۷۰ مدل پالتو جدید شیک و بلند دخترانه زنانه چرم ترک مد سال ۲۰۱۸

۷۰ مدل پالتو جدید شیک و بلند دخترانه زنانه چرم ترک مد سال ۲۰۱۸


منبع: روزگار

813

1399/3/17

13:29


۷۰ مدل پالتو جدید شیک و بلند دخترانه زنانه چرم ترک مد سال ۲۰۱۸

مدل پالتو جدید انتخاب یک پالتو مناسب برای فصل سرما به دقت زیادی نیاز دارد و باید نکات ریز و مهمی را در خرید پالتو زمستانی مد نظر داشته باشید. نکاتی که شما را راهنمایی می کند تا یک استایل شیک زمستانی و زیبا داشته باشید.اینکه یک پالتو دخترانه اسپرت و یا یک پالتو شیک زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد

 

راهنمای خرید پالتو زنانه و نکاتی برای انتخاب پالتو مناسب

 

راهنمای انتخاب مدل پالتو جدید زنانه شیک

 

 جدای از مساله سلیقه شخصی چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرند تا خرید موفقی داشته باشید را همراه با گالری جدیدترین مدل پالتو شیک زنانه برای شما عزیزان قرار می دهیم.هنگام خرید پالتو یا بارانی زنانه باید این نکته را در نظر داشته باشید که کجا و چطور می خواهید از پالتو استفاده کنید. اینکه پوشش روزمره شما خواهد بود ، برای مراسم خاص قصد خرید دارید ، ترجیح شما پوشش ضد آب است و یا ترجیح می دهید که به عنوان تنها پوشش گرم از آن استفاده کنید.

 

برخی از پالتوها دولایه هستند و بعلاوه اینکه بدن شما را گرم می کنند در مقابل باران و برف نیز مقاوم هستند. هنگام خرید پالتو دولایه به دنبال سایزی باشید که به سایز مانتو شما نزدیک باشد زیرا به علت گرمای زیاد پالتو دولایه نیاز به لباس گرم بیشتر نخواهید داشت. و بالعکس در پالتوهای تک لایه به علت اینکه گرمای آنچنانی ندارند ، آنها را کمی آزادتر انتخاب کنید.

 

 

نکاتی برای انتخاب مدل پالتو جدید زنانه مناسب

 

مدل پالتو : انواع مدل پالتو همچون ، پالتوی بلند ، پالتوی کوتاه ، پالتو تا روی زانو ، پالتوی تک دکمه ، پالتوی بدون دکمه ، پالتوی راسته ، پالتوی چین دار ، پالتوی دابل برست ، پالتوی کلاه دار ، پالتو کتی ، پالتو مجلسی و…

 

جنس پالتو : با توجه به اینکه قرار است پالتو را برای چند سال بپوشید و از آن استفاده کنید ، باید پارچه پالتو را طوری انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم به دوام و گرم کردن پارچه در فصول سرد سال توجه کنید. دکمه ها و دیگر آلات تزئینی پالتو نیز باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند زیرا تاثیر زیادی در جلوه و زیباتر نشان دادن پالتو دارد. اگر قصد دارید برای خرید پالتو هزینه کنید پالتو پارچه کشمیر گزینه مناسبی برای شماست که در عین گرم بودن سبک نیز هست.

 

خرید پالتو پشمی و پالتو ابریشمی که از پوست حیوانات تهیه شده است گزینه دیگری برای شما است. زیرا پارچه های پشمی همانند یک عایق گرما را درون پالتو حفظ می کنند و در برابر کثیفی و ساییدن و گرد و خاک مقاوم هستند. و حتما دقت کنید که جنس نایلون و مواد مصنوعی نامرغوب را بعنوان پالتو پشمی خریداری نکنید زیرا نه تنها شما را گرم نگه نمیدارد بلکه بوی عرقتان را هم به شدت بدبو میکند. هنگام شستشو هم ترجیحا پالتوی پشمی را به خشک شویی بسپارید در غیر این صورت برای خشک شدن آن را آویزان نکنید که پالتو حالت شل نگیرد بلکه آن را روی سطح صاف خشک کنید.

 

 

قد و اندازه پالتو : پالتو های کوتاه برای هوای خیلی سرد مناسب نیستند و در مناطق گرمسیری قابل استفاده تر هستند. پالتوهای بالای زانو برای خانم های با قد کوتاه مناسب ترین انتخاب هستند. اگر قد متوسط یا بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما پالتو روی زانو است. پالتو های بلند و تا زیر زانو اگر بصورت اورسایز و جلوباز استفاده شوند گزینه مناسبی هستند. قد آستین های پالتوی انتخابی باید طوری باشد که تا روی مچ دست شما قرار بگیرد.

 

مناسب ترین پالتو برای خانم های قد بلند پالتوهای عریض و کوتاه هستند و صد البته که می توانید از پالتوهای بلند نیز استفاده کنید زیرا به هیچ وجه قد شما را کوتا نشان نمی دهند. از پالتوهایی که در قسمت وسط بسته می شوند دوری کنید و به دنبال پالتوهایی باشید که در طرفین بسته می شوند.مناسب ترین پالتو برای خانم های قد کوتاه مدل پالتوهای باریک می باشد و باید از کت های بلند و عریض و همچنین از پوشیدن پالتوهای پف دار دوری کنید.

 

 

مدل پالتو جدید

مدل پالتو جدید

مدل پالتو جدید

مدل پالتو جدید

 

 

مدل پالتو جدید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو