دانلود Serif Affinity Publisher 1.8.3.641

دانلود Serif Affinity Publisher 1.8.3.641


منبع: پی سی دی

101

1399/3/17

17:10


دانلود Serif Affinity Publisher 1.8.3.641

 Serif Affinity Publisher نرم افزاری برای طرحی vector و چاپ صفحات است و نسل جدیدی از نرم افزار های انتشار حرفه ای می باشد که با استفاده از آن می توانید مجله، کتاب ، بروشور، پوستر و گزارشات را آماده کنید و به شما این قدرت را می دهد که تصوراتتان را با گرافیک و متن ترکیب کنید و طراح های زیبایی برای انتشار بسازید. با پشتیبانی کامل از آخرین فونت های OpenType می توانید از استایل های متنوع متن استفاده کنید و متن ها هنری را برجسته کنید و کنترل خلاقانه ای روی عنوان بندی، رنگ بندی و دیگر متن ها بدست آورید.

مهندسی شده برای تکنولوژی پیشرفته روز

ابزار ادیت عکس و طراحی گرافیکی به طور کامل مهندسی شده است .هزاران نفر از متخصصان جهانی به توسعه Affinity Publisher کمک کرده اند تا شاهد استانداردی کامل از نرم افزار های طراحی قرن 21 باشیم.

پیشگام در تکنولوژی

طرح بندی های خود را با اخرین و بزرگترین تکنولوژی نرم افزار های publishing ، حرفه ای و کارآمد تر کنید. کهنگی و ویژگی های قدیمی دراین نرم افزاردیده نمی شود و طرح های ساخته شده حتی با محتوایی سنگین و زیاد همانند رویایی شیرین هستند .

طرح بندی های زیبا

با وجود اهمیت دادن به مواردی چون سربرگ اصلی ، روتوش صفحات ،  جدول ها و typography پیشرفته ، متن دقیق و پرینت خروجی ، Affinity Publisher همه آن چیزی است که شما برای طراحی صفحات و پروژه ها نیاز دارید.

متن متنوع

خودتان را از متن ها تکراری و خسته کننده وسنتی رها کنید. با کمک Affinity Publisher متن های خود را در مسیر جدیدی از خلاقیت تصور کنید و به آن ها طراوت وتازگی ببخشید.

گرافیک عالی

با کوچک ترین اشاره ای می توانید همه طرح های استاندارد را مشاهده کنید و آزادانه طرح های خود را با نهایت خلاقیت و جاه طلبی بسازید و vector را از منابع مختلفی ایجاد کنید.

ایجاد تصاویر دقیق

مطمئن شوید که طرحی را که متصورشده اید با طرح کشیده شده اختلافی نداشته باشد . Affinity Publisher با نهایت دقت و ظرافت و بدون لرزش طرح های شما را ایجاد می کند. همچنین می توانید آن را به دلخواه با زوایای 90 ، 180 ، 270 درجه بچرخانید.

ابزار های طراحی پیشرفته

vector گرافیکی خود را با استفاده از قلم قدرتمند و شکل های متنوع و ابزار های پیشرفته یسازید یا ادیت کنید.

Affinity Publisher همچنین از فرمت های متنوع ورودی و خروجی شامل PSD ، PDF و EPS پشتیبانی می کند.

دانلود

دانلود جدیدترین نسخه Serif Affinity Publisher

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit489MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Serif Affinity Publisher 1.8.3.641

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. هنگام نصب از شماره سریال و ایمیل موجود در فایل key.txt استفاده کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو