آموزش گریم عروس با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا

آموزش گریم عروس با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا


منبع: آرگا

643

1399/3/17

05:59


گریم شناختن نقاط ضعف و قوت چهره است و بر زیبایی ها و رفع نواقص تاکید دارد. در ادامه این مطلب آموزش گریم عروس را به صورت حرفه ای در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

آموزش گریم عروس با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا

گریم صورت برای متعادل سازی اجزای صورت انجام می شود شما می توانید با انجام یک گریم حرفه ای عیب های صورتتان را محو کنید و زیبایی و جذابیت صورت خود را چندین برابر کنید. در این مطلب گریم نوعروس را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

با گریم صورت می توانید کاری کنید تا چهره شما طبیعی تر به نظر برسد و آرایش صورتتان به چشم نیاید وقتی آرایش صورت زیاد باشد چهره شما غیر طبیعی و مصنوعی خواهد شد. در این بخش میکاپ عروس را به صورت حرفه ای ملاحظه خواهید کرد اگر شما به خود آرایی تسلط داشته باشد با انجام یک میکاپ حرفه ای می توانید میکاپ صورتتان را برای جشن عروسیتان خودتان انجام دهید.

مدل گریم عروس

آموزش گریم عروس به صورت حرفه ای

در میکاپ عروس بخش زیر سازی پوست در مرحله اول انجام می شود که مهم ترین بخش میکاپ را تشکیل می دهد. بعد از این مرحله شما باید به ترتیب آرایش ابرو ها و آرایش چشم عروس و گونه و آرایش لب را انجام دهید. در مطالب زیر آموزش هر کدام از این اجرای صورت را به صورت جداگانه برای شما عزیزان تشریح کرده ایم.

مراحل تصویری گریم عروس

گریم عروس به شکل حرفه ای

مرحله اول میکاپ عروس ( زیر سازی پوست )

برای زیر سازی باید پوست صورتتان تمیز باشد بعد از شستن صورت با آب ولرم و خشک کردن صورتتان از کرم مرطوب کننده برای مرطوب سازی پوست خود استفاده نمایید. کرم مرطوب کننده باعث می شود تا کانسیلر و پودر ها پوشاننده صورت بهتر بر روی پوست صورت شما بخوابد و از پوسته شدن پوست صورت شما جلوگیری می کند.

شستن صورت با شوینده های مناسب قبل از میکاپ عروس

حلقه های تیره دور چشم و جای جوش صورت و جوش صورت و خال و جای زخم ها و تاتو و هم چنین لک و کک و مک صورت را می توانید با کمک کانسیلر محو کنید. کانسیلر ها با تن زرد تقریبا همرنگ پوست صورت هستند و شما بهتر است که برای گریم صورت عروس از این نوع کانسیلر ها استفاده نمایید.

شماره های کانسیلر

نحوه صحیح زیر سازی پوست

برای مالیدن کانسیلر و پخش کردن آن در اطراف چشم از انگشت استفاده کنید تا گریم ظریف تری را داشته باشد. بعد از پوشاندن تیرگی ها و ناهماهنگی های صورت با کانسیلر کل صورت خود را فون بزنید تا همه صورت یکدست شود.

کرم پودر های مناسب گریم عروس

آموزش تصویری گریم عروس

رنگ فن و یا کرم پودر باید متناسب با چهره فرد باشد تا زیر سازی پوست طبیعی به نظر برسد. رنگ های بژ و رز کرم پودر را باهم مخلوط کنید تا رنگ مورد نظر و مطابق با پوست صورت را بدست آورید. برای کوچک کردن اجزای صورت از رنگ های تیره استفاده نمایید و برای برجسته سازی اجزای صورتتان از رنگ های روشن و لایت استفاده نمایید.

آموزش گریم حرفه ای عروس

گریم عروس به صورت تصویری

آموزش زیر سازی پوست

زیر سازی پوست با جدیدترین متد های روز

مدل آرایش عروس


برای این که  آرایش شما ماندگاری داشته باشد بعد از زدن فون از پودر فیکس استفاده نمایید. پودر فیکس باعث می شود تا چهره شما مات شود و از برق افتادن پوست صورت جلوگیری می کند.

زدن پودر فیکس برای دوام و ماندگاری

مرحله دوم آموزش میکاپ عروس ( آرایش ابرو ها )

ابرو ها در میکاپ به عنوان قاب چشم ها تعبیر شده اند. ضخامت و طول ابرو در زیبایی چهره و چشم های شما نقش مهمی دارد. در آرایش ابرو برای عروس بهتر است که رنگ ابرو مقداری روشن باشد تا چشم های عروس جذاب تر و درشت تر به نظر برسند.

آموزش تصویری آرایش ابرو عروس

بعد از مرتب کردن و برداشتن تار ابرو های اضافی با کمک قیچی و موچین می توانید به ابرو های خود فرم دهید و با مدلی دلخواهی به اصطلاح ابرو های خود را آرایش کنید. برای آرایش ابرو ها از گوشه داخلی ابرو شروع کنید و با کمک مداد و یا سایه ابرو ابرو هایتان را پر رنگ کنید و نواقص ابرو هایتان را از بین ببرید. در پایان کار میکاپ ابرو باید ابرو های شما کاملا قرینه باشند و فرم آن ها با فرم صورت و چشم ها و مد روز مطابقت داشته باشد.

آموزش آرایش ابرو عروس

آموزش آرایش ابرو

مرحله سوم میکاپ عروس ( آرایش چشم ها )

می توان گفت مهم ترین بخش میکاپ عروس آرایش چشم ها است. آرایشگر باید بتواند با برطرف کردن نواقص چشم و تاکید بر زیبایی های چشم عروس بیشترین جذابیت را در صورت عروس به وجود آورد.

bird makeup (32)

با استفاده از تکنیک های آرایش چشم عروس می توانید چشم ها را ریز و درشت کنید و هم چنین می توانید فاصله بین چشم ها را زیاد و کم کنید با یک آرایش چشم مناسب می توانید پف و افتادگی پلک و گودی چشم ها را هم از بین ببرید. رنگ های روشن سایه باعث درشتی چشم و رنگ های تیره باعث ریز شدن چشم شما می شوند و پف چشم ها را به خوبی می پوشانند. استفاده از رنگ های یکدست نیز باعث می شود تا چشم ها ریز تر به نظر برسند. مدل سایه چشم عروس یک تکنیک آرایشی است که نیازمند مهارت و صبر و حوصله است.

آموزش صحیح آرایش چشم عروس

مدل سایه عروس باید متناسب با فرم صورت و چشم های او انتخاب شود قبل از زدن سایه عروس روی پلک چشم کرم پودر بزنید این کار باعث دوام و ماندگاری سایه عروس می شود. برای استخوان زیر ابرو از رنگ های صدفی و روشن سایه استفاده نمایید و برای گوشه داخلی چشم ها نیز از رنگ های روشن سایه چشم استفاده نمایید. برای انتهای چشم هم از رنگ های تیره که متناسب با رنگ ابرو است استفاده نمایید تا چشم های شما جذابیت بیشتری را پیدا کنند و درشت تر به نظر برسند.

آموزش گریم و آرایش چشم عروس

بعد از زدن سایه چشم از مژه های مصنوعی برای خوش فرم کردن چشم هایتان استفاده نمایید و بعد از زدن مژه های مصنوعی خط چشم  و ریمل را بزنید. ابتدا با یک خط چشم باریک مرز بین مژه ها و پلک چشم هایتان را مشخص نمایید سپس مژه مصنوعی را بر روی مژه های خود بچسبانید بین مرز پلک و مژه نباید سفیدی باقی بماند. سپس مدل خط چشم انتخابی خود را بکشید. بعد از کشیدن خط چشم ریمل بزنید. نحوه صحیح ریمل زدن به این شکل است که با کمک برس ریمل از طرف پایین تا بالای مژه های خود ریمل بزنید. برای ریمل زدن مژه های پایین چشم هایتان میله ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و میله را به سمت چپ و راست حرکت دهید. برای گریم عروس از ریمل و خط چشم با جنس خوب و کیفیت عالی استفاده نمایید.

آموزش تصویری آرایش چشم عروس

آموزش گریم عروس

مرحله چهارم میکاپ عروس ( آرایش گونه )

نحوه رژگونه زدن در گریم صورت عروس های مختلف متفاوت است. برای صورت های لاغر نباید از رنگ های تیره رژگونه استفاده نمایید و برای افراد با صورت گرد بهتر است که از رنگ ها کمی تیره تر استفاده کنید. برای تاکید بر گونه ها قسمت هایی را که می خواهید برجسته تر به نظر برسند را های لایت کنید و سپس با کمک قلم مویی بزرگتر آن را با رنگ قبلی رژگونه ادغام نمایید.

انواع رژگونه با تن صورتی

بهترین روش برای پیدا کردن خط گونه لبخند با لب های بسته است با این روش می توانید استخوان گونه را به خوبی لمس کنید و جای مناسبی را برای زدن رژگونه پیدا کنید. اگر رژ گونه را در قسمت پایین گونه ها بزنید صورت شما افتاده تر به نظر خواهید رسد.

نحوه صحیح زدن رژگونه عروس

برای برجسته سازی گونه ها از رنگ های روشن و براق با تن صورتی استفاده کنید و برای لاغر کزدن و کم کردن حجم گونه ها از رنگ های مات با تن قهوه ای استفاده نمایید.

انواع رژگونه با تن قهوه ای

برای پوست های چرب از رژگونه های پودری استفاده کنید و مناسب ترین رژگونه ها بری پوست های خشک رژگونه های چرب می باشند.

آموزش زدن رژگونه به شیوه صحیح

مرحله پنجم گریم عروس ( آرایش لب ها )

شما می توایند با زدن یک مدل رژلب مناسب لب هایتان را نازک و پهن و کوچک و حجیم و بزرگ نشان دهید.

مدل رژلب عروس

برای زدن رژگونه ابتدا سطح لب هایتان را با کمک فون و پودر بپوشانید سپس با کمک یک خط لب تیره تر از رنگ رژ لب خط لب زیبایی بکشید. خط لب نباید بیرون تر از لب ها  یا خیلی به داخل لب کشیده شود.

آموزش تصویری گریم کل صورت عروس

اگر می خواهید لب های شما نازک تر به نظر برسند رنگ رژ لب و خط لب شما باید دقیقا مشابه هم باشند و خط لب بر روی خط داخلی لب ها کشده شود. اگر می خواهید لب های شما پهن تر به نظر برسند خط لب را بر روی لبه خارجی لب های خود بکشید و با کمک قلم مو و رژلبی مناسب همه سطح لب هایتان را تا مرز خط لب رنگ کنید.

نحوه صحیح زدن رژ لب

نحوه آموزش زدن رژلب عروس

اگر لب های درشتی دارید باید از رنگ رژ لب مات استفاده نمایید و اگر شما تمایل دارید تا لب هایتان برجسته به نظر برسند باید از رژلب های حجم دهنده با رنگ براق استفاده نمایید.

آموزش گریم عروس یا جدید ترین متد ها

مدل های گریم مخصوص نوعروس

گریم از انواع ترفندهای کاربردی آرایش است که برای پوشاندن عیب های موجود در صورت از آن استفاده می شود و بهتر است شما قبل از هر چیز ابتدا به کمک گریم نواقص صورت خود را برطرف کنید سپس به آرایش چشم ها و لب ها و گونه هایتان بپردازید.

توجه داشته باشید که هر فرم صورتی گریم مخصوص به خودش را دارد از این رو بهتر است شما ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید سپس به کمک گریمی مناسب به برطرف کردن عیب هایی که در اجزای صورت شما وجود دارد بپردازید.

مدل آرایش صورت عروس

مدل گریم نوعروس

نحوه گریم برای عروس

آرایش صورت برای عروس

میکاپ عروس

گریم شیک برای نوعروس

مدل میکاپ عروس

آرایش صورت عروس

مدل میکاپ شیک برای عروس

گریم نوعروس

گریم ساده نوعروس

آرایش لایت عروس

مدل گریم شیک برای عروس

آرایش زیبا برای عروس

گریم خاص نوعروس

میکاپ عروس

آرایش عروس

آرایش زیبا مخصوص عروس

گریم شیک برای نوعروس

آرایش ساده برای عروس

آرایش صورت برای عروس

میکاپ زیبا برای عروس

گریم صورت مخصوص نوعروس

میکاپ شیک برای نوعروس

گریم شیک برای عروس

آرایش برای عروس

در پایان گریم عروس برای از بین بردن مرز بین بدن با آرایش صورت با کمک یک فون و یا کرم پودر تا جایی که یقه لباس شما باز است را فون بزنید و رنگ پوست خود را مطابق با رنگ صورتتان کنید. بعد از زدن کرم پودر بر روی پوست خود همه صورت و قسمتی از بدن را که کرم پودر زده اید پودر فیکس بزنید با این کار دوام و ماندگاری آرایش شما بیشتر خواهد شد. امیدواریم با کمک آموزش گریم عروس آرایش و گریمی زیبا و ایده آلی را داشته اشد. برای مشاهده انواع مدل های آرایش عروس کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو