‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو | نکاتی برای آرایش ابرو

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو | نکاتی برای آرایش ابرو


منبع: روزگار

370

1399/3/18

05:32


‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو | نکاتی برای آرایش ابرو

‎آرایش ابرو

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

‎ابروها قاب چشمان هستند و یک ابروی زیبا و متناسب با فرم صورت چشمانتان را فریبنده تر و زیباتر نشان میدهد. برای اینکه ابروی مرتب و خوش فرمی داشته باشید باید بدانید از چه لوازم آرایش هایی استفاده کنید و چگونه ابروهایتان را آرایش کنید، در این قسمت ابزارهای لازم برای آرایش ابرو و نکاتی که باید در آرایش ابروها در نظر بگیرید را برای شما توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید.

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

ژل و ریمل ابرو
اگر موهای ابرو به طرف بالا حالت داشته باشند ابرو پهن‌تر و بالاتر دیده می‌شود و داشتن ابروی بالا و پهن یعنی داشتن چهره جوان‌تر و شاداب‌تر. با استفاده از ژل‌های حالت دهنده می‌توان به ابروها حالت دلخواه را داد اما اگر ابروی شما پر نیست می‌توانید به جای ژل از ریمل ابرو استفاده کنید که با ایجاد فیبرهای مشابه مو ابرو را پرتر نشان می‌دهد. رنگ این ریمل را یک درجه تیره‌تر از رنگ ابروی خود انتخاب کنید.

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

 
پودر و سایه
از پودر و سایه ابرو برای تغییر رنگ موقت ابرو و همچنین پر کردن نقاط خالی استفاده می‌شود که با برس‌های مشابه برس خط چشم زده می‌شود و کمک می‌کند بافت ابرو مات و طبیعی به نظر برسد.

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

مداد ابرو
از مداد ابرو برای کشیدن خطوط دور و داخل ابرو استفاده می‌شود که این ابزار معمولا برسی در انتهای خود دارد که با کمک آن می‌توان خطوط را محو کرد و طبیعی جلوه داد.

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

ماژیک ابرو
اگر کار کردن با مداد ابرو برای شما سخت است و می‌خواهید خطوطی با دوام‌تر در ابروی خود بکشید از ماژیک ابرو استفاده کنید که بافت و طرحی طبیعی‌تر و مشابه مو روی ابرو به وجود می‌آورد و نیاز به برس کشیدن ندارد.

نکاتی در آرایش ابرو

ابروی کلفت تر بهتر است

در کل، ابروهای کلفت نشانه ی جوانی می باشد، پس اگر ابروهای خود را کاملا نازک نکنید باعث می شود که جوانتر به نظر آیید. از آنجایی که دوست دارید همچنان آن ها را شکل دهید بهتر است مراقب استفاده از موچین باشید! بله با شما هستم. موچین را زمین گذاشته و یک قدم از آن فاصله بگیرید…

به تناسب ابرو را شکل دهید.

به طور ایده آل سعی کنید قسمت داخل ابرو را کلفت تر گذاشته و هرچه به سمت قسمت خارجی  و شقیقه پیش می روید آن را نازک تر نمایید. همانطور که قبلا اشاره کردیم کمان ابرو باید خارج از خط امتدادی مردمک چشم باشد.

اگر ابروهایتان بسیار تیره است، ممکن است نیاز باشد آن ها را روشن تر نمایید.

اگر پوست روشن ولی ابروهای بسیار تیره ای دارید، ممکن است نیاز باشد، آن ها را روشن تر نمایید. می توانید این کار را محلول بور کننده صورت کمی روشن تر کنید. بگذارید محلول  فقط برای ۵ دقیقه روی ابروهایتان باشد وگرنه ابروهایتان نارنجی خواهند شد.

یک اشتباه متداول

اگر رنگ طبیعی تیره ابروهایتان را دوست دارید، هرگز برای پر کردن داخل ابرویتان از مداد مشکی استفاده نکنید.

مگر اینکه بخواهید ابروهای تیز عجیب و مشکی داشته باشید، فقط لطفا…این کار را نکنید. حتی اگر ابروهای مشکی دارید، بهتر است آن را با مداد قهوه ای تیره (نه مشکی) پر کنید.

به دنبال پودر/ مداد/ ژل هایی با تن رنگی خاکی (نه قرمز) باشید.

از آنجایی که موها به طور طبیعی تن پس زمینه خاکی دارند. استفاده از یک مداد ابرو که کمی رنگ خاکی دارد بیشتر طبیعی به نظر می آید. به هر دلیلی که هست برخی از شرکت ها محصولاتی با ته رنگ قرمز تولید می کنند. این رنگ ها کاملا داد می زنند که طبیعی نیستند.

برای طبیعی تر به چشم آمدن ابرو می توانید به جای مداد از پودر استفاده نمایید.

برای طبیعی ترین شکل ابرو، از سایه چشم برنزه کدر برای پر کردن آن استفاده نمایید. یک قلموی زاویه دار ابرو برداشته و با آن سایه را به قسمت های خالی ابرو بزنید.

مطابق رنگ ابرو سایه بزنید

اگر به رنگ کلی ابرو دقت کرده باشید متوجه می شوید رنگ تمام ابرو به دلیل پرپشت و کم پشت شدن آن به شکل یکسانی نیست.معمولا قسمت کمانی و دنباله ابرو باید تیره ترین قسمت ابرو باشند. قسمت داخلی باید مقداری کم پشت تر و روشن تر باشد. پس برای داشتن یک ابروی طبیعی هنگام سایه زدن به این توازن رنگی دقت کنید.

دور ابرو را تمیز نمایید

برای داشتن ابروهای بسیار تمیز و دقیق یک قلموی صاف برداشته وبا آن مقداری کرم کانسیلر (concealer) را زیر ابرو بزنید تا لبه های ابرو تمیز شود. شما احتمالاً نیاز به انجام این کار برای آرایش هر روزتان ندارید اما برای کسانی که می خواهند ابروهای  تمیز و چشمگیر تری داشته باشند روش خوبی می باشد زیرا این کار لبه های ابرو را تیز و تمیز تر نشان می دهد.

 

‎ابزارهای لازم برای آرایش ابرو

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1656298

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو