عکس جدید چند تیکه ای از فرزندان شیلا خداداد

منبع: روزگار

115

1399/3/16

20:59


عکس جدید چند تکه ای از فرزندان شیلا خداداد

 شیلا خداداد با به اشتراک گذاشتن چندین عکس دیدنی از خود و فرزندانش صفحه شخصی خود را بروز کرد. وی (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.

 

عکس جدید چند تیکه ای از فرزندان شیلا خداداد,شیلا خداداد,

 

در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است.با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد

 

عکس جدید چند تیکه ای از فرزندان شیلا خداداد,شیلا خداداد,

 

اماخارج ازشوخی من ازچندتا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی،دوتا ازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم.اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم.گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کندوما از طریق این جراحی،باهم آشنا شویم وازدواج کنیم.

 

عکس جدید چند تکه ای از فرزندان شیلا خداداد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو