واکنش خواننده آهنگ‌های احساسی به انتقادها/ لیدی گاگا و آریانا گرانده با من هم دستند

منبع: ایران آرت

218

1399/3/16

15:30


لانا دل ری که متهم است در آهنگ‌هایش زنان را "مطیع و منفعل" نشان می‌دهد، از خود دفاع کرد و گفت لیدی گاگا، آریانا گرنده و برخی دیگر از خوانندگان زن نیز چنین آثاری می‌خوانند و پرفروش هم می‌شوند.

ایران آرت: ۵ سپتامبر به عنوان تاریخ انتشار آلبوم جدید لانا دل ری به نام "نورمن راک‌ول لعنتی!!" اعلام شده است. او هم‌چنین در مصاحبه‌اش درباره‌ی حواشی صنعت موسیقی حرف‌های تند و جنجالی بیان کرد.

لانا دل ری در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که آلبوم جدیدش را در ۵ سپتامبر منتشر خواهد کرد. این آلبوم دنباله‌ای بر آلبوم "نورمن راک‌ول لعنتی!!" است.

او هم‌چنین در پست خود از متن اشعارش، مخصوصاً آن‌هایی که درباره‌ی زنانی است که در رابطه‌هایشان "نقشی مطیع یا انفعالی دارند" دفاع کرد. این در حالی‌ست که منتقدان و برخی از هنرمندان از همان آغاز حرفه‌ کاری دل ری با این موضوع به مشکل خوردند و او را نقد کردند.

به نقل از آرت‌تاکس، دل ری در آغاز یادداشتش عرصه‌ی موسیقی پاپ را بررسی می‌کند و نتیجه می‌گیرد که دوجا کت، آریانا گرانده، کامیلا کابیو، کاردی بی، نیکی میناژ و بیانسه نیز آهنگ‌هایی درباره‌ی جذاب بودن، خیانت و چیزهای دیگر داشته‌اند که شماره‌ی یک شده‌اند.

لانا دل ری



​لانا دل ری می‌نویسد: من از این که نویسنده‌ها و خوانندگان آلترناتیو زن می‌گویند من آزار دیدن را پر زرق و برق نشان می‌دهم خسته شدم. من در واقع فردی ظریفم که درباره‌ی واقعیت‌های رابطه‌های مسموم که در همه جای دنیا می‌شود دید آهنگ می‌خوانم.

او در ادامه می‌گوید: "من فمینیست نیستم اما باید در فمینیسم جایی برای زنانی که مثل من رفتار می‌کنند وجود داشته باشد. زنانی که نه می‌گویند ولی مردان بله می‌شنوند. زنانی که به خاطر این که شخصیتی حساس و اصیل دارند بی‌رحمانه نقد می‌شوند و زنان قوی‌تر و یا مردانی که از زنان متنفرند صدای آنان را خفه می‌کنند."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو