فنگ شویی اتاق خواب ؛ نکاتی مهم برای ایجاد جو رمانتیک و تاثیر مثبت در رابطه جنسی

فنگ شویی اتاق خواب ؛ نکاتی مهم برای ایجاد جو رمانتیک و تاثیر مثبت در رابطه جنسی


منبع: روزیاتو

271

1399/3/18

00:44


آیا فکر می کنید دکور اتاق خواب در رابطه جنسی شما تاثیر گذار باشد؟ حتما همین طور است! مشاوران دکوراسیون داخلی به شما می‌گویند که چطور با استفاده از فنگ شویی اتاق خواب به استقبال عشق در خانه بروید. از اضافه کردن چند لامپ در اتاق خواب گرفته تا پرهیز از خاکستری رنگ کردن دیوارها.

هر چیزی در اتاق خواب، از رنگ دیوار تا قاب عکسی که روی میز گذاشته اید، می تواند در شعله ور شدن عشق در شما یا فروکش کردن آن تاثیر بگذارد.

روح خانه ای که طبق اصول فنگ شویی چیده نشده باشد بر تمامی جنبه های زندگی تاثیر می گذارد، تنش ایجاد می کند، استرس زا است، سلامت خوبی ندارد، با کسب و کار جور نیست و حتی ممکن است در روابط عاطفی و زناشویی شما چالش هایی ایجاد کند.

شما می توانید با به کار گیری طراحی دکوراسیون داخلی خاصی که طبق اصول فنگ شویی است فصل جدیدی از زندگی مشترک خود را ورق بزنید.

امروز در روزیاتو تکنیک ها و نکاتی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که متعلق به آموزه های فنگ شویی خاور زمین در دوران باستان هستند. در واقع، ما می خواهیم به شما توضیح دهیم که چطور می توانید با کمی تغییر دکوراسیون و جا به جا کردن اشیا یا اضافه کردن چند چیز کوچک، خانه خود را رمانتیک و عاشقانه کنید. چه مجرد باشید، چه متاهل یا حتی در شرف ازدواج، می توانید از این ایده ها برای ایجاد جو رمانتیک تر و پشیبان در خانه خود کمک بگیرید.

فنگ شویی برای عشق

برای ایجاد یک فضای رمانتیک انرژی جفت ها اهمیت دارد. مثلا به این فکر کنید که لامپ ها را با هم تطبیق دهید یا از میزهای کنار تخت خواب در اتاق خود استفاده کنید. همه فضاهای ارتباطی در خانه خود را پیدا کنید و حواستان به فضای اصلی باشد. فضاهای ارتباطی خصوصی برای هر اتاق را نیز در نظر بگیرید.

اگر سرویس بهداشتی و حمام را نادیده بگیریم، بهتر است در گوشه و کنار خانه و هر فضایی که می بینید انرژی عشق را ترویج کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر چیزی به دکوراسیون اضافه می کنید کشش عاشقانه شما را بیشتر می کند. برخی از مردم دوست دارند خانه های خود را با مجسمه، سنگ مرمر، زوج هایی که همدیگر را می بوسند، نی های بامبو، گربه های چینی سمبل شانس و الهه های مختلف پر کنند. البته، خیلی ها هم علاقه ای به این چیزها ندارند.

این طور نیست که یک روش قطعی و مسلم برای جاری کردن انرژی عشق وجود داشته باشد؛ روش های فنگ شویی برای عشق در خانه به همان اندازه ای که شما با بقیه آدم های اطرافتان فرق دارید منحصر به خود شما هستند. در این مطلب، ما قصد داریم ایده های بالقوه ای را به شما ارائه دهیم تا اگر دلتان خواست بتوانید از آنها استفاده کنید.

یک زوج مناسب و ایده آل  به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید

یک تابلوی عکس، مجسمه یا فیگور یک زوج را بخرید و دکور خانه خود کنید. برخی از مردم ترجیح می دهند چیزی که می خرند خیلی در معرض نمایش نباشد و ممکن است طرحی از انواع دیگر زوج ها را بخرند؛ مثلا گربه های چینی عاشق.

برخی از اساسی ترین و بنیادی ترین نمونه ها عبارت اند از: یک عکس، مجسمه یا فیگور یک زوج. توصیه می‌شود زوج ها به همدیگر نگاه کنند، شما به زوج خود خیره شده باشید، به جای چهره ناراحت، شاد باشید، ترکیب فیزیکی ای که دوست دارید بگیرید، صورت ها به سمت شما باشند نه این که پشتشان به شما یا به همدیگر و در حالت قهر باشند.

تصویر یک زوج ایده آل را به سختی می توان پیدا کرد اما در صورتی که خوب بگردید، قطعا می توانید چیزی که می خواهید را پیدا کنید.

اگر در حال حاضر زوج یا زوجه ای دارید که با او در رابطه عاشقانه و رمانتیک به سر می‌برید، لازم است انرژی در اتاق خواب خود را بیشتر کنید. برای این منظور، می توانید یک عکس شاد و دو نفره از همدیگر را در اتاق بگذارید؛ نه همراه بچه، نه والدین و نه دوستان! فقط و فقط خود شما دو نفر.

چند نمونه از زوج های فنگ شویی

همان طور که گفتیم برخی از مردم دلشان نمی خواهد عشق خود را به نمایش بگذارند و به همین دلیل سعی می کنند به روش دیگر و با اضافه کردن زوج های متفاوتی اصول فنگ شویی را رعایت کنند. مثلا خیلی ها از گربه، پنگوئن، خرگوش، قو، اردک و چیزهایی از این قبیل استفاده می کنند. عجیب ترین چیزی که تا به حال دیدیم این بود که یک زوج دو مار پیچ خورده را به دکور خانه خود به عنوان سمبل فنگ شویی اضافه کرده بودند. البته، چنین زوج عجیبی از نظر فنگ شویی که اشکالی ندارد اما این را حتما باید شریک زندگی شما هم بپسندد و علاقه به خزندگان داشته باشد.

اضافه کردن هر چیزی که نمایانگر آب باشد یک ایده بی عیب و نقص است. آب به دلیل داشتن ویژگی تحریک و شعله ور شدن عاطفی مشهور است و در زمینه هایی که مربوط به عشق و عاشقی می شود، حتما دلتان می خواهد از اشک، ناراحتی و کج خلقی ها به دور باشید. تصویر زوج هایی که در غروب آفتاب در حال قدم زدن هستند عالی است اما وقتی شما متوجه شوید که رابطه شما هم همان طور پیش می رود، ممکن است همه چیز را جور دیگری ببینید.

در هر زمینه ای که مربوط به روابط عاطفی است، به استفاده از چیزهایی در دکوراسیون خانه خود فکر کنید که زوج یا دو تا باشند؛ مثلا دو تا شمع، گلدان، بلور کریستال، گیاهان یا فیل هایی که به هم نگاه می کنند. از چیزهای تکی پرهیز کنید؛ مخصوصا عکس های تکی خودتان. اصلا مهم نیست که چقدر در عکس با ژستی که گرفته اید خوب و عالی به نظر می رسید.

یک گلدان گل سفید برای شروعی تازه

اگر در عشق تازه کار هستید یا به تازگی عاشق فرد جدیدی شده اید، گل های سفید و یک عکس از زوجی که دست در دست یکدیگر دارند و به سمت شما قدم می زنند نشان از وارد شدن به یک آغاز نو دارد. در فنگ شویی غربی، گل سفید نماد شروع تازه است.

اتاق خواب اصلی

با رنگ سرد خاکستری و طوسی خداحافظی کنید! ناراحت کننده ترین و غمگین ترین اتاق ها به رنگ خاکستری هستند. از این گرایش دست بردارید و به جای آن، رنگ های شادی مثل صورتی، سفید، کرم، طلایی و رنگ های خاکی و زمینی را انتخاب کنید.

ما به شما پیشنهاد می دهیم اتاق خواب خود را برای عشق آماده کنید؛ فارغ از فضا یا موقعیتی که قرار دارد. علاوه بر این، شما می توانید از انرژی گوآ بهره ببرید اما در روابطه عاطفی سالم خود در اتاقی که می خوابید، اولویت را عشق قرار بدهید.

یک جفت لامپ و کشوهای کنار تخت خواب تعادل را وارد رابطه عاشقانه شما می کند.

به عکس ها و تابلوهای خود خوب نگاه کنید. حالا دیگر این لوازم را خوب می شناسید و به آنها عادت کرده اید اما هنوز هم خیلی راحت می توانید خودتان را ارتقا دهید.

هر کس سر جای خودش

یک سمت از تخت را به همسرتان اختصاص دهید؛ حتی اگر خودتان چیزی نداشته باشید. کشوهای سمت او را خالی کنید و به او اجازه دهید از آنها استفاده کند.

آگاهانه تصمیم بگیرید که سر جای خودتان بخوابید نه این که خودتان را مثلا ستاره دریایی روی تخت خواب پهن کنید یا مثل گراز وسط تخت خواب بخوابید و اجازه خوابیدن به زوج خود را ندهید. شما در واقع دلتان می خواهد برای معشوق یا معشوقه خود از نظر انرژی دادن، حس فیزیکی و عاطفی در زندگی تان جا باز کنید. بنابراین، خودخواه و راحت طلب نباشید و روی تخت خوابتان او را هم جای دهید.

فضا ایجاد کنید: خودتان را برای همسر آینده آماده کنید

وقتی در حال اختصاص دادن فضا برای زوج خود هستید، حتما کشوی دراور و کمی فضا در کمد دیواری برای آویزان کردن لباس هم در نظر بگیرید. چند رخت آویز خالی هم آویزان کنید تا وقتی وارد زندگی شما شد بتواند از آنها استفاده کند.

آینه در فنگ شویی عالی است اما باید به  محل نصب آن دقت کرد. هرگز آینه را طوری که رو به روی شما و پایین تخت باشد قرار ندهید؛ این کار باعث ناراحتی انرژی شما می شود و شما را از نظر جسمی و روانی تخلیه می‌کند. اگر اطراف شما آینه هایی است که هنگام خواب انعکاس تصویر خودتان را نشان می‌دهد، سعی کنید شب ها روی آن را با پارچه بپوشانید. اصلا چه کسی فکر با خودش فکر کرده است کمدهایی که درب آنها آینه دارد ایده خوبی هستند؟

به رنگ هایی هم که استفاده می کنید خوب فکر کنید

سعی کنید فضای اتاق و خانه خود را به رنگ های خنثی درآورید و با روتختی، کوسن و تزیینات هنری رنگ را فضای منزل بیاورید.

رنگ های متداول و مرسومی مانند صورتی، سفید، کرم ، طلایی و رنگ های خاکی و زمینی برای فضاهای ارتباطی را به شما توصیه می کنیم. رنگ های قرمز و صورتی تیره شاید تحریک کننده باشند اما مزاحم خوابتان می شوند. بنابراین، می توانید از این رنگ ها به هر منظور دیگری در جای دیگر بهره ببرید. اگر متوجه شدید که به سختی خوابتان می‌برد، تن رنگ ها را کمتر کنید. در جایی نوشته بود که رنگ های هلویی و زردآلویی می توانند باعث خیانت شوند و تجربه ثابت کرده که چنین چیزی امکان پذیر است.

رنگ های پررنگ برای خواب آرام بخش خوب نیستند. رنگ مشکی، بنفش تیره، آبی ، زرد و سبز ممکن است به احساسات شما حمله ور شود.

اتاق های غمگین اتاق هایی هستند که به رنگ خاکستری‌اند. بله، درست است که رنگ خاکستری مدتی است مد شده و خیلی ها از درب ورودی منزل تا ملحفه و روتختی را به ۵۰ سایه رنگ خاکستری رنگ و تزیین می کنند اما این رنگ واقعا افسرده کننده است.

معمولا افرادی که در خانه های خاکستری رنگ زندگی می کنند افرادی هستند که بی روح، بی میل، کسل کننده، بی انگیزه و بی حوصله هستند. البته، این مجلات مد و دکوراسیون هستند که باید پاسخگوی رواج این رنگ کسل کننده در خانه های سراسر دنیا باشند.

چند نکته مهم دیگر در فنگ شویی اتاق خواب

اگر سرویس بهداشتی و حمام در اتاق خواب شما است، فراموش نکنید که همیشه درب آن را ببندید و چراغش را خاموش کنید. اگر مطمئن هستید که شیر آب را باز نمی گذارید، درپوش دریچه فاضلاب را هم ببندید تا انرژی خوب شما از بین نرود.

به طور مرتب اتاق خواب خود را تر و تازه و تمیز نگه دارید. تخت خواب خود را به محض این که از جایتان بلند شدید مرتب کنید تا وقتی شب به رختخواب می روید، از شما استقبال کند.

از تخت خواب فقط برای خواب، عشق بازی، آرام شدن و جوان سازی استفاده کنید. روی تخت خواب کار نکنید، لباس هایتان را تلنبار نکنید، لوازم ورزشی را رها نکنید یا در حال تماشای فیلم روی تخت خوراکی نخورید! اینجا پناهگاه و محل آسایش شماست؛ همان طوری با آن رفتار کنید که شایسته آن است!

خواندن این مطالب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم:

چطور مناسب ترین رنگ را برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

چطور مناسب ترین رنگ را برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

۱۵ گیاه آپارتمانی که برای اتاق‌های مختلف خانه مناسب هستند

با اصول فنگ شویی در خانه آشنا شوید

با فنگ شویی عشق و ازدواج ، روابط عاشقانه خود را تحکیم کنید

«فنگ شویی» و دنیای شاد انرژی مثبت ها

دکوراسیون داخلی، انرژی تان را مثبت می کند

رهایی از انرژی های منفی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو