تاثیرات شگفت انگیز لایه برداری با ماسک لجن دریایی

منبع: روزگار

53

1399/3/15

23:06


ماسک های گیاهی صورت از جمله ماسک لجن دریایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین ماسک های صورت در چند سال اخیر است. ماسک لجن دریایی تاثیرات بسیار مفیدی بر سلامت پوست داشته و می تواند طراوت و شادابی پوست شما را تضمین نماید.

با توجه به اینکه زیبایی ظاهری و حفظ آن برای بانوان اهمیت فراوانی داشته و پوست به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای حفظ زیبایی صورت به شمار می آید؛ ایجاد لکه های پوستی، جوش های چرکی و سرسیاه، تیرگی رنگ پوست، چین و چروک، چربی بسیار زیاد پوست، خشکی و ترک های پوستی از اتفاقات نامطلوب و آزاردهنده برای پوست هستند که زیبایی ظاهری را به شدت تحت تاثیر قرار خواهند داد.

استفاده به موقع و منظم از ماسک های صورت مناسب و موثر در درمان تغییرات پوستی، یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار در بهبود مشکلات پوستی ایجاد شده و جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی در سنین بالاتر خواهد بود.

اهمیت محافظت از پوست

ماسک لجن دریایی

پوست انسان خارجی ترین و گسترده ترین عضو بدن است که  تمامی سطح بدن را پوشانده و وظایف فیزیولوژیک بسیار زیادی بر عهده دارد. مراقبت و محافظت از این عضو اهمیت بسیار زیادی داشته و آسیب های وارد شده به آن می تواند اعمال فیزیولوژیک این عضو مانند نفوذ میکروب ها و تنظیم دمای بدن را برهم زده و در عملکرد آن اختلال ایجاد نماید. استفاده از رژیم غذایی مناسب، ویتامین های ضروری، مواد معدنی، آب و مایعات فراوان، استفاده از ضد آفتاب، اجتناب از تماس مستقیم با نور خورشید و استفاده از ماسک های طبیعی و گیاهی از جمله اقدامات اصلی در حفظ سلامت لایه های اپیدرم پوست می باشند. باید توجه داشت رسیدگی و مراقبت به موقع و صحیح از پوست در دوران جوانی بسیار اهمیت داشته و مانع از بروز بسیاری از مشکلات پوستی در میانسالی و پیری می گردد.

ماسک لجن دریایی

استفاده از لجن دریایی در صنعت آرایشی و بهداشتی سراسر جهان اهمیت بسیار زیادی داشته و این گیاه به شکل مصنوعی در محیط های مناسب کشت داده می شود. ترکیب لجن دریایی با انواع مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی تاثیر بسیار زیادی بر جوان سازی و رفع مشکلات پوستی داشته و استفاده از آن به عنوان ماسک صورت، ایده ای بسیار مناسب و تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیرات شگفت انگیز ماسک لجن دریایی

ماسک لجن دریایی

  • ماسک لجن دریایی با قدرت لایه برداری فوق العاده زیادی که دارد می تواند سلول های مرده سطح پوست را برداشته و امکان رشد سلول های جدید را فراهم آورد.
  • این ماسک از افتادگی و شل شدن پوست صورت جلوگیری نموده و با حفظ حالت طبیعی پوست صورت، شفافیت و جوانی را به آن بازمی گرداند.
  • ماسک لجن دریایی با تنظیم اسیدیته پوست در از بین بردن حفره ها و اسکارهای ناشی از جوش های صورت بسیار موثر است و می تواند پوست صورت را روشن و شفاف نماید.
  • با توجه به اینکه لجن دریایی از ترکیبات موثر در درمان دردهای عضلانی و رفع اسپاسم های ایجاد شده در آن است، استفاده از ماسک لجن دریایی می تواند در افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به پوست صورت موثر بوده و چروک های پوستی را مرتفع نماید.
  • ماسک لجن دریایی به دلیل دارا بودن منیزیوم، کلسیم  و آهن قادر به تنظیم الکترولیت های پوست و حفظ طراوت آن می باشد.
  • ماسک لجن دریایی خاصیت سفید کنندگی داشته و در استفاده های دراز مدت قادر به ایجاد سفیدی و شفافیت در پوست صورت خواهد بود.

تهیه و آماده سازی ماسک صورت لجن دریایی بسیار ساده و سریع است. لجن دریایی را می توان به شکل بسته بندی های آماده در برندهای متفاوت تهیه نموده و در ترکیب با انواع روغن های گیاهی مانند نارگیل، زیتون و بادام، یک ماسک معجزه آسا تهیه نمود. ماسک صورت لجن دریایی به شکل آماده و تهیه شده در تیوپ ها با وزن های مختلف توسط شرکت های آرایشی و بهداشتی در اختیار خریداران قرار داده می شود. به منظور جلوگیری از دریافت ماسک لجن دریایی نامرغوب و بی کیفیت، توصیه می شود این محصول را از مراکز خرید معتبر، سایت فروشگاه های اینترنتی شناخته شده و ترجیحا نمایندگی های محصولات آرایشی و بهداشتی تهیه نمایید.

نکته مهم: توصیه می شود این ماسک را روی صورت تمیز قرار داده و به وسیله یک حوله گرم منافذ پوست خود را باز نمایید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو