نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت مادر شد + عکس

منبع: روزگار

131

1399/3/16

15:38


نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت مادر شد + عکس

نسرین نصرتی بازیگر زن ایرانی با منتشر کردن عکسی از ود در سریال پایتخت که مادر شد است صفحهشخصی خود را بروز کرد. وی  که این روزها مشغول بازی در سریال پایتخت ۴ میباشد امید دارد تلاش های شبانه روزی شان نتیجه دهد و این اثر با استقبال مخاطبان مواجه شود

 

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت مادر شد

 

وقتی سری اول سریال پایتخت پخش شد من هم به عنوان یک مخاطب این سریال را دنبال می کردم و به طرز عجیبی درگیر شخصیت و قصه این اثر شدم. صداقتی که در رابطه این افراد وجود داشت برایم بسیار جالب و خوشایند آمد، به گونه ای که خودم را درون آن رابطه حس می کردم. با وجود اینکه بسیاری از بازیگران این سریال را می شناختم اما آنها را در قالب نقش شان کاملا باور کرده بودم. وقتی به من پیشنهاد شد در سری دوم این مجموعه بازی کنم از این پیشنهاد واقعا هیجان زده شدم چراکه برایم بسیار شیرین بودم که خودم را جزوی از خانواده معمولی حس کنم.

 

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت مادر شد

 

وقتی به مجموعه پایتخت اضافه شدم تنها دل نگرانی ام لهجه بود؛ می ترسیدم نتوانم آنطور که باید روی لهجه شمالی مسلط باشم اما محسن تنابنده به من اعتمادبه نفس داد که می توانم از عهده این کار بر بیایم. او پیشنهاد داد برنامه های شبکه طبرستان را دنبال کنم تا از این طریق لهجه ام واقعی از آب در آید، اما متاسفانه اکثر آنها بدون لهجه صحبت می کردند، حتی فیلم های شان هم دوبله فارسی بدون لهجه مازنی بود، به همین خاطر این موضوع نتوانست کمک چندانی به من کند تااینکه بعد از مدتی یادم آمد دوستی مازندرانی دارم.با او تماس گرفتم و خواستم در این راه به من کمک کند. چند سفر هم به مازندران داشتم و در نوع گویش و طرز حرف زدن مازنی ها دقت کردم.

 

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت مادر شد + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو