مه لقا باقری در فصل دوم دورهمی مهران مدیری

منبع: روزگار

261

1399/3/16

02:48


مه لقا باقری در فصل دوم دورهمی مهران مدیری

بازیگر جدید در فصل دوم دورهمی مهران مدیری

مه لقا باقری در فصل دوم دورهمی مهران مدیری

 

ضبط مجموعه «دورهمی» با تغییرات و تحولات جدید آغاز شد و به تازگی مه‌لقا باقری به بازیگران این مجموعه اضافه شده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری پس از پیش تولید از چند روز گذشته مقابل دوربین رفته و گروه این روزها به صورت کاملا فشرده مشغول ضبط قسمت ها هستند.

مه‌لقا باقری بازیگر تئاتر و تلویزیون یکی از بازیگرانی است که به این مجموعه پیوسته و قرار است در بخش آیتم های نمایشی همراه با سیامک انصاری و سروش جمشیدی مقابل دوربین رود.

باقری سابقه بازی در مجموعه «راه در رو» و «دردسرهای عظیم» را دارد. او همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون است.

مه لقا باقری در فصل دوم دورهمی مهران مدیری

 

بیوگرافی مه لقا باقری


مه لقا باقری، بازیگر و کارگردان زن ایرانی ، متولد ۱۳۶۰ در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد. جواد عزتی ، بازیگر محبوب و سرشناس ایرانی همسر او می باشد. تخصص و فعالیت حرفه ای وی در حوزه تئاتر می باشد. او تاکنون به واسطه کارگردانی و بازیگری نمایش های مختلف در جشنوار های مختلف داخلی و بین المللی حضور داشته است. وی تاکنون تجربه بازیگری در چند مجموعه تلویزیونی از جمله راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی، باغ مظفر و قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری را دارد. او در سریال دردسرهای عظیم ۲ نیز نقش آفرینی داشته که این سریال به زودی از شبکه سه سیما در ماه رمضان ۹۴ پخش خواهد شد. در ادامه جدیدترین عکس های وی و همسرش جواد عزتی را مشاهده فرمایید.

 

مه لقا باقری در فصل دوم دورهمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو