تصاویر و فرمول های ترکیب انواع رنگ موی زیتونی

تصاویر و فرمول های ترکیب انواع رنگ موی زیتونی


منبع: آرگا

693

1399/3/17

04:28


رنگ مو تاثیر بسیار زیادی در شادابی چهره شما دارد در این مجموعه از آرایش و زیبایی ۶ فرمول مختلف و متفاوت از رنگ موی زیتونی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

تصاویر و فرمول های ترکیب انواع رنگ موی زیتونی

اغلب خانم ها زدن رنگ مو را به رنگ طبیعی موهای خود ترجیح می دهند و همواره با زدن رنگ موهای مختلف سعی دارند تا تغییر و تحولاتی را در چهره خود به وجود آورند. توجه داشته باشید که اگر از رنگ مو مناسبی استفاده نکنید و رنگ مو با چهره شما مطابقت نداشته باشد جذابیت چهره خود را از دست خواهید داد. رنگ مو زیتونی یکی از رنگ موهایی است که اکثر خانم ها برای رنگ مو خود از این رنگ استفاده می کنند.

شما می توانید موهای خود را بدون استفاده از دکلره و با استفاده از دکلره با رنگ مو زیتونی رنگ کنید. بهتر است که رنگ کردن موهای خود را به دست یک آرایشگر با تجربه بسپارید. در هنگام شینیون کردن موها اگر موهای شما رنگ شده باشد زیبایی آرایش موهایتان چند برابر خواهد شد.

زیتونی تیره

انواع فرمول های رنگ موی زیتونی

اگر رنگ مو زیتونی مد شده است و شما نیز ترجیح می دهید که از این رنگ مو استفاده کنید حتما قبل از اینکه موهای خود را زیتونی کنید از مطابقت رنگ مو زیتونی با چهره خود مطمئن شوید.

 رنگ مو زیتونی بدون دکلره

اگر شما تمایل ندارید که موهای خود را دکلره کنید می توانید با این ترکیب رنگ مو موهای خود را زیتونی کنید.

انواع مدل های رنگ موی زیتونی

فرمول رنگ مو زیتونی بدون دکلره

ابتدا موهای خود را با رنگ مو ۰۰۰ و یا رنگ مو E 20 روشن کنید. رنک مو ۰۰۰ یا E20 را با اکسیدان شماره سه ترکیب کنید و ابتدا ساقه موهای خود را رنگ بزنید سپس بعد از ۲۰ دقیقه ریشه موها را رنگ بزنید و بعد از اینکه همه موهای شما یکدست روشن شدند موهای خود را بشویید و کاملا خشک کنید. بعد از خشک شدن موهایتان رنگ زیتونی (رنگ M) را با شماره های ۵, ۰۱,۹۰ و ۱۰ با واریاسیون سبز و واریاسون نقره ای و اکسیدان شماره ۲ مخلوط کنید توجه کنید که مقدار اکسیدان باید دو برابر رنگ مو باشد سپس مخلوط رنگ مو را به موهای خود بزنید و بعد از نیم ساعت موهای خود را بشویید.

فرمول رنگ موی قهوه ای زیتونی

برای بوجود آوردن رنگ مو قهوه ای زیتونی رنگ های زیر را باهم مخلوط کنید و بر روی موهایتان بزنید.

رنگ موی زیتونی

زیتونی ۶ ۷۰ میل دودی ۶ ۳۰ میل زیتونی ۵ ۳۰ میل اکسیدان شماره ۲ (%۹) واریاسیون سبز به مقدار ۱۰ سانت

رنگ مو دودی زیتونی

یکی از پرطرفدارترین انواع رنگ مو زیتونی رنگ موی دودی زیتونی است که برای زدن این رنگ مو باید موهای خود را به پایه ۹ دکلره برسانید.

دودی زیتونی

فرمول رنگ مو دودی زیتونی

ترکیب رنگ های M7 , C8 با اکسیدان شماره ۱ (%۶) , ( مقدار اکسیدان باید دو برابر رنگ مو باشد) را باهم مخلوط کنید و بر روی موهای خود که به پایه ۹ رسانده اید بزنید و بعد از ۳۰ دقیقه موهای خود را بشویید.

رنگ مو زیتونی

برای رنگ مو زیتونی باید موها را تا پایه ۸ دکلره برسانید. بعد از اینکه موها به خوبی روشن شد موهایتان را بشویید و به خوبی خشک کنید.

رنگ موی زیتونی زیبا و خوشرنگ

فرمول رنگ مو زیتونی

رنگ مو ۰-۸ ایگورا (N) را با آب و ۴ قطره اکسیدان مخلوط کنید و سپس رنگ مو را به موهای خود بزنید و بعد از ۲۰ دقیقه موهای خود را با نرم کننده و اب شستشو دهید.

رنگ مو زیتونی تیره

اگر رنگ پوست شما صورتی و یا سرخ است این رنگ مو برای شما بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که ابتدا کل موهای خود را دکلره کنید سپس این رنگ مو را بر روی موهای خود بزنید.

رنگ موی زیتونی تیره و روشن

فرمول رنگ مو زیتونی تیره

موهای خود را دکلره کنید سپس رنگ مو شماره ۶ و ۲ هر مارک دلخواه رنگ مو + ۲۰ سی سی اکسیدان %۶ + ۴۰ سی سی آب را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و موهای خود را رنگساژ کنید و بعد از ۲۰ دقیقه موهای خود را بشویید.

رنگ کردن مو با تم زیتونی روشن

ابتدا موهای خود را دکلره کنید و به پایه ۸ برسانید سپس موهای خود را به خوبی بشویید و خشک کنید.

انواع مدل موی زیتونی

فرمول رنگ مو زیتونی روشن

رنگ مو شماره ۸,۲ یا M8 هر مارک دلخواهی اکسیدان %۶ : ۴۰ سی سی آب : ۲۰ سی سی پایه هشت

عکس های مدل های متنوع رنگ مو زیتونی

در انتخاب رنگ مو توجه به رنگ پوست و رنگ چشم و رنگ مو طبیعی افراد و چاقی و لاغری صورت یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. به طور کلی رنگ مویی را که انتخاب می کنید باید مکمل رنگ پوست صورت شما باشد. همیشه موهای خود را دو یا سه درجه از رنگ مو طبیعی خود روشن و یا تیره کنید. رنگ مو زیتونی نیز مانند رنگ موی عسلی دارای طرفداران بسیاری است, در ادامه تصاویر انواع رنگ مو زیتونی را در اختیار شما قرار داده ایم.

زیتونی روشن

مدل مو زیتونی

رنگ موی زیتونی

انواع ترکیب رنگ مو زیتونی

انواع رنگ موی زیتونی تیره و روشن

انواع رنگ موی زیتونی با دکلره و بدون دکلره

رنگ مو زیتونی

مدل های جدید رنگ موی زیتونی

مدل موی بلند همراه با رنگ زیتونی

رنگ موی زیتونی

فرمول رنگ مو زیتونی

رنگ موی زیتونی همراه با تم متوسط زیتونی

6 ترکیب رنگ موی زیتونی

مدل های متنوع رنگ موی زیتونی

چگونه موها را بدون استفاده از دکلره به رنگ زیتونی در آوریم ؟

۱. ابتدا موهای خود را به کمک رنگ موی ۰۰۰ یا E20 روشن نمایید.

۲. رنگ مو زیتونی یا رنگ موی سری M با شماره های ۱۰ و ۹۰.۰۱ و ۵ را به همراه یک بند انگشت واریاسیون سبز و یک بند انگشت واریاسیون نقره ای درون ظرفی مناسب بریزید سپس رنگ موها را با یکدیگر ترکیب نمایید و اکسیدان شماره دو را به اندازه ۲ برابر رنگ مو به مخلوط رنگ ها بیفزایید.

رنگ موی زیتونی

۳. موهایتان را تقسیم بندی نمایید و رنگ مو را به صورت کامل به همه قسمت های موی خود بزنید سپس به کمک کلاه رنگ موهایتان را بپوشانید.

۴. بعد از گذشت نیم ساعت موهایتان را بشویید.

رنگ مو زیبا زیتونی

مدل های رنگ مو زیتونی با هایلایت

رنگ مو زیتونی در انواع طیف های مختلف نظیر رنگ مو زیتونی روشن و رنگ مو زیتونی تیره موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها رنگ مویی مناسب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب نمایید.

تاثیر هایلایت روی رنگ موها را نمی توان نادیده نگرفت و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی امروزی و متفاوت داشته باشید بهتر است هایلایت هایی با رنگ زیبا را در بخش های مختلف موهای خود ایجاد نمایید.

برای هایلایت کردن موها می توانید از دو روش هایلایت با کلاه یا هایلایت با فویل استفاده کنید که هر یک از این مدل ها جذابیت خاصی را روی موهای شما ایجاد می کنند.

رنگ مو زیبا زیتونی

رنگ مو با هایلایت

مدل رنگ مو شیک زیتونی

رنگ مو دخترانه زیتونی

رنگ مو زیتونی دخترانه

رنگ مو زنانه زیتونی

رنگ مو زنانه زیتونی

رنگ مو روشن زیتونی

رنگ مو زیتونی با هایلایت

رنگ مو با هایلایت زیبا

رنگ مو جذاب زیتونی

رنگ مو دخترانه زیتونی با هایلایت

رنگ مو زیبا زیتونی

رنگ مو زنانه با هایلایت

اگر پوست شما با رنگ مو آغشته شد می توانید رنگ را از سطح پوست خود با پودر بچه تمیز کنید. در این بخش چند ترکیب رنگ موی زیتونی را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید رنگ مو مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو