پلمب مجدد ۶ خوابگاه مجردی

منبع: برترین ها

46

1399/3/16

14:10


سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۶ باب خوابگاه مجردی که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و امنیتی پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند.

خبرگزاری مهر: سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۶ باب خوابگاه مجردی که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و امنیتی پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند.

سرهنگ اردشیر نادری اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح پاکسازی محله‌های میدان امام حسین (ع) خیابان شهرستانی و جهان فروز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضائی در خصوص بررسی مجدد خوابگاه‌های مجردی که در مرحله اول این طرح پلمب شده بودند بررسی شد.

وی افزود: در مرحله اول تعدادی از این خوابگاه‌ها پلمب شده بودند که قرار بود اکنون فک پلمب شوند و یک فرصت دو ماهه به آنها داده شده بود تا نسبت به رفع نواقص بهداشتی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این مرحله از طرح، ۶ باب خوابگاه مجردی که در مرحله اول پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند چرا که این خوابگاه‌ها دستورات لازم را انجام نداده بودند و مجدد این خوابگاه‌ها تبدیل به محلی برای پاتوق مجرمان و معتادان شده بود و همچنین نواقص بهداشتی رفع نشده بود.

وی گفت: باقی خوابگاه‌ها نسبت به رفع نواقص خود اقدامات لازم را انجام داده بودند و فضای مناسبی را برای اسکان مسافران و کارگران فراهم کرده بودند و همچنین نسبت به اخذ مجوزهای لازم قدم برداشته بودند.

سرهنگ نادری تصریح کرد: این طرح با هماهنگی نماینده اداره بهداشت شرق تهران و شهرداری منطقه ۱۳ و با حضور مقام قضائی انجام شد.

وی در پایان گفت: این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده و پلیس پیشگیری پایتخت این طرح‌ها را در سایر محلات تهران در راستای آرامش و امنیت بخشی به محلات ادامه می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو