دانلود بازی Team Sonic Racing برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Team Sonic Racing برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

160

1399/3/17

02:33


بازی Team Sonic Racing بر خلاف بازی ریسینگ قبلی خود یعنی Sonic & All-Stars Racing Transformed که هم شخصیت‌های مجموعه سونیک و هم شخصیت‌های دیگر بازی‌های سگا را در خود جای داده بود، تنها ۱۵ شخصیت‌ دنیای سونیک را در خود جای داده است. شخصیت‌های بازی به سه گروه کلی سرعتی، تکنیکی و قدرتی تقسیم شده‌اند و شما می‌توانید در حالت‌های تک نفره و چند نفره، با حریفان‌تان به رقابت بپردازید. در این بازی شما قابلیت شخصی‌سازی خودروها را در اختیار دارید و می‌توانید مواردی همچون ظاهر، هندلینگ و عملکرد خودرو خود را تغییر دهید.

طبق گفته سازندگان بازی Team Sonic Racing تمرکز زیادی روی بخش آنلاین و چند نفره (۴ بازیکن به صورت Split-screen) خواهد داشت و تا دوازده بازیکن می‌توانند در حالت‌های Time-Trial Exhibition Mode ،Grand Prix Mode و Team Adventure Mode با یکدیگر به رقابت بپردازند. تمامی حالت‌های بازی روی مسابقات تیمی تمرکز دارند و بازیکنان باید با کمک کردن به هم‌تیمی‌هایشان و از دور خارج کردن رقبایشان، «Team Ultimate» خود را آزاد کنند و از ۱۴ آیتم دفاعی و هجومی که در اختیارشان قرار می‌گیرد برای پیش بردن مسیر استفاده کنند.

Team Sonic Racing PC-CODEX

دانلود-بازی-Team-Sonic-Racing

تیم Rose شامل Amy Rose ،Big the Cat و چهار Chao یا Four Chao می‌شوند. سازندگان همچنین عکسی از این تیم منتشر کردند که می‌توانید اتومبیل‌های این تیم را نیز در کنار هر یک از کاراکتر‌ها مشاهده کنید. اتومبیل صورتی رنگ به امی تعلق دارد و در آن سو ماشین سبز و زرد رنگ نیز برای بیگ د کت در نظر گرفته شده است. گروه فور چائو نیز از اتومبیل آبی و زرد رنگ برای مسابقات خود استفاده می‌کند. پیش از معرفی تیم رُز، دو تیم دیگر نیز برای بازی Team Sonic Racing معرفی شده بود. اولین با نام تیم سونیک که از Sonic ،Tails و Knuckles تشکیل شده است.

بازی Team Sonic Racing یا همان TSR در حالی که از ۱۲ بازیکن به طور همزمان در حالت چند نفره پشتیبانی می‌کند در آن سو بخش تک نفره نیز برای مسابقات Casual آن در نظر گرفته شده است. کاراکتر‌های محبوب دنیای سونیک در مسیر‌های رنگارنگ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. سگا پیش‌تر وعده حضور ۱۵ کاراکتر برای این بازی را داده بود؛ پس انتظار می‌رود که سازندگان پس از تیم رز، یک یا دو تیم دیگر را برای این بازی معرفی کنند.

info

Team Sonic Racing combines the best elements of arcade and fast-paced competitive style racing as you face-off with friends in intense multiplayer racing. Race together and work together as a team by sharing power-ups and speed boosts. Take control of your racing style – Choose from 3 distinct character types and unlock game changing vehicle customization options to suit your racing style.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64 Bit or newer

Processor: Intel Core i3 4130T (2.9GHz) / AMD FX 6300 (3.5 GHz)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)

DirectX: Version 11

Storage: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64 Bit or newer

Processor: Intel i5 – 8600K (3.6 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 570 (4GB)

DirectX: Version 11

Storage: 32 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Team Sonic Racing-CODEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 02:00 بامداد)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو