پخش آهنگ لیلا فروهر در سریال بچه مهندس جنجالی شد+ فیلم

منبع: ناز وب

329

1399/3/17

09:49


پخش آهنگ لیلا فروهر در سریال بچه مهندس جنجالی شد+ فیلم

خواننده های ایرانی Iranian singers ساکن هالیوود این روزها به طور نامحسوس در صدا وسیمای ایران! پخش آهنگ و ترانه هایی از لیلا فروهر، داریوش، ابی، اندی و معین در تیترا برخی از سریال ها توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما چرا و چگونه این قطعه ترانه ها از این خوانندگان نامبر وان ایرانی و ممنوع التصویر و صدا… در صداو سیما رخنه کرده است کمی جنجالی شد. در ادامه به جزئیات این اتفاق می پردایم.

 

صدای لیلا فروهر در سریال بچه مهندس 3

پخش آهنگی از لیلا فروهر در تیتراژ سریال بچه مهندس، بهانه‌ای شد که به تمام بزنگاه‌های ظهور خواننده‌های لس‌آنجلسی در صداوسیما بپردازیم. با لیلا شروع کردیم و با دیگر هنرمندان می پردازیم.

Leila Forouhar’s song in the series “Engineer Kid” became controversial + movie

فصل سوم از سریال بچه مهندس با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید. درحالی که در روز‌های اخیر ضعف‌های سریال «بچه مهندس ۳» باعث خلق کلیپ‌های طنز در فضای مجازی شده است، در تیتراژ قسمت آخر این سریال، سرود «ای ایران» پخش شد که خوانندگان آن لس آنجلسی بودند!

این آهنگ سال‌ها پیش توسط لیلا فروهر و گروه «دِ بویز» اجرا شده بود و سازندگان «بچه مهندس ۳» احتمالا بدون اطلاع از هویت اجرا کنندگان، آن را در تیتراژ پایانی قرار داده اند!

حضور ابی و ستار در سریال معمای شاه

در جریان پخش سریال معمای شاه، تصاویری از بازیگری در نقش ابراهیم حامدی (ابی) و صدای او پخش شد. با رسیدن داستان این سریال به حضور فرح و دوستانش در دربار، خوانندگان پیش از انقلاب هم وارد داستان می‌شوند.

معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را از زمان بازگشت وی از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد.

 

عکس احضاریه دادگاه انقلاب برای گوگوش ، هایده ، حمیرا و لیلا فروهر

در جریان پخش سریال معمای شاه از شبکه یک صدا و سیما، سکانسی از بازی ستار به عنوان یکی از دوستان دربار و فرح پخش شد.

شهرام شب پره و اندی در صرفاً جهت اطلاع!

در برنامه صرفا جهت اطلاع در گزارش به کلاهبرداری با استفاده از عنوان شهرام شب پره و حاشیه‌ها برای گرفتن عکس یادگاری با اندی پرداخته شد.

هنگامی که برنامه “صرفاجهت اطلاع ” تصویر اندی مددیان خواننده لس آنجلسی را در سیمای جمهوری اسلامی پخش کرد این خواننده چنان به وجد آمد که در پست فیس بوکی خود نتوانست احساس ذوق زدگی خود را بروز ندهد و نوشت: “اندی در تلوزیون ایران”.

 

بیوگرافی جدید مهستی و همسرانش؛ خدیجه دده بالا+ تصاویر

جنجره بانو هایده در وجود این دختر بچه غوغا کرد! کلیپ

بیوگرافی جدید شکیلا؛ مینا رنجبر و همسران+ تصاویر

 

Leila Forouhar’s song in the series “Engineer Kid” became controversial + movie

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو