نفرات برتر مسابقه لباهنگ خندوانه مشخص شدند

منبع: روزگار

168

1399/3/16

09:17


نفرات برتر مسابقه لباهنگ خندوانه مشخص شدند

نفرات برتر مسابقه لباهنگ خندوانه اعلام شدند امیرعلی نبویان و پژمان بازغی به عنوان نفرات برتر به دور دوم مسابقه لباهنگ برنامه خندوانه راه پیدا کردند

 

مسابقه لباهنگ

 

برنامه خندوانه با حضور بابک جهانبخش به عنوان خواننده و میلاد کی مرام و امیرحسین صدیق بازیگران سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم رفت. بابک جهانبخش در ابتدای این برنامه قطعه ای با عنوان «اکسیژن» را خواند و بعد در ادامه رامبد جوان بادکنکی به او  داد تا باد کند و یک بادکنک هم خودش به دست گرفت و توضیح داد که هر کسی که زودتر بادکنک را بترکاند برنده خواهد بود. جهانبخش که یک فرزند هم دارد اظهار کرد که در زمینه باد کردن بادکنک حرفه ای شده است و توانست بادکنک را از رامبد زودتر باد کند و بترکاند.


نبویان و بازغی به دور دوم راه پیدا کردند

 

جوان در پنجمین قسمت از این برنامه و بعد از حضور چند گروه برای اجرای لباهنگ آرای دو گروه اول را اعلام و بیان کرد که هر گروه سه روز زمان دارد تا رای جمع کند. آرا به این شرح بود: در گروه اول امیرعلی نبویان با بیش از ۴۷۳ هزار رای نسبت به احسان کرمی با بیش از ۲۴۳ هزار رای برنده شد و به مرحله دوم راه پیدا کرد. در گروه دوم نیز پژمان بازغی بیش از ۲۷۲ هزار و کمالی بیش از ۱۳۰ هزار رای آوردند و بازغی به مرحه دوم راه پیدا کرد.


میلاد کی مرام بعذ از اعلام آرا وارد استودیو شد و شروع به اجرای لباهنگ کرد. وی خیلی جدی و مثل یک خواننده پاپ قطعه «دوست دارم زندگی رو» از سیروان خسروی را اجرا کرد و بیشتر از باقی بازیگران که با اکت ها و کنش های مفرح سعی داشتند مخاطبان را کمی هم بخندانند سعی کرد تا اجرای لباهنگ خود را با همه جزییات همراه کند و حتی لب زدن روی حروف و آوازهای میانی را هم از دست ندهد.

 

مسابقه لباهنگ


کی مرام اولین شرکت کننده مسابقه لباهنگ بود که در این چند شب حرفی از استرس نزد و آنقدر از راهیابی خود به مرحله دوم اطمینان داشت که می خواست قطعه مرحله دوم خود را نیز مشخص کند. جدیت این بازیگر سینما در اجرا به گونه ای بود که بابک جهانبخش عنوان کرد: به نظرم کی مرام صدایش را تقویت کند و بخواند. اتفاقا بعضی به همین ترتیب خواننده شده اند یعتی ابتدا میکروفن به دست گرفته و لب زده اند و بعد علاقمند شده اند که خودشان قطعه ای را بخوانند.


جوان در بخشی از این برنامه خطاب به مردم عادی و علاقمندان به لباهنگ اظهار کرد: شما می توانید با اجرای یک لباهنگ از خود فیلم بگیرید و بعد این فیلم ها توسط داوران ما دیده می شود. از میان شما پنج نفر انتخاب شده و در برنامه حضور پیدا می کنند و مردم به آنها رای می دهند.

 

امیرحسین صدیق بازیگر بعدی بود که در روی استودیو حاضر شد. وی قطعه «سیه مو» از علی زند وکیلی را انتخاب کرد. این چندمین بار است که قطعات علی زند وکیلی خواننده کشور توسط بازیگران انتخاب می شود. قطعاتی که فضایی سنتی و محلی دارند و هم شاد و پرشور هستند و مردم عادی با شنیدن بیشتر آنها در یک برنامه تلویزیونی می توانند به این سمت گرایش پیدا کنند.

 

قطعه «سیه مو» نیز فضایی سنتی و در عین حال ریتمیک داشت و صدیق لباهنگ خود را با اکت های فراوان همراه کرد. او این قطعه را که از زبان فرذی خطاب به محبوب خود خوانده می شد به گونه ای با بازیگری همراه کرد که شاید ناشنوایان نیز می توانستند وصف حال خواننده شعر را دریابند.


رامبد جوان بعد از اجرای صدیق با اشاره به پیشینه تئاتری وی عنوان کرد: بازیگر این توانایی را دارد که چیز تازه ای را به موسیقی اضافه کند. این یک توانمندی است و نشان می دهد که آهنگسازان چه مسیری را باید انتخاب کنند.
بابک جهانبخش نیز اظهار کرد: فکر می کنم ما خوانندگان باید اجرای ویدئویی آثار خود را به بازیگران بدهیم.


رای جمع کردن دو بازیگر برای خود در مسابقه لباهنگ

 

در بخش بعدی برنامه کی مرام اجزاه یافت در حدود ۴۰ ثانیه برای خود تبلیغ کند اما به جای آن به دوربین نگاه و بیان کرد که یک وقت هایی سکوت کاری می کند که کلام آن تاثیر را ندارد و بعد با چشمکی مخاطبانش را به رای دادن به خودش دعوت کرد.
صدیق نیز در ابتدای تبلیغ خود خطاب به مردم گفت که به میلاد دلبر که برای رای آوردن دلبری می کند رای بدهند و بعد یاداور شد: اگر به من رای بدهید سورپرایزی دارم که در مرحله دوم آن را خواهید دید. رامبد جوان بعد از این سخنان با هر سه مهمان خداحافظی کرد و گفت قرار است با جناب خان درباره اجراها صحبت کند. این درحالی بود که مهمانان اصرار می کردند که بمانند تا بتوانند با این شخصیت عروسکی گپ بزنند.

 

نفرات برتر مسابقه لباهنگ خندوانه مشخص شدند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو