دانلود فصل اول انیمه دورو هیدورو Dorohedoro 2020 – با زیرنویس فارسی

دانلود فصل اول انیمه دورو هیدورو Dorohedoro 2020 – با زیرنویس فارسی


منبع: دانلود ها

2,233

1399/3/16

03:38


انیمیشن-Dorohedoro-2020

نام انیمه: Dorohedoro – دورو هیدورو

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: دارد، تمامی ۱۲قسمت فصل اول

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمه Dorohedoro در شهری عجیب به‌نام the Hole جریان دارد و گروهی از جادوگران در حال بیرون کردن مردم به‌سمت خیابان‌ها هستند و با شکار، از آن‌ها به‌عنوان خوکچه برای آزمایش‌های وحشیانه خودشان استفاده می‌کنند. این آزمایش‌ها برای هنری خاص استفاده می‌شود و شخصی به‌نام نیکایدو کایمان در این میان برمی‌خیزد. او تلاش می‌کند که تمام طلسم‌ها را از بین برده و تمام جادوگران را شکار کرده و سپس آن‌ها را به قتل برساند. او به امید برقراری صلح در این شهر کوچک است و سعی می‌کند که با کشتن رئیس این جادوگرها، به همه چیز خاتمه دهد.

در انیمه Dorohedoro 2020 فضای عجیب و دلهره‌آوری وجود دارد و طرفین جنگ، نبردی خونین را در این جهان به پا می‌کنند. آن‌ها جهان را با آتشی بزرگ روبرو کرده‌اند و اگر رئیس جادوگران کشته نشود، تمام مردم شهر به قتل خواهند رسید. هیولای اصلی داستان با سری شبیه مارمولک در شهر پرسه می‌زند و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. اما بقیه اعضا از وی کمتر عجیب نیستند و خواهیم دید که چه نبردهای اکشن و خون‌باری را باهمدیگر خواهند داشت.

فضای دیالوگ این انیمه مشابه دیگر انیمه‌های ژاپنی است و حماسه آفرینی‌های بسیاری را از جانب شخصیت قهرمان داستان خواهیم داشت. شهر ویران شده همه چیز را به‌خوبی نشان می‌دهد و خواهید دید که چه فضای خشونت‌باری از جانب‌ شخصیت‌های قهرمان و شرور بازی رخ خواهد داد. اما همزمان فضای کمدی انیمه نیز برقرار است و مرد مارمولکی دیالوگ ‌های عجیب و خنده‌داری را مطرح خواهد کرد. او در نهایت به برخی از افراد شهر نیاز خواهد داشت و آن‌ها از همین طریق قصد دارند که به او آسیب برسانند.

info

In a city so dismal it’s known only as “the Hole,” a clan of Sorcerers has been plucking people off the streets to use as guinea pigs for atrocious “experiments” in the black arts. In a dark alley, Nikaidou found Caiman, a man with a reptile head and a bad case of amnesia. To undo the spell, they’re hunting and killing the Sorcerers in the Hole, hoping that eventually they’ll kill the right one. But when En, the head Sorcerer, gets word of a lizard-man slaughtering his people, he sends a crew of “cleaners” into the Hole, igniting a war between two worlds.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو