این نقش هم نقدهای مثبت فراوانی دریافت کرد. او برای نقش گریت در این فیلم نامزد جوایز فراوانی از جمله گلدن گلوب، بفتا، انجمن منتقدین لندن، و جوایز مستقل بریتانا برای بهترین بازیگر زن شد.در سال ۲۰۰۴ از اسکارلت دعوت شد که به آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک بپیوندد. در همان سال او روی یکی از شخصیتهای فیلم سینمایی باب اسفنجی صداگذاری کرد و در اقتباس سینمایی داستان "هوادار لیدی وندرمیر" اثر اسکار وایلد با نام یک زن خوب ظاهر شد. همبازیهای وی در این فیلم هلن هانت و تام ویلکینسون بودند. فیلم هم از نظر منتقدین و هم از لحاظ فروش شکست خورد.او در فیلم‌های امتیاز کامل، در شرکتی خوب، و ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگ نیز بازی کرد. بازی خوبش در این فیلم سومین نامزدی گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. وی همچنین مدت کوتاهی را سر صحنهٔ فیلم مأموریت غیرممکن ۳ گذراند اما به دلیل تداخل برنامه‌هایش و همچنین اختلافات جزئی با ستاره اصلی فیلم تام کروز در این فیلم شرکت نکرد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606942

اسکارلت جوهانسون :  Scarlett Johansson

تاریخ تولد : ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک، آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم « گمشده در ترجمه » ، نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در یک فیلم درام برای فیلمهای « دختری با گوشواره های مروارید » ، « یک آهنگ عاشقانه برای بابی لانگ » و نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی مکمل زن برای بازی در فیلم « Match Point »

          

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606943

اسکارلت جوهانسون در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۴ در شهر نیویورک آمریکا دیده بر جهان گشود. پدرِ اسکارلت یک معمار اهل دانمارک بود که از وضعیت مالی چندان مطلوبی برخوردار نبود. اما اسکارلت کوچک در دوران کودکی توسط مادرش که شیفته هنر و سینما بود ترغیب  به فراگیری متد بازیگری شد. اسکارلت به همین دلیل خیلی زود به بازیگری علاقه مند شد و در دوران تحصیلات پایه ای اجرای نمایش را بطور تخصصی فراگرفت و دیگر زمان آن فرا رسیده بود که مادرش او را به پروژه های مختلف برده تا اسکارلت کمن سن و سال در آنجا تست بازیگری دهد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606944

اولین نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در مقابل دوربین به سال ۱۹۹۴ و بازی در فیلم « شمال » باز می گردد و پس از آن، نقش آفرینی جوهانسون در فیلم « Manny & Lo » بود که توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و از اسکارلت چهره ای نوظهور درعرصه بازیگری بسازد. سپس وی به « نجوای اسب » به کارگردانی رابرت ردفورد پیوست و اینبار نیز توانست نام خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیگران هالیوود مطرح سازد و از اعتباری ارزشمند برخوردار گردد. جوهانسون با اینکه اغلب در نقش دختران نوجوان ظاهر می شد اما در سال ۲۰۰۳ به واسطه حضور در فیلم « گمشده در ترجمه » به کارگردانی سوفیا کاپولا توانست اولین قدم برای حضور در آثار بزرگسالانه را محکم بردارد و نامزد جوایز ارزشمندی از جمله گلدن گلاب و بفتا گردد و در سالهای بعد نیز با حضور در فیلمهای مهمی از جمله « دختری با گوشواره های مروارید » و « Match Point » بار دیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب گردد و نام خود را به عنوان یک ستاره در هالیوود تثبیت کند.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1606945

نکاتی که احتمالاً درباره اسکارلت جوهانسون نمی دانید :

یک برادر دوقلو به نام هانتر جوهانسون دارد.

از سال ۲۰۰۴ عضوی AMPAS می باشد.

مدت کوتاهی پس از اینکه « گمشده در ترجمه » اکران شد، جوهانسون گفت که رابطه ای را با یک مرد بزرگتر از خودش تجربه کرده و اصلا نمی تواند ببیند که با کسی کمتر از ۳۰ سال رابطه داشته باشد ( در آن زمان وی ۱۷ ساله بود ). فردی که با جوهانسون رابطه داشت کسی نبود جز بنسیو دل تورو!

پدر و مادرش زمانی که وی ۱۳ ساله بود از یکدیگر جدا شدند.

مادرش مدیر برنامه هایش است.

در سال ۲۰۰۴ از جان کری در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده بود.

scarlett-johansson (3)

خواهر بزرگترش به نام ونسا جوهانسون نیز بازیگر است.

برای بازی در فیلم « گمشده در ترجمه » مدتی را در هوکایدوی ژاپن به همراه دوست پسرش زندگی کرد.

یک جراحی لوزه را پشت سر گذاشته.

یکی از طرفداران سرسخت وودی آلن می باشد.

قرار بود در فیلم « چهار شگفت انگیز » در نقش سوزان استورم بازی کند اما نقش به جسیکا آلبا رسید.

برای بازی در فیلم « ک مثل کین خواهی » در نظر گرفته شده بود اما نقش به ناتالی پورتمن رسید.

از متد بازیگری لی استراسبرگ پیروی می کند.

scarlett-johansson (1)

در حال حاضر از حمایت کنندگان باراک اوباما به شمار می رود.همسرِ رایان رینولدز بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ بوده است.از طرفداران سرسخت تام ویتس به شمار می رود.دلیل جدایی اش از رایان رینولدز « اختلاف » عنوان شد.

scarlett-johansson (1)

برای بازی در فیلم « جاذبه » در نظر گرفته شده بود اما نقش به  ساندرا بولاک رسید.برای بازی در فیلم « دختری با خالکوبی اژدها » تست بازیگری داده بود اما به دلیل جذابیت زیاد، مورد تایید سازندگان قرار نگرفت!مدتی هم با جرد لتو رابطه داشته است.از اسم " اسکارجو " که رسانه ها به وی اطلاق کرده اند خوشش نمی آید.

 

scarlett-johansson (2)

scarlett-johansson (4)

اسکارلت جوهانسون

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین عکس های اسکارلت جوهانسون کلیک کنید

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو