عکس‌های جالب از آرنولد در ۷۲ سالگی

عکس‌های جالب از آرنولد در ۷۲ سالگی


منبع: ایران آرت

125

1399/3/17

14:45


ایران آرت: آرنولد شوارتزنگر، ستاره فیلم ترمیناتور را با آن جمله معروف "من برمی‌گردم" به یاد دارید؟! او حالا در دوران انتشار ویروس کرونا دوباره مقابل دوربین رسانه‌ها بازگشت و در خیابان‌های برنتوود همراه دوستش به دوچرخه سواری پرداخت. آرنولد ۷۲ ساله است و در گردش صبحگاهی همراه با رالف مولر دوست بدنسازش دیده می‌شود.

گرد پیری چهره آرنولد را در این عکس‌ها پوشانده است و اما لبخند در چهره او بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. آرنولد شاید برای مخاطبان دنیای سینما با نقش‌آفرینی‌هایش شناخته بشود و یا او را در کسوت فرمانداری کالیفرنیا و یا حامی محیط زیست به یاد بیاورند اما در حقیقت او همه شهرت و موفقیت خود را در عرصه‌های یاد شده تا حد زیادی مرهون بدنسازی و انجام ورزش از نوجوانی است. 

به گزارش تابناک باتو، آرنولد شوارتزنگر  بدنسازی را از سیزده سالگی سالگی شروع کرد و در ۲۲ سالگی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست آورد. البته در سال ۱۹۶۹ و در ۲۳ سالگی در مستر المپیا مقام دوم را به دست آورد. بنا به گفته خودش در مسابقات شکست زیادی نخورده‌ است و واقعاً نیز همچین است زیرا از بیست و پنج مسابقه‌ی رسمی و بین‌المللی فقط ۲ مسابقه حرفه‌ای را اول نشده‌است و در آن دو مسابقه نیز به مقام دوم رسیده‌ است. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی آمده‌ است. 

در این گزارش عکس‌های جالبی از این بازیگر و فعال محیط زیست را در حال دوچرخه‌سواری می‌بینید.

1



2



5

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو