عکس های اینستاگرام جنیفر لوپز + بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده آمریکایی

عکس های اینستاگرام جنیفر لوپز + بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده آمریکایی


منبع: روزگار

428

1399/3/16

01:10


عکس های اینستاگرام جنیفر لوپز + بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده آمریکایی

 جنیفر لین لوپز در ۲۴ جولای ۱۹۶۹ (۲ مرداد ۱۳۴۸)، در خانواده‌ای با نژاد پورتوریکویی در نیویورک، آمریکا متولد شد. این بازیگر، خواننده، رقاص و طراح مُد آمریکایی، کار بازیگری خود را از اواخر دهه ۱۹۸۰ شروع کرد و به سرعت به یکی از گرانقیمت‌ترین بازیگران زن از نژاد لاتین در تاریخ هالیوود تبدیل شد. بعدها با انتشار مجموعه‌هایی از آلبوم‌های پاپ، موفق شد در صنعت موسیقی نیز شهرت به دست آورد

 

 

 جنیفر لوپز

 

بیوگرافی جنیفر لوپز


جنیفر فررزند دوم از سه فرزند گوادالوپ رودریگز و دیوید لوپز است. او دو خواهر به نام‌های لِس‌لی و لیندا دارد. وقتی پنج ساله بود، پدر و مادرش او را به کلاس‌های آواز و رقص فرستادند و از همان زمان شوق شهرت داشت. پس از پایان دبیرستان به «کالج باروچ» رفت اما با رؤیای تبدیل شدن به ستاره سینما ترک تحصیل کرد. والدین او، حرفه‌ای را که او برای خود انتخاب کرده بود تأیید نکردند و به همین دلیل، او از خانواده اش جدا شد تا به‌تنهایی در منهتن زندگی کند.

 

 جنیفر لوپز

 

جنیفر لوپز و همسرش


جنیفر در فوریه ۱۹۹۷ با بازیگر کوبایی اوجانی نوآ ازدواج کرد که کمتر از یک سال طول کشید و آن‌ها در ژانویه ۱۹۹۸ طلاق گرفتند. در سپتامبر ۲۰۰۱، او با کریس جود، بازیگر آمریکایی ازدواج کرد که این زندگی مشترک نیز مدت زیادی نپایید و آن‌ها در سال ۲۰۰۳ از هم جدا شدند. پس از آن، جنیفر مدت کوتاهی با بن افلک، بازیگر آمریکایی، نامزد بود که به ازدواج ختم نشد. در سال ۲۰۰۴، او با مارک آنتونی، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و ترانه سرا، ازدواج کرد که نتیجه این ازدواج دوقلوهایی به نام‌های ماکسیمیلیان دیوید (پسر) و اِم ماریبل (دختر) بودند (فرزندان اول جیفر و چهارم و پنجم مارک) که در سال ۲۰۰۸ متولد شدند. این ازدواج نیز در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی به جدایی انجامید. از سال ۲۰۱۷ او با الکس رودریگز، بازیکن بیسبال، نامزد شده است.

 

jennifer-lopez-Rouzegar (8)


پس از حضور در چندین پروژه فیلم کوچک، جنیفر در سال ۱۹۸۶ در سن ۱۶ سالگی با بازی در فیلم «بانوی کوچک من» اولین حضور جدی‌اش را تجربه کرد. او در سال ۱۹۹۰ با بازی در مجموعه کمدی «در رنگ‌های زندگی» به عنوان یکی از رقصنده‌ها در تلویزیون ظاهر شد. بعد از ترک این مجموعه، او بر بازیگری متمرکز شد و ابتدا در چند سریال تلویزیونی کوتاه و سپس در فیلم‌های سینمایی بازی کرد. موفقیت او در سینما از نیمه دهه نود به سرعت شروع شد و او توانست در کنار بازیگران برجسته‌ای چون رابین ویلیامز (جک، ۱۹۹۶) و جک نیکلسون (خون و شراب، ۱۹۹۷) نقش ایفا کند. تا این زمان جنیفر مورد توجه مردم نبود و سرانجام با ایفای نقش اصلی در فیلم سلنا (۱۹۹۷) که ماجرای یک خواننده کشته شده بود، در مرکز توجه قرار گرفت.

 

jennifer-lopez-Rouzegar (2)

 

او با بازی در فیلم‌هایی چون آناکوندا (۱۹۹۷)، دوربرگردان (۱۹۹۷)،  خارج از دید (۱۹۹۸) و سلول (۲۰۰۰) به ستاره شدن نزدیک شد و با بازی در نخستین کمدی عاشقانه‌اش به نام طراح عروسی (۲۰۰۱) مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت و بلافاصله بعد از این، در همان سال در فیلم «چشمان فرشته» بازی کرد.

 


در سال ۱۹۹۹، جنیفر لوپز اولین آلبوم موسیقی پاپ خود را منتشر کرد که با وجود داشتن منتقدین زیاد، به سرعت بیش از هشت میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. آلبوم دوم او به نام «جی. لو»، در هفته اول بیش از ۲۷۰،۰۰۰ نسخه به فروش رسید. او علاوه بر آلبوم‌ به زبان انگلیسی، آلبوم‌هایی نیز به زبان اسپانیایی منتشر کرده است.جنیفر لوپز همچنین برای چند فیلم انیمیشن، از جمله عصریخبندان: جابه‌جایی قاره‌ها (۲۰۱۲)، خانه (۲۰۱۵) و عصر یخبندان: مسیر برخورد (۲۰۱۶) صداپیشگی کرده است.

 

jennifer-lopez-Rouzegar (4)

 

چند نقل‌قول از جنیفر لوپز


ـ «به چیزی خواهی رسید که داده باشی. هر چه که برای چیزی صرف کنی از آن‌ به تو می‌رسد.»
ـ «همیشه به یاد داشته باش: تو زندگی خواهی کرد. تو دوست خواهی داشت. تو دوباره خواهی رقصید.»
ـ «هر زمان که برای راست گفتن راحت نبودی، اغلب مهم‌ترین زمان برای گفتن حرف راست است.»

 

 

 

 

 

 

 

 

jennifer-lopez-Rouzegar (5)

عکس های جدید جنیفر لوپز

jennifer-lopez-Rouzegar (6)

  

 

جنیفر لوپز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو