۸ تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

۸ تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو


منبع: روزگار

101

1399/3/16

18:47


۸ تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

زیباتر شدن پوست و مو

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو


‎به همان اندازه که به لباس خود اهمیت میدهید در درجه اول باید به پوست و موی خود اهمیت بیشتری بدهید، در این قسمت برای بهتر شدن پوست و موی ۸ تغییر کوچک را توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید:

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

 
‎1- محصولات مراقبت از پوست و کرم‌ها را با ضربات آهسته به پوست­تان بزنید
به جای آن که لوسیون­‌ها، کرم­ها و محصولات مراقبت از  پوست را روی صورت و بدن­تان بکشید، آن‌ها را به کمک ضربه‌­زدن‌های آرام و پیوسته، به درون پوست خود تزریق کنید.
این شیوه، حرکت دورانی را شبیه‌­سازی می­‌کند و باعث می­شود تا محصولات آرایشی، بهتر جذب پوست شوند. از نوک انگشت حلقه­‌تان، می‌­توانید، به منظور مصرف اصولی و صحیح انواع کرم­‌ها و لوسیون­‌های بهداشتی، کمک بگیرید.

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

۲- موهایتان را بر خلاف جهت همیشه سشوار کنید

اگر می­‌خواهید به موهای خود حجم و حالت بهتری هدیه دهید، یک راه بسیار ساده سشوار کردن مو، برعکس جهت معمول و همیشگی آن خواهد بود.
بهتر است، این شیوه را با خشک کردن ریشه‌های موی­تان همراه سازید. در این صورت، باز ­هم در همان جهت همیشه موی­تان حالت خواهد گرفت، اما این بار با حجم بیشتر و بهتر.

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

‎3- خط لب را فراموش نکنید

شاید برای اولین بار است که همچین چیزی را می­‌شنوید، اما خط لب تنها برای مشخص کردن مرزهای دور دهان و لب به کار نمی­رود. بلکه می­‌توان به عنوان یک زیرساخت مناسب، جهت زیبا­تر کردن جلوه لب­‌هایتان از آن بهره برد.
خط لب به عنوان یک پرایمر عمل می‌­کند، یعنی باعث می­شود تا رنگ رژ لب شما، برای مدت زمان بیشتری باقی بماند. به علاوه کشیدن آن، کمک می‌کند تا مرز خط لب هنگام پاک شدن رژ لب زیاد مشخص نشود. از خط لبی کمک بگیرید که با رنگ رژ شما تناسب کافی داشته­‌ باشد. مرز­بندی لب خود را تعیین کنید و سپس، به پر کردن لب‌های خود بپردازید.

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

 

‎4- به کمک اسفنج آرایشی، زخم­‌ها و آکنه صورت را پنهان کنید

این اسفنج‌های مخصوص آرایش، باعث پر­کردن حفره‌های به وجود آمده از آکنه­‌ها می‌شوند و به این ترتیب، کمک می­‌کنند تا آن‌ها کم­تر و کم­تر دیده شوند.
روش کار به این شکل است که یک اسفنج را به دو مثلث هم اندازه تقسیم می­‌کنید. بعد با اضافه نمودن مایع و یا کرم پر­کننده به آن، اسفنج را به پوست خود می­‌کشید، تا پوست شما، صاف­تر و یک­دست‌تر به نظر بیاید.

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو


‎5- ترکیب زیرسازی با مرطوب کننده

برای بهتر نتیجه گرفتن از زیرسازی آرایش صورت خود، می‌توانید از مقداری مرطوب­‌ کننده با­کیفیت، نیز کمک بگیرید. این شیوه برای پوست­‌های خشک بسیار مناسب است، زیرا اجازه می­‌دهد تا پوست­تان در کنار زیبایی ظاهری، جلوه طبیعی خود را نیز حفظ کند. مقدار مورد نیاز از کرم زیرسازی پوست را در کف دست­تان قرار دهید. سپس میزان اندکی مرطوب‌کننده را به آن اضافه کنید. درصد و چگونگی این ترکیب را باید بر­حسب نیاز پوست خود، به دست بیاورید.

 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

 

‎6- استفاده از نرم­ کننده به عنوان درمانگر مو
به جای آن که زحمت و هزینه خرید یک محصول جانبی مراقبت از مو را به جان بخرید، به سادگی می­‌توانید با افزودن اندکی نرم­ کننده به ماسک موی همیشگی­‌تان، نرمی و لطافت را برای خود و موهایتان به ارمغان بیاورید.
به این منظور، نرم­ کننده را به مدت ۱۵ دقیقه به مو­های خود بزنید و در این میان، از حوله گرم برای بستن آن‌ها کمک بگیرید. سپس در صورت نیاز، مطابق معمول شستشوی مو و در ادامه شامپوی معمول­تان را داشته­ باشید.
 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

‎7- باقی­مانده محصولات ضد­پیری را به پشت دست­هایتان بمالید

همیشه توصیه می­‌شود تا از محصولات ضد­پیری، حتی یک ضدآفتاب ساده برای محافظت از پشت دست­ها، در برابر اشعه UV، استفاده کنید.
پشت دست­‌های ما به عنوان حساس‌ترین ناحیه و عضوی که بیش از همه‌ی قسمت‌های پوست، در معرض اشعه ماورای بنفش است، شناخته می­‌شود. پس مقداری محافظت اضافه، می‌­تواند به حفظ لطافت و جوانی پوست­مان یاری برساند.
هر زمان که از محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، مانند ضد­آفتاب، کرم، لوسیون و دیگر انواع مراقبت‌ ­کننده‌های پوست استفاده می­‌کنید، بهتر است تا اضافه آن را و آن مقداری که باقی­مانده است، به پشت دست­‌های خود بزنید تا از این نواحی، در برابر چروکیدگی و به طور کلی، پیری زودرس محافظت کرده ­باشید.
به اضافه این که، می‌­توانید این محصولات را به پد مانیکور خود بیافزایید، تا هر زمان که قصد اصلاح ناخن‌هایتان را داشتید، ناخودآگاه به وضعیت دست­های خود نیز رسیدگی کنید.
 

8 تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو


‎8- پاک­ کننده‌ها کاربردی هستند
اگر چنان­چه صبح‌ها، حوصله ندارید زمان زیادی را صرف حاضر شدن خود کنید و یا این که، استفاده از نرم ­کننده‌های رنگی زمان­بر و کسل ­کننده به نظر می رسد، پاک کننده‌های پوست، بهترین گزینه‌ی موجود و در حقیقت، ناجی شما خواهند بود.
این پد‌های آرایشی، برای استفاده از انواع زیرسازی و پودر نیز مورد استفاده قرار می‌­گیرند، اما کاربرد اصلی آن‌ها القای حس زیبایی طبیعی به صورت شما است.
طرز استفاده آن نیز بسیار ساده است: پد آرایشی را زیر آب گرفته، سپس آب آن را گرفته و در نهایت، روی صورت خود بزنید. اگر از چند لایه زیرسازی کمک گرفته­‌اید، بهتر است چند بار این کار را انجام دهید.

 

 

۸ تغییر کوچک برای زیباتر شدن پوست و مو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو