مکان های دیدنی مارسی فرانسه و جاذبه های توریستی این شهر زیبا

مکان های دیدنی مارسی فرانسه و جاذبه های توریستی این شهر زیبا


منبع: آرگا

332

1398/4/10

16:57


فرانسه یکی از کشورهای پرجاذبه در دنیا است در این کشور شهر زیبای مارسی توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. مکان های دیدنی مارسی جذابیت های ساحلی زیادی دارد همچنین در این منطقه می توانید جذابیت های تاریخی بالایی نیز مشاهده کنید.

شهر مارسی یکی از شهرهای دیدنی در فرانسه است که جاذبه های گردشگری آن بخشی از مکان های دیدنی فرانسه برای گردشگران شناخته می شوند در این شهر می توانید چشم اندازها و جذابیت های توریستی بسیاری را مشاهده کنید و یکی از مهم ترین مکان های دیدنی مارسی کلیسای جامع نتردام دولاگارد است و بنای ارزشمند آن متعلق به قرون وسطی است در بالای این برج ناقوس نیز معماری زیبایی به چشم می خورد. شهر شلوغ و پر هیاهوی مارسی شما را بسیار جذب خود می کند و می توانید در سراسر آن دیدنی های بسیاری را مشاهده کنید.

مکان های دیدنی مارسی در کشور فرانسه:

در کنار دریای مدیترانه می توانید یکی از زیباترین شهرهای فرانسه را با نام مارسی مشاهده کنید شهری که دارای معماری بسیار زیبای است و در برخی از بخش های آن می توان معماری قدیمی را نیز مشاهده کنید.

بندر قدیمی:

بندری با قدمت ۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح که می توانید در این مسیر قایق های کلانک و قلعه ایف را مشاهده کنید آب های صاف و زلالی که در این بندر وجود دارد چشم انداز زیبایی را به آن بخشیده است و یکی از مکان های دیدنی مارسی محسوب می شود. در اطراف این منطقه وجود رستوران ها با غذاهای متنوع و انواع جانوران آبزی بر جذابیت های آن افزوده است.

مارسی در فرانسه

کلیسای جامع دولا ماژور:

ساختمانی بزرگ با کلیسای مسیحیت که متعلق به قرن ۱۹ است برج های گنبدی شکلی که در این کلیسا می توانید مشاهده کنید دارای ارتفاع ۱۶ متر است و ساختمان باشکوهی که دارد دارای معماری به سبک بیزانس و رنسانسی است.

مکان های دیدنی مارسی

قلعه ایف:

از جذابیت های تاریخی که در این شهر می توانید مشاهده کنید قلعه ایف است که در فاصله چند کیلومتری از بندر قدیمی قرار گرفته است ساحل این منطق دست نخورده است و از این حیث جذابیت بالایی دارد. آب های نیلگون و فیروزه ای با صخره های سنگی چشم انداز ویژه ای را تداعی می کند.

چشم اندازهای مارسی

موزه تمدن های اروپایی و مدیترانه:

در این مجموعه با وجود امکانات جدید و به روزی که ارائه می شود اطلاعات بسیار مهمی را در رابطه با مدیترانه در اختیار شما قرار می دهد این موزه از جدیدترین موزه ها و یکی از مهم ترین مکان های دیدنی مارسی است.

مناطق خاص مارسی

پارک ملی کلانک:

پارکی در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر مارسی که در سواحل دریای مدیترانه واقع شده است و دارای چشم اندازی بسیار دیدنی است بیشتر گردشگران که به این پارک سفر می کنند از جذابیت هایی همچون آب های فیروزه ای لذت می برند.

نمایی از مارسی

از دیگر چشم اندازها و مکان های دیدنی مارسی نیز می توان به کاخ لونشان، خیریه قدیمی، بندر قدیمی و … اشاره کرد که هر یک از جذابیت ها و چشم اندازهای بسیار بالایی برخوردار هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو