اولین نسخه بازی Doom Eternal در مراسم QuakeCon امسال حضور خواهد داشت

منبع: آسمونی

112

1398/2/29

17:29


بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، طرفداران و علاقه‌مندان به بازی Doom Eternal می‌توانند در جریان مراسم QuakeCon این بازی را تجربه کنند. تمامی گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند که یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین بازی‌ها استودیو بتسدا، بازی Doom Eternal است. خوشبختانه اخبار و گزارشات جدیدی درمورد اولین نسخه قابل بازی، Doom Eternal منتشر شده که نشان می‌دهد اولین نسخه این بازی در مراسم QuakeCon حضور خواهد داشت از این‌رو علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند در این مراسم که در تاریخ 4 مرداد ماه سال جاری و یا 26 جولای برگذار می‌گردد شرکت کنند تا این بازی تیراندازی را در این مراسم تجربه کرده و لذت ببرند.

البته لازم است اشاره کنیم که علاوه‌بر بازی Doom Eternal، بازی‌های دیگری نیز مانند Champions و Wolfenstein: Youngblood در مراسم QuakeCon حضور خواهند داشت اما از آن‌جایی که قرار است اولین نسخه از بازی Doom Eternal در این مراسم به نمایش گذاشته شود به نظر می‌رسد بیشتر کاربران از هیجان بالایی برای تجربه این بازی برخوردار باشند از این‌رو این بازی نسبت در مرکز توجه قرار بگیرد.

خبر خوشی که برای علاقه‌مندان به این بازی داریم این است که می‌توانند به صورت رایگان در مراسم QuakeCon که در شهر لندن برگذار خواهد شد شرکت کنند و بازی تیراندازی Doom Eternal را به رایگان در این مراسم تجربه کنند چراکه این مراسم هیچ هزینه‌ای را بابت ورود به آن دریافت نخواهند کرد از این‌رو اگر یکی از دوست‌داران بازی Doom Eternal هستید و در 4 مرداد ماه در لندن حضور دارید این مراسم و به‌ویژه تجربه رایگان اولین نسخه از بازی Doom Eternal را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

البته حضور بازی Doom Eternal تنها به مراسم QuakeCon محدود نخواهد شد چراکه این بازی در مراسم E3 2019 نیز حضور خواهد داشت بنابراین حضور این بازی در مراسم E3 2019 خیلی نزدیک‌تر از حضور آن در مراسم QuakeCon است چراکه مراسم QuakeCon در 4 مرداد ماه برگذار خواهد شد اما تنها یک ماه تا برگذاری مراسم E3 2019 زمان باقیست. از این‌رو انتظار داریم اطلاعات و اخبار بیشتری را تا یک ماه آینده از این بازی هیجان‌انگیز بشنویم.

منبع

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو