ولخرجی های عجیب کایلی جنر ، پولدارترین مدل جهان! +عکس

ولخرجی های عجیب کایلی جنر ، پولدارترین مدل جهان! +عکس


منبع: دوستان

699

1399/3/17

14:20


کایلی جنر، ستاره عرصه ریالیتی شو و چهره شناخته شده صنعت لوازم آرایشی اخیراً از سمت نشریه فوربس به دروغگویی و جعل سند درباره‌ی میلیاردر بودنش متهم شده. اینطور که گفته می‌شود کایلی جنر، ملکه‌ی شبکه‌های اجتماعی، قبل از رسوایی اخیر وبسایت فوربس میلیون‌ها دلار را خرج جت‌های شخصی و عمارت‌های گران قیمت کرده بود.

www.dustaan.com - ولخرجی های عجیب کایلی جنر ، پولدارترین مدل جهان! +عکس

ستاره ۲۲ ساله ریالیتی شوی خانوادگی “همراه با کارداشیان‌ها” (Keeping Up with the Kardashians) مدتی قبل به این متهم شد که واقعاً میلیاردر نیست و “احتمالاً اظهارنامه‌های مالیاتی خود را جعل کرده”.

کایلی جنر در فضای مجازی به این اخبار انتقاد کرد و آن‌ها را حاوی “اظهارات نادرست و گمانه زنی‌های اثبات نشده” بیان کرد.

در گزارش فوربس آمده بود “علیرغم اخباری که در خصوص قرارداد او با شرکت Coty منتشر شد و اینطور می‌رساند که او یک میلیاردر است، یک محاسبه‌ی واقع بینانه‌تر از ثروت شخصی او آن را مبلغی کمتر از ۹۰۰ میلیون دلار نشان می‌دهد.

www.dustaan.com - ولخرجی های عجیب کایلی جنر ، پولدارترین مدل جهان! +عکس

حالا وبسایت Page Six در مطلبی جدید بیان کرده که شاید کایلی ثروتش را خیلی سریع خرج می‌کند.

منبعی به این وبسایت گفته “کایلی جنر مبلغی که بین ۵۰ میلیون تا ۷۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد را صرف خرید یک جت گلوبال اکسپرس کرد که آن را مطابق با تم جشن تولد دخترش، استورمی در ماه فوریه گذشته تزئین کرده بود. ”

این منبع همچنین گفته ولخرجی‌های کایلی جنر یکی از نگرانی‌های خواهران بزرگ ترش است.

این فرد در ادامه گفته: “خواهران کایلی نگران روش خرج کردن او هستند. بله، او پول زیادی دارد، اما از قرار معلوم متوجه نیست که بر باد دادن همه‌ی آن‌ها چقدر راحت است. او پارسال احتمالاً بیشتر از ۱۳۰ میلیون دلار پول خرج کرد. ”

www.dustaan.com - ولخرجی های عجیب کایلی جنر ، پولدارترین مدل جهان! +عکس

پیش از این گفته شده بود کایلی ملکی در کالیفرنیا به قیمت ۳۶/۵ میلیون دلار خریداری کرده بود و علاوه بر این، ۱۵ میلیون دلار را هم صرف خرید یک زمین خالی در نزدیکی خانه‌ی فعلی اش کرده. همچنین گفته شده او خانه‌ی دیگری هم به مبلغ ۳/۲۵ میلیون دلاری در کالیفرنیا در نزدیکی خانه‌ی مادرش، کریس جنر خریده.

با این حال، از زمانی که رسوایی فوربس رخ داد، گزارش‌ها حاکی از آن است که کایلی با مادرش اختلاف پیدا کرده.

روزیاتو

به این پست امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو