شیکترین مدل لباس عروس برای تابستان برند پرونویا ۲۰۱۵

شیکترین مدل لباس عروس برای تابستان برند پرونویا ۲۰۱۵


منبع: روزگار

115

1399/3/16

02:55


شیکترین مدل لباس عروس برای تابستان برند پرونویا ۲۰۱۵

انتخاب آسانی نیست. چه رفتن شما به خانه بخت همیشگی باشد و چه پس از چند سال تصمیم بگیرید در انتخاب‌تان تجدید نظر کنید و از آن خانه بیرون بیایید، باید بگوییم که این انتخاب تا ابد بر زندگی شما تاثیر می‌گذارد.شاید درگیر شدن احساسات‌تان، طولانی شدن دوران نامزدی یا حتی فشارهای دیگران و قضاوت‌های‌شان فکر پوشیدن لباس عروسی را به سرتان انداخته باشد اما مراقب باشید! ممکن است هنوز بی‌آنکه بدانید، آماده ساختن یک زندگی دو نفره نباشید. برای مطمئن شدن از اینکه آماده ساختن یک زندگی مشترک هستید یا نه، به سوالاتی که در ادامه آورده‌ایم پاسخ دهید. جواب‌هایی که به این تست می‌دهید، مشخص می‌کند چقدر ازدواج کردن‌تان در هفته‌های باقیمانده از سال می‌تواند به خوشبختی‌تان در آینده منجر شود.

   

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614345

به این سوال‌ها پاسخ دهید

۱ در هفته بارها به خاطراتی که با نامزد قبلی خود داشته‌ام، فکر می‌کنم.

بلی/ خیر

۲  از نامزد قبلی‌ام به‌خاطر بدی‌هایی که در حقم کرده، بیزارم.

بلی/ خیر

۳  هنوز هم احساس تنهایی می‌کنم.

بلی/ خیر

۴  زندگی‌ام را دوست ندارم و راهی برای شاد بودن را پیش رویم نمی‌بینم.

بلی/ خیر

۵  تصور می‌کنم آنقدر ارزشمند نیستم که کسی عاشقم شود.

بلی/ خیر

۶  اعتیاد، خصوصیات منفی اخلاقی یا عادات مخرب زندگی‌ام را هنوز کنار نگذاشته‌ام.

بلی/ خیر

۷ مدت‌هاست که احساس دوست داشتن کسی را تجربه نکرده‌ام. انگار قدرت عاشق شدن را از دست داده‌ام.

بلی/ خیر

۸ آنقدر به کسی احساس نزدیکی و صمیمیت نمی‌کنم که بخواهم احساساتم را با او به اشتراک بگذارم.

بلی/ خیر

۹  نمی‌توانم کسی را نسبت به خودم در اولویت قرار دهم و به‌خاطر او از خواسته‌هایم بگذرم.

بلی/ خیر

۱۰  نمی‌توانم به‌خاطر کس دیگری خودم را به سختی مالی بیندازم.

بلی/ خیر

۱۱ حاضر نیستم تنهایی‌ام را از دست دهم و تعطیلی آخر هفته‌ام را با کسی شریک شوم.

بلی/ خیر

۱۲  مدام نامزدم را با مردهای دیگر مقایسه می‌کنم.

بلی/ خیر

۱۳ می‌ترسم با ازدواج فرصت انتخاب گزینه‌های بهتر را از دست دهم.

بلی/ خیر

۱۴ می‌ترسم نامزدم از نظر دیگران انتخاب خوبی به نظر نرسد.

بلی/ خیر

چه نمره‌ای می‌گیرید؟

چه جواب‌هایی به ۱۴سوال بالا داده‌اید. اگر تعداد پاسخ‌های مثبت‌تان به این سوال‌ها زیاد بوده، باید بگوییم که رفتن‌تان به خانه بخت، ممکن است خیلی زود پشیمانی را برای‌تان همراه بیاورد. تعداد زیاد پاسخ‌های بلی شما، به معنای این خواهد بود که چندان از انتخاب‌تان راضی نیستید یا نشانه این واقعیت تلخ خواهد بود که هنوز شکست‌های عاطفی قدیمی‌تان را فراموش نکرده‌اید و عشقی که می‌تواند پشتوانه شما برای ساختن یک زندگی موفق باشد، هنوز سراغ‌تان نیامده است.

پس نه به خاطر فشارهای دیگران، نه از ترس شکستن دل کسی که دوست‌تان دارد و نه به دلیل اینکه احساس می‌کنید سن‌تان برای مجرد ماندن زیادی بالا رفته است، پیشنهاد خواستگارتان برای رفتن به خانه مشترک را نپذیرید. قبول کردن این پیشنهاد، چه از سر ترس باشد و چه به‌خاطر ترحم، می‌تواند برای هر دوی شما پشیمانی به بار بیاورد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614346

خودتان را تنها نمی‌بینید؟

وقتی به سال‌های آینده زندگی‌تان فکر می‌کنید و برای آینده‌تان برنامه می‌ریزید، در رؤیاهایی که می‌سازید مرد زندگی‌تان را هم کنار خودتان تصور می‌کنید. برای مثال اگر قرار است درس‌تان را ادامه دهید، بعید است که در رؤیاهای‌تان دانشجو شدن در شهر یا کشور دیگری را تصور کنید.

برای شمایی که مصمم هستید تا با این مرد ازدواج کنید، همه برنامه‌ها ناخودآگاه از فیلتر محدودیت‌هایی که زندگی متاهلی قرار است برای‌تان ایجاد کند، رد می‌شود. برای شمایی که آماده ازدواج هستید، همه چیز در سایه کسی که قرار است در کنارتان باشد، تعریف می‌شود و برنامه‌ریزی بدون در نظر گرفتن خواسته‌ها و محدودیت‌های او، معنایی ندارد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614347

از تنهایی‌تان می‌گذرید؟

حتی اگر عاشق تنهایی باشید، این روزها بیشتر از همیشه به دنبال فرصتی برای بودن با او می‌گردید. یه ساعت مرخصی بین روز یا یک تعطیلی که از چند هفته پیش انتظارش را می‌کشیده‌اید می‌تواند تپش‌های قلب‌تان را سریع‌تر کرده و با قدم‌های تندتری شما را به سمت او هدایت کند.

برای شمایی که حالا بیشتر از همیشه آماده ساختن زندگی مشترک هستید، تلاش برای تنها بودن و خلوت کردن با خود، جایش را به میل به بودن با او می‌دهد. اگر هنوز برای ازدواج کردن آماده نباشید، تنهایی برای‌تان حتی از بودن با او هم ارزشمندتر خواهد شد و به بهانه اینکه به فرصتی برای خلوت کردن با خود نیاز دارید، از بودن در کنار او طفره خواهید رفت.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614348

برای سوال‌های دیگران جواب دارید؟

ممکن است از نظر خیلی‌ها تصمیم شما در آغاز صددرصد درست به نظر نرسد و بسیاری از کسانی که دوست‌تان دارند، تصمیم شما را به چالش بکشند اما اگر آماده ازدواج کردن باشید، آنقدر برای شروع این زندگی دلیل دارید که بتوانید به سوال‌های‌شان پاسخ منطقی دهید. عشق کوری که تنها در قلب شما ایجاد شده و در مغزتان جایی ندارد، نمی‌تواند نشانه آمادگی شما برای ازدواج باشد.

اما اگر پای این حس به مغزتان هم باز شده باشد و برایش به اندازه کافی دلیل و منطق داشته باشید به شما تبریک می‌گوییم؛ شمایی که به همه جوانب این تصمیم فکر کرده‌اید، حالا بیشتر از همیشه آماده پوشیدن لباس عروسی هستید.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614349

خودتان را در لباس عروس می‌بینید؟

این روزها بیشتر از قبل به عکس‌های عروسی دیگران خیره می‌شوید و وقتی پشت ویترین لباس عروس‌فروشی‌ها لباسی را می‌بینید، اول به این فکر می‌کنید که این لباس در تن شما زیبا می‌شود یا نه؟

در هر مراسم عروسی که به آن دعوت می‌شوید به ریزه‌کاری‌های ‌مهمان‌داری که قبلا نسبت به آنها بی‌توجه بودید، توجه می‌کنید؛ یعنی بی‌آنکه به زبان بیاورید خودتان را در جایگاه عروس آینده می‌بینید. انگار لحظاتی که پیش از این آمدن‌شان را تصور نمی‌کرده‌اید، این روزها بیشتر از همیشه برای‌تان به یک آرزو تبدیل شده‌اند.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1614350

پرونده‌های گذشته را بسته‌اید؟

شاید نامزدتان تنها مردی نباشد که برای ازدواج با شما قدم برداشته و شاید سابقه شکست‌های عاشقانه‌ای را هم در کارنامه داشته باشید اما اگر بی‌آنکه متوجه شده باشید، چند وقتی است به‌خاطر شکست‌های قدیمی‌تان عذاب نمی‌کشید و نسبت به نامزد قبلی‌تان نه حس دلتنگی و نه حتی حس انتقام‌جویی و تنفر ندارید، یعنی برای ازدواج آماده شده‌اید. اگر عاشق نامزدتان باشید و به ازدواج با او به‌طور جدی فکر کنید، دیگر به‌خاطر شکست‌های قبلی‌تان عذاب نمی‌کشید و حتی بدی‌هایی که ممکن است نامزد سابق‌تان به شما کرده باشد را چندان به خاطر نمی‌آورید.

به انتخاب‌تان مطمئنید؟

عشق واقعی با خودش احساس خوشایند بی‌نیازی را هم می‌آورد. اگر واقعا عاشق نامزدتان باشید، آنقدر برای بودن در کنار او دلیل خواهید داشت که دیگر نیازی به مقایسه او با مردان دیگر احساس نمی‌کنید. برای شما او همین‌طور که هست، با تمام خصوصیات منفی و مثبتش دوست‌داشتنی و قابل پذیرش است.

اگر از انتخاب خود مطمئن و آماده ازدواج باشید، حتی دیدن کامل‌ترین مرد روی زمین هم نمی‌تواند شما را به مقایسه نامزدتان با او وادار کند و تردید را نسبت به این انتخاب به دل شما راه دهد. گذشته از این، درست است که هر کسی دوست دارد احترام به انتخابش را در نگاه دیگران هم ببیند اما اگر خودتان از انتخابی که کرده‌اید مطمئن باشید، دیگر نگاه‌های مردد دیگران هم شما را به تجدید نظر وسوسه نخواهد کرد.

می‌خواهید بهتر از همیشه باشید؟

ساختن یک زندگی خوب به شما برای تغییر انگیزه می‌دهد و از شما آدم بهتری می‌سازد. اگر آماده ازدواج باشید، با تمام توان‌تان برای برطرف کردن ضعف‌های‌تان تلاش خواهید کرد و حتی برای ساختن زندگی‌ای آرام‌تر و مرفه‌تر بیشتر از همیشه انرژی خواهید گذاشت.

حتی اگر مال دنیا برای‌تان چندان ارزشی نداشته باشد، برای یک شروع بهتر بیشتر از همیشه کار خواهید کرد و از خواسته‌هایی که پیش از این به‌راحتی برآورده‌شان می‌کردید، خواهید گذشت تا به‌اندازه کافی برای ساختن زندگی تازه پس‌انداز داشته باشید. کار کردن بیشتر دیگر شما را عذاب نخواهد داد و به پس‌انداز نه به چشم محروم کردن خود از خواسته‌های‌تان، بلکه به عنوان تلاش برای هموار کردن جاده‌ای که با همسر آینده‌تان قرار است از آن بگذرید، نگاه خواهید کرد.

شبیه هم شده‌اید؟

شاید خودتان ندانید اما شمایی که آماده ازدواج کردن هستید، بی‌آنکه تلاشی برای شبیه شدن به نامزدتان و تقلید کردن از او کرده باشید در بسیاری از جنبه‌های زندگی‌تان به او شبیه شده‌اید. اگر آماده ازدواج باشید، از عادات غذایی گرفته تا مکان‌های مورد علاقه و حتی فعالیت‌های روزانه‌تان در بسیاری از موارد به نامزدتان شبیه شده است و وقتی خود را با آدم چند سال قبل مقایسه می‌کنید، فردی متفاوت را می‌بینید؛ فردی که نیمی از خود قبلی‌تان و نیمی از مردی که در کنارتان است را در خود جای داده است. باور کنید برای رسیدن به این نقطه به تلاش و هوشیارانه رفتن از راه‌هایی که او می‌رود نیازی نخواهید داشت. عشق شما را بی‌آنکه بدانید به کسی که عاشقش شده‌اید شبیه می‌کند.

دلتنگی سراغ‌تان نمی‌آید؟

اگر آماده ازدواج شده باشید، احساس تنهایی در زندگی شما جایی نخواهد داشت. دیگر ذهن شما پر از حرف‌های نگفته نخواهد بود. شما کسی را دارید که نگفته‌های‌تان را با او به اشتراک بگذارید و کسی در زندگی‌تان هست که تنهایی‌ها و دلتنگی‌های‌تان را از شما بگیرد. اما در صورتی که هنوز این احساسات ناخوشایند را تجربه می‌کنید، باید بدانید که یک جای کار می‌لنگد. اگر مردی که در زندگی شماست هنوز نتوانسته این آرامش را برای‌تان به ارمغان بیاورد، شاید بهتر باشد مدتی جشن عروسی را به تعویق بیندازید. شاید هنوز آماده به اشتراک گذاشتن زندگی‌تان با او نباشید.

می‌خواهید مادر شوید؟

مهم نیست که تا امروز به بچه‌دار شدن علاقه داشته‌اید یا نه و مهم نیست اگر تا امروز حتی یک نوزاد را هم در آغوش نگرفته باشید. اگر فکر ازدواج با کسی که دوستش دارید در ذهن‌تان حک شده باشد، از امروز بیشتر از قبل به مادر شدن فکر خواهید کرد. شاید تصور کنید ذهنیت‌تان عوض نشده و به این موضوع هم فکر نمی‌کنید اما به رفتارهای ناخودآگاه‌تان توجه کنید! آیا تازگی‌ها کمی پشت ویترین سیسمونی‌فروشی‌ها مکث‌ نمی‌کنید؟ شاید از نظرتان هنوز برای فکر کردن به چنین موضوعی زود باشد و در حرف‌های‌تان، آرزوی مادرشدن‌تان را به زبان نیاورید اما قطعا نشانه‌های پنهانی در رفتارها و افکارتان پیدا می‌شود که شما را به مادر شدن در آینده وصل می‌کند.

خانواده‌اش را می‌پذیرید؟

مراقب باشید! برخلاف تصوری که بسیاری از عاشق‌ها دارند، ازدواج تنها زیر یک سقف رفتن با کسی که دوستش دارید نیست پیوند خوردن دو خانواده و دو فرهنگ با هم است. شما تنها به خواستگارتان بلکه نمی‌گویید  بلکه به مجموعه‌ای از محدودیت‌ها، فرصت‌ها، افراد، موقعیت‌ها و حتی مجموعه‌ای از روابط که ممکن است از همه‌شان لذت نبرید بله می‌گویید. پس مردی که به خواستگاری‌تان آمده را تنها نبینید؛ دوستانش، خانواده‌اش، شغلش و آرزوهایش را هم ببینید و خودتان را در کنار همه اجزای این مجموعه تصور کنید. اگر بعد از داشتن چنین تصوری باز هم از انتخابی که کرده‌اید احساس رضایت می‌کنید یعنی آماده ازدواج با او هستید.

می‌توانید اعتماد کنید؟

شاید اسم حساسیت‌هایی که دارید و میلی که به کنترل کردن خواستگارتان دارید را حسادت طبیعی زنانه یا سرریز کردن عشق بگذارید اما ما با چنین دیدگاهی موافق نیستیم بلکه معتقدیم تا زمانی که قدرت اعتماد کردن به نامزدتان را پیدا کرده‌اید، نباید در مورد ازدواج با او فکر کنید. نمی‌خواهیم شما را به بی‌خیالی و نادیده گرفتن نشانه‌های خطری که ممکن است در هر رابطه‌ای خود را نشان دهد، وادار کنیم اما می‌گوییم اگر چند ساعت بی‌خبری از او کلافه‌تان می‌کند و احساس ناخوشایند ترس و تردید را در شما ایجاد می‌کند یا اینکه اگر برای تسلط داشتن به رابطه‌تان مدام به ای‌میل‌هایش سرک می‌کشید و پیامک‌هایش را می‌خوانید، یعنی هنوز برای ساختن یک زندگی آرام آماده نیستید.

می‌ترسید؟

عاشق شدن به شما احساس امنیت می‌دهد. اگر رابطه‌ای که تجربه کرده‌اید، خوشایند و آرامش‌بخش بوده، ترس از آینده‌ای که در کنار او برای خودتان تصور می‌کنید، جایی نخواهد داشت. شما می‌دانید ساختن یک زندگی تازه کار آسانی نیست و قطعا چالش‌ها و سختی‌های زیادی را همراه می‌آورد، با این وجود آنقدر برای پیش رفتن در این رابطه دلیل دارید که از سختی‌ها نترسید و آینده را مبهم و حتی وحشت‌آور تصور نکنید. شما برای ساختن این زندگی آنقدر انگیزه دارید که برای به جان خریدن همه این سختی‌ها انگیزه پیدا کنید. همه چیزهایی که گفتیم به معنای این نیست که نگرانی نسبت به آینده ندارید. حتی گرفتن تصمیمی که به درست بودنش ایمان دارید هم می‌تواند نگران‌کننده باشد

 

مدل لباس عروس

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو