عکس های جدید و دیده نشده متین ستوده سری دوم

عکس های جدید و دیده نشده متین ستوده سری دوم


منبع: روزگار

208

1399/3/16

12:20


عکس های جدید و دیده نشده متین ستوده سری دوم

سری جدید عکس های متین ستوده (متین السادات ستوده) ، بازیگر زن ایرانی در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه سال شصت و چهار (۱۳۶۴/۲/۲۲) در تهران به دنیا آمد. ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. پدر متین کارمند صدا و سیما بوده و مادرش معلم اول دبستان بود. متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال این خانه دور است و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال بازنشستگی. البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس مخالفت کرد.

 

Matin_Sotudeh_Rozegar (3)

 

در سال ۱۳۸۷ متین ستوده به کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ رفته و راه بازیگری را به صورت حرفه ای و اصولی در پیش گرفت. پس از پایان دوره به عنوان منشی صحنه در یک تله فیلم حضور پیدا کرده تا با سینما و تلویزیون آشنایی بیشتری پیدا کند. پس از آن با بازی در تله فیلم روز برمی خیزد به کارگردانی رضا درستکار، پس از چندین سال مجددا وارد دنیای بازیگری شد.  ستوده در سریالهای چون سه دونگ سه دونگ و  چمدان ایفای نقش کرده اما با بازی در سریال یادآوری خود را مطرح کرد. لازم به ذکر است که این سریال در شبکه آی فیلم (iFilm) پخش شده است. این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش کرده و استعداد خود را به رخ کشیده است. در ادامه ضمن نگاهی به سریال های بازی شده متین ستوده ، آخرین عکس های این بازیگر زن جوان را نیز مشاهده فرمایید.

 

متین ستوده,متین ستوده اینستاگرام,متین ستوده در سریال زمانه,متین ستوده بیوگرافی

 

سریال های متین ستوده

 

سریال سه دونگ سه دونگ (شاهد احمد لو – 1390)

سریال چمدان ( خسرو ملکان – 1393 )

سریال یادآوری ( حجت قاسم زاده اصل – 1392 )

سریال فاخته ( محمود معظمی – 1393 )

سریال زمین انسان ها ( ابوالحسن داوودی – 1390 )

سریال زمانه ( حسن فتحی – 1391)

سریال راستش را بگو ( محمدرضا آهنج – 1391 )

سریال پروانه ( جلیل سامان – 1390 )

سریال عملیات ۱۲۵ ( مجمدرضا آهنج – 1388)

سریال بازنشستگی ( رضا فیاضی )

سریال این خانه دور است (مسعود رسام و بیژن بیرنگ )

تله فیلم روز برمی خیزد ( رضا درستکار – 1388 )

سریال میکائیل (سیروس مقدم – 1393)

 

متین ستوده با به اشتراک گذاشتن عکس و متن زیر از تجربه جدید و جالبش میگوید. تجربه ای که در فیلم جدید به دست آورده است.ستوده با انتشار عکس زیر نوشت: یه تجربه جالب و جدید


148

متین ستوده در یک خانواده فرهنگی در تهران به دنیا آمد مادرش معلم اول دبستان و پدرش کارمند صدا و سیما بود. متین فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.متین ستوده بازیگری را به مدد حضور پدرش در سازمان صدا و سیما به عنوان مدیر تصویر برداری در سریال های «بازنشستگی» در نقش نوه مرحوم  هادی اسلامی و در سریال «این خانه دور است» در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی تجربه کرد.

 

ستوده بازیگر جوان کشورمان در سریال های خوبی با کارگردانان به نام و صاحب سبک همکاری کرده است ولی بازی نقش شیوا در سریال یادآوری شبکه آی فیلم در سال ۹۲ بر شهرت اش افزود ، او همچنین با بازی در سریال میکائیل به شهرت زیادی دست یافت

 

سری جدید عکس جدید و دیده نشده متین ستوده

 

متین ستوده,متین ستوده اینستاگرام,متین ستوده در سریال زمانه,متین ستوده بیوگرافی

متین ستوده

متین ستوده,متین ستوده اینستاگرام,متین ستوده در سریال زمانه,متین ستوده بیوگرافی

 

متین ستوده

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو