ماجرای انتشار فیلم کودک آزاری زن جوان در اینستاگرام چه بود؟

منبع: دوستان

119

1399/3/18

12:45


زنی که با تهدیدهای یک هکر اقدام به شکنجه فرزندش کرده و فیلم و عکس‌های او را در اختیار آن مرد قرار می داد،جزئیات آزار فرزندش را تشریح کرد.مرد هکر صفحه اینستاگرامی به نام این زن راه اندازی کرده و عکس و فیلم‌های شکنجه را در آنجا منتشر و به کمک حساب بانکی این زن از مردم اخاذی می‌کرد.

www.dustaan.com - ماجرای انتشار فیلم کودک آزاری زن جوان در اینستاگرام چه بود؟

به گزارش خبرنگار جام جم،۱۶ خرداد امسال چند زن و مرد در تماس با پلیس فتای استان خراسان رضوی اعلام کردند زنی در اینستاگرام فیلم و عکس‌هایی از شکنجه پسر خردسالش را منتشر کرده و مدعی است که اگر کاربران پولی به حسابی که اعلام می‌کند،پرداخت نکنند،فرزندش را بیشتر شکنجه می‌کند.
در ادامه ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و دریافتند، این صفحه دو ساعت قبل راه‌اندازی شده و در این مدت ۲۶۰۰دنبال‌کننده به این صفحه آمده اند.
ماموران تحقیقات را در این باره ادامه دادند تا این‌که معلوم شد فردی که فیلم و عکس‌های شکنجه پسر خردسالش را منتشر می کند، زن ۲۳ ساله ای است که در یکی از محله‌های شهر مشهد زندگی می‌کند. در این مرحله ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی برای دستگیری زن جوان رهسپار خانه وی شدند و او را عصر همان روز جمعه بازداشت کردند. در بازرسی از گوشی تلفن همراه او فیلم و عکس‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد این زن از آزار و اذیت‌های پسرش فیلم گرفته است.
زن جوان در جریان تحقیقات پلیسی ‌گفت:هفت سال پیش ازدواج کردم و ثمره زندگی‌مان همین پسر خردسال است. سه هفته قبل فردی از طریق تلگرام برایم پیام‌هایی ارسال کرد مبنی براین‌که عکس و اطلاعات خصوصی که در گوشی تلفن همراه بوده را هک کرده و اگر می خواهم آن را همراه اطلاعات خانوادگی‌ام در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکند و مرا به دردسر نیندازد،باید پسرم را کتک بزنم و از صحنه شکنجه‌اش فیلم بگیرم. آن مرد دست بردار نبود تا این‌که مجبور شدم خواسته‌اش را بپذیرم.پسرم را کتک زده و شکنجه دادم و عکس و فیلم‌های شکنجه را برای او ارسال کردم.بعد از من خواست شماره کارتم را به او بدهم.روز پنجشنبه دوباره با من تماس گرفت و با تهدید خواست،این بار درجریان کتک زدن فرزندم بدن او را با قاشق داغ بسوزانم و میزان شکنجه‌اش را بیشتر کنم که قبول نکردم. بعداز دستگیری‌ام متوجه شدم اوبه جای من صفحه اینستاگرامی راه اندازی وآن فیلم و عکس‌ها را درآنجا منتشر کرده وعلاوه بر آن شماره کارت بانکی مرا درآنجا ثبت کرده و در حال اخاذی از مرد م است.
سرهنگ جوادجهانشیری،رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی به جام جم گفت: با اعتراف این زن برای او اکنون قرارقانونی صادرشده وتحقیقات برای دستگیری مرد هکر ادامه دارد تا راز دیگر جرایم او فاش شود.
وی افزود: پدر این کودک از همسرش شکایت کرده که پرونده در جریان رسیدگی است. همچنین پسر بچه تحویل پدرش شده است.
روایت قاضی پرونده
این در حالی است که مهدی غلامی،رئیس شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی و شهر سازی خراسان رضوی درباره دیگر ابعاد این پرونده گفت: پس از این اقدام مجرمانه مادر کودک آزار مشهدی که با زدن کودکش از مردم اخاذی می کرد و منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود بازداشت شد. این زن با پسری به نام نوید ارتباط دوستی داشته است. نوید خود را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده وبا وعده‌های دروغین همچون گرفتن اقامت فرانسه،پیداکردن کار و وعده ازدواج در ازای طلاق از همسرش به رابطه‌اش با این زن ادامه داد.
وی افزود:در یکی از تماس‌های این خانم با نوید، بنیامین پشت دوربین می‌آید و زبانش را در می آورد که نوید ناراحت می‌شود و از او درخواست می کند تا کودکش را مورد ضرب و شتم قرار دهد.نوید، این زن را تهدید کرده بودکه باید کودکش را بزند، فیلم بگیرد و به او بدهد. در غیر این صورت عکس‌های مستهجن او را
منتشر می کند.
وی ادامه داد: نوید حتی از مادر این کودک می خواهد با قاشق او را بسوزاند و فیلم تهیه کند. وقتی این زن از این کار امتناع می‌کند، پیجی در اینستاگرام راه‌می‌اندازد و تصاویر شخصی این زن و عکس و فیلم‌های ضرب و شتم را منتشر می کند. مادر حق ضربه زدن به فرزندش را ندارد، فرزنداو به پزشکی قانونی معرفی شده که در صورت صدمه کودک،ایراد ضرب عمدی هم به مادر تفهیم می شود.مادر این کودک از سلامت روانی برخوردار بوده و به گفته وی، پس از ضرب و شتم فرزندش، گریه می کرده است. حتی این زن در تحقیقات گفته که مرد جوان که به او دستور کتک زدن فرزندش را می داده هدفش از این کار جلب دنبال کننده‌های بیشتری درفضای مجازی برای خودش بوده و متهم زن از اقدامی که انجام داده
پشیمان است.

به این پست امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو