عکس های شخصی ستاره حسینی و همسرش + سن بیوگرافی ستاره حسینی

عکس های شخصی ستاره حسینی و همسرش + سن بیوگرافی ستاره حسینی


منبع: روزگار

505

1399/3/16

00:19


عکس های شخصی ستاره حسینی و همسرش + سن بیوگرافی ستاره حسینی

ستاره حسینی یکی از بازیگران خوش سیما و جوان تلویزیون محسوب می شود که در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۷۲ متولد شده است. او در یک خانواده نسبتا پرجمعیت بدنیا آمده است و فرزند سوم محسوب می شود. در این مطلب بعد از معرفی خانم ستاره حسینی به نمایش عکس های او در فیلم های تلویزیونی خواهیم پرداخت.

 

ستاره حسینی وهمسرش,قد ستاره حسینی,سن ستاره حسینی

 

بیوگرافی ستاره حسینی

 

در حال حاضر او با ۲۴ سال سن خود را در عرصه بازیگری مطرح کرده است. او اولین بار در سال ۹۰ با تئاتر فعالیت خود را آغاز کرده بود. در آن زمان او فقط ۱۶ سال داشت. و سپس در چندین فیلم سینمایی حضور یافته است. اما اتفاقی که نام او را بر سر زبان ها انداخت بازی کردن در تلویزیونو در فیلم گسل بود. این بازیگر پس از حضور در سریال گسل به یکباره محبوب شد. سریالی که به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال اخیر یعنی ۹۶ پخش شد. ستاره حسسینی در این سریال در نقش مرضیه به ایفای نقش پرداخت. گفتنی است او زیر نظر فریدون جیرانی تدریس داده شده است. اولین کار تلویزیونی این خانم بازیگر به انتخاب آقا جیرانی در فیلم تعبیر وارونه یک رویا بوده است. حال به بخشی از کار های این بازیگر که شامل سریال و فیلم سینمایی است به صورت تیتر وار اشاره می کنیم:

 

تعبیر وارونه یک رؤیا در سال ۱۳۹۴ چرخ و فلک در سال ۱۳۹۵
گیله وا در سال ۱۳۹۶ گسل در سال ۱۳۹۶
وارونگی در سال ۱۳۹۵ آرینا
للوک ماه مهربون ناز نکن اجرا در فرهنگسرای فردوس
گل نمایش تئاتر در تهران  

 

ستاره حسینی وهمسرش,قد ستاره حسینی,سن ستاره حسینی

 

سن ستاره حسینی

 

این بازیگر جوان مجرد است و هنوز به جرگه متاهلین نپیوسته است، گفتنی است هر گونه خبری در این خصوص از طریق همین صفحه به اطلاع طرفداران این بازیگر خواهید رسید. بنا به گفته ی این بازیگر جوان اوقات بیکاری خانم بازیگر با ورزش کردن پر می شود. البته ایشان دستی هم در نقاشی کردن دارد و هنرهای زیبایی را نیز خلق کرده است. به کتاب خواندن علاقه بسیاری دارد. و در حال حاضر در حال مطالعه کتابی با نام گزارش یک آدم ربایی از گابریل گارسیا می باشد.

 

ستاره حسینی وهمسرش,قد ستاره حسینی,سن ستاره حسینی

 

ستاره حسینی وهمسرش

 

وقتی از این خانم بازیگر سوال شد که الگوی بازیگری شما چه کسانی هستند بدون معطلی نام چند چهره سرشناس از جمله پرویز پرستویی، شهاب حسینی، علی مصفا و خانم لیلا حاتمی را به زبان آورد.

 

از فیلم های سینمایی که خانم ستاره حسینی در آن ایفای نقش کرده اند که آن فیلم نیز به جشنواه کن رفته است؛ فیلم وارونگی بوده است که به کارگردانی بهنام بهزادی در این جشنواره به روی پرده رفته است. این خانم بازیگر در این فیلم با چهره های مشهوری مانند سحر دولتشاهی ،علی مصفا ،ستاره پسیانی هم بازی بوده است.

 

  

ستاره حسینی وهمسرش,قد ستاره حسینی,سن ستاره حسینی

 

قد ستاره حسینی

 

برخی دیگر از فعالیت ها بازیگری ستاره حسینی:

 

نمایش ماه مهربون ناز نکن کارگردان مهدی مهدی آبادی ١٣٩٠

نمایش گل کارگردان جعفرمهیاری سالن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ١٣٩١

سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی ١٣٩٢

فیلم سینمایی وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی اکران شده در جشنواره فجر ١٣٩۴ 

سریال چرخ و فلک به کارگردانی بهرام عظیم پور ١٣٩۵

 

 

ستاره حسینی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو