دانلود MAGIX ACID Pro Suite 10.0.2.20 – استودیو موزیک دیجیتال

دانلود MAGIX ACID Pro Suite 10.0.2.20 – استودیو موزیک دیجیتال


منبع: پی سی دی

148

1399/3/17

17:13


دانلود MAGIX ACID Pro Suite 10.0.2.20 - استودیو موزیک دیجیتال

MAGIX ACID Pro Next Suite نرم افزاری قدرتمند برای تهیه ، تدوین و ادیت موزیک می باشد. با MAGIX ACID Pro هر چیزی که برای تدوین موزیک نیاز داشته باشید در اختیار شماست و می توانید سطح جدیدی از تدوین موزیک را تجربه کنید. ابزار های جدید تدوین شامل افکت ها ،صدا های ویژه و جداسازی صداها است که در هیچ نرم افزار تولید آهنگی دیده نمی شود. با تکنولوژی جداسازی صوتی میتوانید tunes و beats  های موسیقی موردعلاقه خود را جداکنید و انها را به آسانی به صورت Remix به موزیک خود اضافه کنید.

قابلیت جدید MIDI Playable Chopper به شما این امکان را می دهد که با beat ها و نت ها بازی کنید تا به ساختاری جدید و منحصر به فرد از موزیک خود برسید یا این نمونه ها رو ذخیره کنید و به بعدا به عنوان remixes و Jam وrecord استفاده کنید. همچنین مجموعه جدیدی از beatها در دسترس شما است که با ترکیب آنها می توانید موزیکی منحصر به فرد داشته باشید .نرم افزار MAGIX ACID Pro Next Suite از تمام فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و موزیک تولید شده را می توانید با هر کیفیتی ذخیره و اجرا کنید.شما فقط با چند حرکت وتنظیم شاهد نتایجی حرفه ای روی موزیک خود خواهید بود.

ویژگی های برنامه MAGIX ACID Pro Suite :

  • افکت ها و صدا های ویژه
  • تکنولوژی جداسازی صوتی
  • امکان ترکیب beat ها و نت ها برای ایجاد ساختاری جدید
  • پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی
دانلود

دانلود نرم افزار MAGIX ACID Pro Suite

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit579MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود MAGIX ACID Pro Suite 10.0.2.20 - استودیو موزیک دیجیتال

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. فایل های پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو